Ba
door BasD Feb 12, 2016 om 14:30
Computers & telefonie

Bestelling Phone House wordt niet geleverd

Op 1-feb-2016 heb ik de LED cover Zwart van de note 4 besteld bij de Phone House. Bij de bestelling heb ik aangegeven dat ik het hoesje in de winkel in Sittard op wilde halen. Vervolgens heb ik een bevestiging gekregen van de Phone House en de winkel zou contact met mij opnemen. Op 3 februari heb ik zelf maar contact opgenomen en gevraagd hoe het met het hoesje zat. Het antwoord was dat de order niet was binnen gekomen omdat het hoesje niet in de winkel in Sittard is. Dat was een fout van de website. Hij kon tevens niet besteld worden. Ik heb tijdens het gesprek geprobeerd om het hoesje dan thuis af te laten leveren maar de site werkte niet. Ik heb het geprobeerd op verschillende computers maar tevergeefs. De meneer aan de telefoon zei dat hij het hoesje wel kon bestellen maar dan moest ik 10 euro extra betalen aan de postbode. Ik heb gezegd dat ik dat niet wilde. De verkoper zei verder tegen mij dat het hoesje 50 euro kostte in plaats van 22 (wat op de site staat). Hij zou hier naar kijken en mij terug bellen.

Op maandag 8 februari heb ik wederom gebeld en de mevrouw die mij hielp zei dat er nog niets mee gedaan was. Zij heeft er toen spoed achter gezet.

Vandaag (12 februari) ben ik nog steeds aan het wachten op het hoesje. Ik heb al 2 keer gebeld vandaag maar na 20 minuten in de wacht per keer heb ik maar opgehangen. De derde keer kreeg ik iemand aan de telefoon. Zij zei dat ze hem wel kon bestellen voor 22 euro. Na een tijdje bleek dat het hoesje niet meer besteld kon worden dus ik moest of ergens anders kijken of een andere kleur pakken. Ik kon wel nog naar de phone house in Eindhoven want daar lag hij nog in de winkel maar dat ga ik niet doen.

Kan zo’n winkel niet gewoon het hoesje over laten komen? Ik wacht al 2 weken en uiteindelijk ben ik nog helemaal niks verder. Hoe kan ik er dus voor zorgen dat ik het hoesje alsnog voor 22 euro krijg.

Bij voorbaat dank!

1476 12 Rapporteer

marita567
door marita567 - Feb 12, 2016 om 14:50
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo basd ,

Ik zie dat het hoesje niet in de winkel in Sittard te verkrijgen is.
Bel eens naar Phone House in Maastricht ,

Phone House

Wolfstraat 11
6211 GM, Maastricht

Ba
door BasD - Feb 12, 2016 om 15:32
4 Antwoorden / 1 Vragen

Dag Marita567,

De enige winkels die het hoesje nog hebben zijn Alphen aan de Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Den Haag, Haarlem en Eindhoven.
En ik ga niet helemaal daarheen. Heb al vaker aangegeven hoe het met het hoesje zat en nu krijg ik ineens deze mededeling.

marita567
door marita567 - Feb 12, 2016 om 15:50
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Is het deze wat u besteld heeft ( linksbovenaan de eerste ) , vreemd als een verkoper zegt kost € 50,- en op de site staat € 21,97 dan is dit behoorlijke misleiding .
klik op accessoires .

http://www.phonehouse.nl/zoeken/?q=LED+cover+Zwart+van+de+note+4

 anders probeer eens via de winkel in Maastricht of zij het hoesje niet over kunnen laten komen , vragen kost niks .

Ba
door BasD - Feb 12, 2016 om 15:58
4 Antwoorden / 1 Vragen

Het betreft dit hoesje:
http://www.phonehouse.nl/accessoires/hoesjes/led-flip-wallet-galaxy-note-4-black/

Ondertussen zegt de phone house ook dat hij 22 euro kost maar dan kan ik hem alleen ophalen in Eindhoven of een van de andere 6 winkels.
Ik wacht nu al heel lang. Ik vind wel dat ze het hoesje naar de phone house in Sittard kunnen sturen. Dan haal ik hem daar wel op.

marita567
door marita567 - Feb 12, 2016 om 16:03
1576 Antwoorden / 17 Vragen

dat is inderdaad het hoesje wat in mijn link staat , zie ook in mijn vorige antwoord , probeer via de winkel in Maastricht .

Ba
door BasD - Feb 12, 2016 om 16:13
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de winkel in Eindhoven al 5 keer gebeld en Maastricht al 2 keer maar er wordt geen enkele keer opgenomen.
Ik zal straks nog ene keer proberen.

aurora1
door aurora1 - Feb 12, 2016 om 16:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u via Zoek winkels naar een winkel zoekt en aanvinkt "Alleen winkels met voorraad" dan zie ik Maastricht en Eindhoven daar niet bij staan.

marita567
door marita567 Feb 12, 2016 om 16:51
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Ts kan toch proberen of Maastricht het hoesje kan laten overkomen .

Cookies
door Cookies Feb 12, 2016 om 16:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat hoeft ze niet te proberen, waarom zou Phonehouse Maastricht dit doen?

marita567
door marita567 Feb 12, 2016 om 17:00
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Proberen / Vragen kost niks .

Cookies
door Cookies - Feb 12, 2016 om 16:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het meest praktisch lijkt het mij een nieuwe bestelling te plaatsen en de case thuis te laten bezorgen. De andere order annuleer je en dat geld laat je terug storten.

Geen enkel filiaal bij jou in de buurt heeft hem op voorraad en ook niet in bestelling staan.

Ik weet niet wat je bedoeld met de site werkt niet, ik heb de case gewoon in de winkelwagen kunnen zetten. Het verdere bestelproces kan ik niet checken, want heb hem natuurlijk niet nodig.

aurora1
door aurora1 - Feb 13, 2016 om 02:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mij lijkt ook het beste om te doen wat @carola.83 voorstelt.
Bij mij werkt de site ook prima.

costnix
door costnix - Feb 13, 2016 om 07:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u vooraf moeten betalen?

Ba
door BasD - Feb 14, 2016 om 16:19
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het hoesje niet betaald.
Als ik op de site inlog en al mijn gegevens invul, gaat hij niet naar de betaalpagina. Ik kan dus niets bestellen.
Normaal kunnen zo'n winkels toch het hoesje naar een ander filiaal overhalen?

Cookies
door Cookies - Feb 14, 2016 om 16:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ook een andere browser geprobeerd? IE bijvoorbeeld? Wel, je bent dus iig geen geld kwijt. PhoneHouse werkt met franchisenemers, waarom zou A. die moeite dan nemen om het te verzenden naar B.? A. verdient er niks aan.

DOOR BASD - 14 FEB 2016 OM 16:19
ANTWOORDEN / VRAGEN

Ik heb het hoesje niet betaald.
Als ik op de site inlog en al mijn gegevens invul, gaat hij niet naar de betaalpagina. Ik kan dus niets bestellen.
Normaal kunnen zo'n winkels toch het hoesje naar een ander filiaal overhalen?