sh
door sheffield Aug 25, 2016 om 17:51
Computers & telefonie

Garantie bij Tele2, geen contract.

Sinds maart al heel vaak contact met Tele2 opgenomen over het feit dat ik heel erg ontevreden ben.

Het is een opstapeling van een aantal dingen geweest en Tele2 blijft de poot maar stijf houden.

Mijn IPhone 6plus valt geregeld zonder aanleiding uit terwijl de batterij nog vol is. Hij geeft dan aan dat hij aan de oplader moet. Als je hem na tig pogingen aan krijgt valt hij binnen een minuut uit. Als je hem aan de oplader doet ben je er even vanaf, tot hij weer uitvalt en het hele feest weer begint.
Als ik wil bellen of wil appen moet hij dus aan de oplader omdat hij anders zomaar kan uitvallen.

Als je dit Googled zie je dat het een bekend probleem is. Dus geen val of stoot schade maar een probleem wat vaker voorkomt.
Omdat ik als consument recht op garantie heb wil ik hier gebruik van maken. Maarja dit kan dus niet zonder aankoopbewijs bij Apple, Tele2 wil ook niets repareren/vervangen zonder aankoopbewijs. Een aankoopbewijs wil Tele2 niet leveren. Kortom ik zit in een cirkel.

Enige antwoord wat ik van Tele2 krijg komt er opneer dat ik gewoon pech heb en de 1,5 jaar nog maar bij hun moet uitzingen zonder te zeuren.

1342 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 25, 2016 om 17:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zet je klacht op klacht.nl en klachtenkompas.nl

edrick3
door edrick3 - Aug 25, 2016 om 18:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Neem aan dat je hier al gekeken hebt.
Schrijf ze een brief met je klacht:
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG
Alphen aan den Rijn
(vergeet je klantgegevens niet)

ra
door ramanah - Aug 25, 2016 om 18:03
135 Antwoorden / Vragen

Ik begrijp dat tele2 de verkoper is. Het enige garantie aanspreekpunt is dus tele2 en niet appel. Dat is de fabrikant en dat is geen garantie aanpreekpunt in dezer situatie. Dus opsturen naar tele2 en de klacht melden. De topic titel doet me wat vreemd voor, heb je wel of niet een contract bij tele2? Later schrijf je van 1 1/2 jaar. Als je wel een contract hebt, dan heb je ook papieren getekend.

marita5
door marita5 - Aug 25, 2016 om 18:36
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sheffield ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv

tijger1
door tijger1 - Aug 25, 2016 om 19:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waar hebt u die mobiel dan gekocht?

aurora1
door aurora1 - Aug 25, 2016 om 21:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u een contract bij Tele2 heeft met levering van dit toestel, zal e.e.a. toch in de papieren vermeld staan?

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 25, 2016 om 23:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Maar wat is er met uw aankoopbewijs gebeurt?
Diewilik

wo
door wobuys - Aug 26, 2016 om 12:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

Tele2 wil apparatuur retour ontvangen, die ik reeds naar Tele2 verstuurd heb.

tijger1
door tijger1 - Aug 26, 2016 om 12:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@wobuys

U kunt beter over uw probleem een eigen topic openen.