vl
door vleeg May 2, 2016 om 18:04
Computers & telefonie

Cyanogenmod op galaxy fame.hoe doe ik dat?

hoe kan ik cyanogenmod op galaxy fame installeren

1302 6 Rapporteer

vl
door vleeg - May 2, 2016 om 18:08
2 Antwoorden / 2 Vragen

Cyanogenmod op galaxy fame.hoe doe ik dat?

Gerry1969
door Gerry1969 - May 2, 2016 om 19:18
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Kijk maar eens hier,
Het klinkt spannend maar is echt goed te doen, dit is de handelswijze

  • first,u need CWMR 6.0.4.9(by corsicanu or wuilsic) / TWRP 2.8.7.0 (Dit is clockworkmode en is op xda-developers te vinden bij uw telefoontype)
  • Download the zip (dit is het zogeheten ROM bestand, de nieuwe software voor uw Fame)
  • WIPE DATA/FACTORY RESET (meestal aan/uit knop indrukken met volume omhoog, je komt nu in een menu waar je alles kunt wissen)
  • Format/System
  • flash the rom zip from recovery
  • Flash gapps package or light gapps. (Gapps packange is het Google pakket met maps, playstore, agenda enz een must have om je telefoon te laten werken)
  • Reboot
  • Alle benodige bestanden staan op de pagina die ik hierboven al linkte
Diewilik

Po
door Pomeon - May 2, 2016 om 19:55
16 Antwoorden / Vragen

Voor je aan het stappenplan van Diewilik kan beginnen, zal je de telefoon eerst moeten rooten.

Gerry1969
door Gerry1969 May 2, 2016 om 21:13
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dat kan met CWM
Diewilik

vl
door vleeg - May 2, 2016 om 21:20
2 Antwoorden / 2 Vragen

Hoe moet dat dan verder met installeren ik ben er niet zo in thuis ik wil het wel leren

Gerry1969
door Gerry1969 May 2, 2016 om 23:06
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als bovenstaande stappenplan niet duidelijk is dan moet je je er niet aan wagen.
Alles wat je zou moeten doen staat in dit plan. Lees desnoods de informatie van de link een paar keer door misschien dat je dan de logica ziet en het aandurft.
Succes
Diewilik

aurora1
door aurora1 - May 3, 2016 om 00:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat is 2 x dezelfde vraag. Reacties komen daardoor echt niet sneller.

Waarom wilt u dat installeren?

Als u geen kaas gegeten heeft van dergelijke zaken en de gegeven adviezen niet begrijpt dan moet u er beslist niet aan beginnen.
Als er nog garantie op de gsm zit dan vervalt die als u hiermee in de weer gaat.

Hoe is het eigenlijk afgelopen met het installeren van Sygic op uw Windows 10 telefoon?

vl
door vleeg May 3, 2016 om 15:02
2 Antwoorden / 2 Vragen

U heeft het toch ook moeten leren of niet

vl
door vleeg May 3, 2016 om 15:03
2 Antwoorden / 2 Vragen

Sygic staat erop is me toch ook gelukt en telefoon is 4 jaar oud maar ik komer wel achter

costnix
door costnix - May 3, 2016 om 10:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

En toen mislukte het en bleef u zitten met een "brick". Niet gaan klagen bij de leverancier. Dat is nutteloos. U heeft zelf het "smart" gedeelte uit uw telefoon gesloopt.

vl
door vleeg May 3, 2016 om 15:05
2 Antwoorden / 2 Vragen

telefoon is nog intact bedankt allemaal voor het antwoord