ch
door chevyrolf Feb 15, 2013 om 15:21
Computers & telefonie

Delta-search verwijderen

weet iemand dit progama te verwijderen heb zelf aan een hoop geprobeert maar lukt mij niet , ik werk met google chrome ,het gaat om delta-search. heb het al via mijn computer en zoek balk verwijdert , maar niks help komt steets terug

35321 15 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 15, 2013 om 15:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo chevyrolf,
kijk eens of u het programma kan vinden in het configuratiescherm en verwijder het dan van daaruit.
Vr. gr. sjoppie.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2013 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo chevyrolf,

Zou eens scannen met MBAM. Klik onder FREE.

Suc6

ve
door verwijderd - Feb 15, 2013 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

@chevyrolf,

En mocht MBAM geen resultaat opleveren probeer dan Spyhunter nog eens.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2013 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verwijder de huidige startpagina uit uw instellingen en verwijder vervolgens Delta Search.
Hoe u het kunt verwijderen, kunt u hier lezen (klik)

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 23:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 15 feb 2013, 15:49: @chevyrolf,

En mocht MBAM geen resultaat opleveren probeer dan Spyhunter nog eens.

Hallo,
Ik heb het zelfde probleem en ben al heel de avond bezig om het te verwijderen, eerst met Malware maar dat leverde geen resultaat en daarna met Spyhunter en inderdaad die vond ze wel maar toen hij klaar was wilde ik ze verwijderen maar dat gaat niet want dan moet je een e-mail en wachtwoord invullen en dat heb ik niet {ik dacht dat het een free progr.} was.
Wie o wie kan me helpen!!!!!

ve
door verwijderd - Mar 19, 2013 om 00:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://zondervirus.nl/delta-search/

http://www.malwarehulp.nl/verwijder-instructies/verwijder-delta-search-verwijder-instructie/

http://malwareinfo.nl/delta-search-com-verwijderen/

http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=222&t=8934

http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-28382nl.html

ve
door verwijderd - Mar 19, 2013 om 01:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Delta-search is al verwijderd? Na de verwijdering fysiek van Delta-search een herstelpunt zoeken ten tijde dat destijds Delta-search werd geïnstalleerd en dan systeemherstel uitvoeren.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2013 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

@marina,

Mijn excuses.
Spyhunter scant gratis, maar als je gevonden 'problemen' wilt verwijderen moet je het aanschaffen zo is mij net gebleken.
En dat is dus niet de bedoeling, nietwaar.

Probeer SAS maar eens, die is wél gratis en werkt goed. Klik op de FREE-edition (rode knop)
Je kunt ook de 30-dagen proefversie van Emsisoft nemen. Die werkt ook prima.

Hoop dat het je hiermee lukt.

Suc6

ve
door verwijderd - Mar 20, 2013 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op dinsdag 19 mrt 2013, 15:43: @marina,

Mijn excuses.
Spyhunter scant gratis, maar als je gevonden 'problemen' wilt verwijderen moet je het aanschaffen zo is mij net gebleken.
En dat is dus niet de bedoeling, nietwaar.

Probeer SAS maar eens, die is wél gratis en werkt goed. Klik op de FREE-edition (rode knop)
Je kunt ook de 30-dagen proefversie van Emsisoft nemen. Die werkt ook prima.

Hoop dat het je hiermee lukt.

Suc6

Die zogenaamde virus melding zijn NEP meldingen. Dus geen echte besmettingen.

Zie ook : https://www.security.nl/artikel/44575/Microsoft_test%3A_herken_jij_alle_nep-virusscanners%3F.html

Herstel punt kan , maar bied niet altijd een oplossing. Vooral GEEN virus verwijderaars downloaden. Hierbij zitten nl. vaak ook nep scanners.

Combofix biedt vaak hier een oplossing voor. Het programma uit de vorige mail.

Hallo allemaal,

Ik heb het zelf niet voor elkaar gekregen en er maar professionelen hulp bij gehaald. en ben daar door een stuk wijzer geworden, vandaar deze links en andere oplossingen misschien voor de volgende die tegen deze problemen aan loopt.

Evengoed allemaal bedankt voor jullie reacties!!

ve
door verwijderd - Mar 20, 2013 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@marina,

Fijn voor je dat alles op je computer weer normaal is.

Wil toch even kwijt dat SAS en EMSISOFT en ook MBAM toch echt tot de goede anti-malware programma's behoren!
Mocht je dus op de één of andere manier malware binnen gehaald hebben dan kan zo'n programma je computer weer opschonen.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 20, 2013 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

google chrome krijg ik niet meer op mn pc ik heb alles al uitgeschakeld de virus scan en firewall maar help ook niet hoe kan dit ?

ve
door verwijderd - Apr 20, 2013 om 09:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ter info,

Ik had deze fijne delta seach ook op my google. wat een "klompen uit trekken" virus

Ik heb SAS en emsisoft geprobeerd maar het werkte niet. Het handigste en snelste is een herstelpunt terug zetten. Wanneer je kunt ga 2 tot 3 punten terug.

Ik ben er van af hoop dat het helpt bij andere

Groetjes
Marc

ve
door verwijderd - Mar 12, 2014 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wie weet het adres van Delta-Homes of wie daar achter zit?
Bovendien blijkt, dat o.a. het bekende bedrijf "Yelloh! Village" daar adverteert.
Wie kan me vooruit helpen met het aanpakken van Delta-Homes
en het indienen van claims en schadevergoedingen bij Delta-Homes
en eventueel hun adverteerders.
Kent iemand jurisprudentie dit betreffende?
S.v.p. bericht.

ve
door verwijderd - Jan 16, 2015 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

je bent niet zeker op het net maar na lang zoeken is tot nu toe de oplossing voor het delta probleem opgelost ga naar www.Techsupportall.com adware removal tool automatic fixit douwnload progama voer uit en klaar is kees

ve
door verwijderd - Jan 16, 2015 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik denk dat zoekmachines zoals google /bing /bang en bong veel schade op lopen door deze net criminelen. en dat de oplossing dan ook bij hen ligt en niet bij ons. zij zouden ons moeten vrijwaren van deze problemen. voor deze grote bedrijven moet het een eitje zijn ze op te sporen en indien mogelijk aan te klagen