Ke
door Keizertjuh Mar 23, 2017 om 17:03
Computers & telefonie

Bestelling Bol.com

22-3 een Trust gxt 310 gaming headset bestelt op Bol.com twv €21,99,  bij het afrekenen stond er onderaan dat ik €20 kassa korting kreeg (dit gelde op meer producten van Trust). Ik moest dus €1,99 betalen. Ik heb met ideal betaalt en een bevestiging gekregen dat ik mijn product 31-3 geleverd krijg.

Nu krijg ik vandaag 23-3 een mail van bol waarin staat dat het een foute prijs betreft en ik het product niet geleverd krijg. Zij beroepen zich op Kennelijke Vergissing uit artikel 4 van hun algemene voorwaarden. Ik krijg nu dus geen Headset thuis gestuurd.

Mijn vraag is of zij dit dus daadwerkelijk mogen annuleren, want ik heb meerdere mensen gesproken die ook een ander product hebben bestelt(trust oplaadstation voor ps4 controller €15,-) met de €20 kassa korting. En zij hebben dit product wel thuis gekregen. Omdat deze direct leverbaar was. Ook zij kregen het mailtje dat alleen de Headset niet word geleverd. Omdat het wel een heel klein bedrag is voor een Headset zeggen ze bij bol.com

2200 9 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 23, 2017 om 17:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik hoef niet eens je hele topic te lezen: bol.com heeft helemaal gelijk en hoeft niet te leveren.

ne
door neodutchio - Mar 23, 2017 om 17:11
5145 Antwoorden / 12 Vragen

En u denkt serieus dat u een headset kunt kopen voor € 1,99. U snapt zelf ook dat dit een vergissing is.

Ke
door Keizertjuh Mar 23, 2017 om 17:53
Antwoorden / 1 Vragen

Dat ding koste €21,99... op meerdere producten van Trust wat er een Korting van €20... dan is het toch niet raar dat er €20 af gaat en ik nog €1,99 moet betalen...korting is korting ongeacht het bedrag..als ik iets had willen hebben van trust wat €40 was ging die €20 er ook van af..maar dan was het wel goed gegaan..nu dat er €1,99 overblijft verdienen ze er niks op en is het een foutje

ne
door neodutchio Mar 23, 2017 om 19:03
5145 Antwoorden / 12 Vragen

Een artikel van €40 kan best een korting krijgen van €20 (50%), maar €20 korting op een artikel van € 21,99 past in het rijtje van malafide Chinese webshops die niet of namaak leveren. U kunt wel eigenwijs het gelijk aan uw kant proberen te krijgen, maar dat gaat echt niet gebeuren hoor.

En u zegt het zelf, het is een foutje, dus hoeven ze niet te leveren.

simon55
door simon55 - Mar 23, 2017 om 17:13
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Foutje  bedankt bolle com

Cookies
door Cookies - Mar 23, 2017 om 17:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Even naar die headset gekeken, als ik jou was zou ik doorsparen voor een andere headset.

Ke
door Keizertjuh Mar 23, 2017 om 17:50
Antwoorden / 1 Vragen

Daar gaat t niet om..het gaat erom dat hun iets aanbieden en ik korting krijg..dan kan ik em niks aan doen dat er €1,99 overblijft om te betalen...en ik heb een Headset..was voor me dochter en zoon..die ga ik gen Headset van 300 geven

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 23, 2017 om 23:30
3449 Antwoorden / 25 Vragen

De ouders van nu hebben geen juiste instelling tegenwoordig. Ze geven hun kind troep en gaan blazen als het snel stuk gaat. Tussen 29 en 300 euro zijn heel wat headsets te krijgen die veel beter zijn.

tenormin
door tenormin - Mar 23, 2017 om 18:30
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@keizertjuh, toch overbodig om dit hier voor te leggen: weet zeker dat u heel goed weet dat het een verkeerde prijs is. En er een slaatje uit slaan: nou, zit er echt niet in.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 23, 2017 om 19:01
7177 Antwoorden / 3 Vragen

Ik kan mij uw teleurstelling wel begrijpen als u dit gelezen hebt maar denk ook dat het een vergissing betreft en moet het kennelijk €199 zijn. Een tikfoutje....
De aanbieding
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/trust-gxt-310-gaming-headset-voor-eur199-bolcom-39828

Cookies
door Cookies Mar 23, 2017 om 20:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee bij lange na geen 199,-. Prijs ligt tussen 22 - 40 euro.

sjjoppy
door sjjoppy Mar 23, 2017 om 21:34
7177 Antwoorden / 3 Vragen

Het staat op de rode regel vandaar: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/trust-gxt-310-gaming-headset-voor-eur199-bolcom-39828

Cookies
door Cookies Mar 23, 2017 om 22:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Sjoppie, bij die 1,99 aanbieding wordt ook uitgegaan van die fout van 20,- euro korting op de Bol.com site.

diumenge
door diumenge Mar 24, 2017 om 07:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een kneuzen trouwens op dat forum, eerst allemaal in haleluja stemming vanwege de fout en daarna zielig doen en klagen als Bol niet wil leveren.

sjjoppy
door sjjoppy Mar 24, 2017 om 07:05
7177 Antwoorden / 3 Vragen

Carola, de fout heeft waarschijnlijk een poosje gewerkt toen Bol.com nog niet op de hoogte was. Uit de link: 20 euro korting (wordt automatisch verrekend in het winkelmandje) op deze headset. Voor 2 euro meenemen dus. Door veel bestelling vertraagde verzending. *edit* Het werkt op alle trust gaming producten. (Snel zijn want BOL is inmiddils op de hoogte).

ha
door halex - Mar 23, 2017 om 19:13
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U vraagt naar de bekende weg. Uiteraard is dit een kennelijke vergissing. En uiteraard had u dat zelf ook wel door. U probeert nu nog even of u kunt profiteren van een menselijke fout bij een ander.

sjjoppy
door sjjoppy Mar 23, 2017 om 19:16
7177 Antwoorden / 3 Vragen

Ach, TS wilde haar kinderen blij maken.

costnix
door costnix Mar 24, 2017 om 00:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@sjoppie: De TS zal nu wel een dooie mus gaan kopen :-)

sjjoppy
door sjjoppy Mar 24, 2017 om 06:53
7177 Antwoorden / 3 Vragen

@costnix: wie weet.. :-)

Wi
door Wil_H - Mar 24, 2017 om 02:10
270 Antwoorden / Vragen

You can't trust Trust.
Ben blij dat die koop niet is door gegaan. Anders had je hier volgende week kunnen klagen dat je een Trust koptelefoon hebt gekocht voor je dochteer en dat die na een week al niet meer werkt.
Koop dan voor 7 Euro bij de Action een koptelefoon. Die zijn beter als die rommel van Trust.

diumenge
door diumenge - Mar 24, 2017 om 06:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

U wist van te voren dat het een vermoedelijke fout betrof? U bent door dezelfde link (of een soorgelijk iets) van sjoppie achter de fout gekomen? Prima om daat gebruik van te maken, zou ik misschien ook doen. Maar dan niet gaan huilen als ze vervolgens niet leveren vanwege de fout.