cray
door cray Nov 7, 2012 om 18:44
Computers & telefonie

Geen Geluid bij google chrome

Ik heb bij youtube en andere dingen op het internet waar muziek bij hoort geen geluid op mijn google chrome browser maar wel op mijn mozilla brouwser en internet exploer (ik gebruik aleen chrome omdat mijn moeder mozzila gebruikt!)
HELP ME!!!

33110 15 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2012 om 19:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo cray,

Kijk eens via Configuratiescherm - Hardware en geluid - Geluid - Wijzig systeem volume of de Volumeknop onder Google Chrome wel naar boven staat.

Suc6

cray
door cray - Nov 7, 2012 om 20:27
19 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 7 nov 2012, 18:58]Hallo cray,

Kijk eens via Configuratiescherm - Hardware en geluid - Geluid - Wijzig systeem volume of de Volumeknop onder Google Chrome wel naar boven staat.

Suc6 help het werkt niet ik heb een screen shot gemaakt kan ik die naar je toe sturen of zo?

freya
door freya - Nov 7, 2012 om 20:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Staat er soms ergens een vinkje bij 'Dempen'?

En aangezien het iets van 'Chrome' is, moet er toch wel iets te vinden zijn in de opties van Chrome, lijkt me.

Freya

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2012 om 20:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@cray,

Mogelijk moet je Chrome updaten.
(verwijderen/opnieuw installeren).
Probleem wordt vaker vermeld op het net.

Chrome kun je hier downloaden.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Nov 8, 2012 om 13:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk anders ook nog even: HIER.

vr.gr.

cray
door cray - Nov 8, 2012 om 15:37
19 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 7 nov 2012, 20:38]@cray,

Mogelijk moet je Chrome updaten.
(verwijderen/opnieuw installeren).
Probleem wordt vaker vermeld op het net.

Chrome kun je hier downloaden.

Suc6 het werkt niet heb ik al gedaan!

cray
door cray - Nov 8, 2012 om 15:37
19 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 7 nov 2012, 18:58]Hallo cray,

Kijk eens via Configuratiescherm - Hardware en geluid - Geluid - Wijzig systeem volume of de Volumeknop onder Google Chrome wel naar boven staat.

Suc6 IK HEB GEKEKEN MAAR DE COMPUTER HERKENT ALEEN MOZILLA ALS EEN BROWSER!

cray
door cray - Nov 8, 2012 om 15:38
19 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=freya schreef op woensdag 7 nov 2012, 20:32]Staat er soms ergens een vinkje bij 'Dempen'?

En aangezien het iets van 'Chrome' is, moet er toch wel iets te vinden zijn in de opties van Chrome, lijkt me.

Freya

blijkbaar niet!

cray
door cray - Nov 8, 2012 om 15:38
19 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=aurora1 schreef op donderdag 8 nov 2012, 13:17]Kijk anders ook nog even: HIER.

vr.gr. bedankt voor het proberen maar helaas werkt niet!

cray
door cray - Nov 8, 2012 om 17:44
19 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 8 nov 2012, 15:47][quote=cray schreef op donderdag 8 nov 2012, 15:37]....
IK HEB GEKEKEN MAAR DE COMPUTER HERKENT ALEEN MOZILLA ALS EEN BROWSER!
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt. je kunt zoveel verschillende browser installeren als je wil. Wel is het natuurlijk zo dat er maar één 'de standaard browser' kan zijn. Overigens, dat wil niet méér zeggen dan dat wanneer je b.v. op een .html bestand klikt, de standaard browser gestart wordt. En wanneer je in een mailtje op een 'link' klikt, wordt de standaard browser gestart.

Verder gebruik ik alleen maar Firefox, dus met Chrome kan ik je niet verder helpen. Wellicht meldt er zich nog een Chromegebruiker.

Freya

p.s. Posten in 'hoofdletters' komt nogal schreeuwerig over, dus doe dat liever niet, dat wordt als 'ongepast' ervaren.

Sorry voor hoofdletters ik had haast (en ik ben nog jong en ik heb ook nog autisme dat doet er eigenlijk niet toe!), Maar heel erg bedankt voor het antwoord en dat je zoveel moeite en tijd voor mij hebt genomen dat wardeer ik. maar chrome doet het nu weer ik kan eindelijk luisteren naar mijn muziek. groetjes cray

freya
door freya - Nov 8, 2012 om 17:45
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=cray schreef op donderdag 8 nov 2012, 15:37]....
IK HEB GEKEKEN MAAR DE COMPUTER HERKENT ALEEN MOZILLA ALS EEN BROWSER!
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt. je kunt zoveel verschillende browser installeren als je wil. Wel is het natuurlijk zo dat er maar één 'de standaard browser' kan zijn. Overigens, dat wil niet méér zeggen dan dat wanneer je b.v. op een .html bestand klikt, de standaard browser gestart wordt. En wanneer je in een mailtje op een 'link' klikt, wordt de standaard browser gestart.

Verder gebruik ik alleen maar Firefox, dus met Chrome kan ik je niet verder helpen. Wellicht meldt er zich nog een Chromegebruiker.

Freya

p.s. Posten in 'hoofdletters' komt nogal schreeuwerig over, dus doe dat liever niet, dat wordt als 'ongepast' ervaren.

edrick3
door edrick3 - Nov 8, 2012 om 17:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@cray,

Mooi dat alles weer werkt, maar .... hoe is dat nu gekomen?

Met vr.gr.

freya
door freya - Nov 8, 2012 om 17:52
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Een kleine toelichting zou inderdaad welkom zijn, dan heeft een ander met hetzelfde 'probleem' er wellicht ook nog iets aan....

Freya

cray
door cray - Nov 8, 2012 om 18:42
19 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 8 nov 2012, 17:52]Een kleine toelichting zou inderdaad welkom zijn, dan heeft een ander met hetzelfde 'probleem' er wellicht ook nog iets aan....

Freya

ik heb geen flauw idee wat ik heb gedaan maar het geluid werkt opeens weer!

freya
door freya - Nov 8, 2012 om 18:45
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=cray schreef op donderdag 8 nov 2012, 18:42][quote=freya schreef op donderdag 8 nov 2012, 17:52]Een kleine toelichting zou inderdaad welkom zijn, dan heeft een ander met hetzelfde 'probleem' er wellicht ook nog iets aan....

Freya

ik heb geen flauw idee wat ik heb gedaan maar het geluid werkt opeens weer!
Nou ja, dat is het belangrijkste. Jammer dat er geen oplossing is, nu blijft het een beetje vaag....

gr. Freya