Fiber nederland
ik heb sinds 31-10-14 een adviseur van fiber aan de deur gehad die bracht het allemaal heel mooi
snel en goedkoop in deze tijden ben je dan snel om.maar nu het internet is zo sloom als het maar kan een telefoon verbinding is er niks bij
dus na zo om en na bij 15x bellen komt er een monteur die vervangt het modem en klaar ,maar nee probleem niet opgelost dus ik bel weer dan krijg ik dus te horen het ligt aan uw netwerkkaart nou breekt me klomp want de eerste paar keren lag het aan me kabels toen me computer ik ben wat hun betreft ten einde raad ze werken nergens aan mee ik betaal maar ik krijg het niks voor terug dan alleen maar problemen wat kan ik hier nog tegen doen. ?
[quote=rob280 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 22:53]ja heb al gemaild met ze en zelfs die antwoorden worden gewoon verwijderd
De antwoorden worden verwijderd? Die krijgt u toch binnen in uw mailbox?
daar staat mijn klacht ook al ergens tussen tot nu toe nog niets mee gebeurd maar bedankt voor het meedenken als het volgende week nog niet opgelost is neem ik gerechtelijke stappen
[quote=tijger1 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 22:58][quote=rob280 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 22:53]ja heb al gemaild met ze en zelfs die antwoorden worden gewoon verwijderd
De antwoorden worden verwijderd? Die krijgt u toch binnen in uw mailbox?
fiber heft hun eigen site waar je vragen/commentaar kan neerzetten daar word het verwijderd
@rob280, ja, logisch dat ze op hun eigen site uw klacht "als sneeuw voor de zon" laten verdwijnen. Maar op de link die ik u gegeven heb, daar kan Fiber niet ritselen. Hoop voor u oprecht dat het in orde komt. Hoop doet leven, nietwaar? Succes gewenst.
[quote=tenormin schreef op vrijdag 30 jan 2015, 23:09] Maar op de link die ik u gegeven heb, daar kan Fiber niet ritselen.
Daar staat zijn klacht al een paar weken.
[quote=carola.83 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 23:47]
Daar staat zijn klacht al een paar weken.
Ben niet zo intelligent als U.
Elke verandering kan wel goedkoper zijn maar niet altijd beter dat merkt u pas als u ergens instapt om die rede. Alleen als u ontevreden bent kan ik mij voorstellen dat u wat anders zoekt. Men weel wat men heeft maar haast nooit wat u krijgt zelfs naar al de mooie woorden die er aan voor afgaan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Nationale energie beheer
Heb probleem met nationale energie beheer
Zij hebben me onder valse voorwendselen overgezet van budget energie naar mega energie waar in straf boeten kreeg wat niet beloofd was zij hebben het geprobeerd op te lossen en contract ontbonden met mega en me geplaats bij gewoon energie en me belooft dat ik 250 euro binnen 8 weken terug gestort zou krijgen maar onder tussen al 12 weken niets nu kree
...
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer