ch
door cheryl1971 Apr 25, 2016 om 06:49
Computers & telefonie

Goedemorgen ik zie net dat mr de haan beslag komt leggen terwyl ik nooit iest

dat zy morgen beslag komen leggen terwyl ik nooit een papier heb gehad van de rechter dat het voor is gegaan het gaat over t.mobil.maar nu willen beslag gaan leggen opslpullen van iemand anders en ik woon daar niet meer sinds 28-2-2016 ik sta ingeschreven by het dwi ik heb een dakloze uitkering van 512euro wat kan ik nog doen

1560 9 Rapporteer

getty
door getty - Apr 25, 2016 om 07:13
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Een incassoburo kan geen beslag leggen, of is het een deurwaarder?
In ieder geval neem je contact met ze op en vraag je om een betalingsregeling, als de vordering terecht is. En vraag bij je gemeente als je meer schulden hebt om schuldhulpverlening

marita5
door marita5 - Apr 25, 2016 om 07:34
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Cheryl1971 ,

Is dit een mail wat u ontvangen heeft ? staat erin dat u moet betalen , anders word er beslag gelegd .
Er zijn valse mails in omloop van De Haan .
Graag wat meer informatie , wat er precies in staat .

ch
door cheryl1971 May 3, 2016 om 08:22
Antwoorden / 1 Vragen

er staat dat ik 1045  moet betalen of ik kan ook via een wep gaan en 150 euro over maken dan slaan geen beslag meer als ik dat heb gedaan en ik heb vandaag weer mail gekregen dat ze beslag gaan leggen ik heb iest gekocht via een app storr 1045euro  ik wortd er moe van want ze gaan nu steeds met anders namen komen mv peters

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2016 om 08:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe ziet u dan dat er beslag gelegd gaat worden? En als er nu iemand anders op uw oude adres woont, zal hij wel aan de deurwaarder verklaren dat hij u niet is.

va
door vasteklant - Apr 25, 2016 om 09:09
4 Antwoorden / 1 Vragen

A) Uit ervaring als postbezorger weet ik dat een incassobureau vorderingen op papier verstuurt en niet per e-mail.
B) Hij omschrijft niet welke app je zou hebben gekocht
C) Hij "dreigt" de plaatselijke krant te informeren vanwege je abonnement, terwijl 1. ik geen abo heb en 2. hij niet vermeldt welke krant dat is
D) Hij heeft eens de fouten gemaakt door .be te gebruiken en ook z'n woonplaats Vosselaar te vermelden. (dat ligt bij Turnhout)
E) Hij "dreigt"met juridische stappen, die ik echter heb ondernomen.

Het resultaat is dat ik het geheel aan de Procureur des Konings* in Turnhout heb gemeld.
(*= het belgische openbaar ministerie)

Ik adviseer een ieder die zulke mails van hem ontvangen deze, met toelichting, door te sturen aan:
Proceur des Konings Turnhout Parket EBW (ROJ) <Ebw.Turnhout@just.fgov.be>

zoekster1
door zoekster1 - Apr 25, 2016 om 09:28
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ga er in mijn antwoord vanuit dat deze beslaglegging echt is en dat u geen nepbrief/mail heeft gekregen van een of ander fout incassobureautje.

Als er inmiddels al iemnd anders uw woning huurt, heeft diegene niets te vrezen. Ik neem aan dat diegene niet een onderhuurder is. Dan heeft de deurwaarder helemaal geen recht om deze woning te betreden.

Verder kunt u het beste naar het juridisch loket gaan voor gesubsidieerde rechtsbijstand. Als u nu pas kennis neemt van het vonnis, dan heeft u vanaf dit moment nog 2 weken de tijd om in verzet te gaan bij de rechtbank tegen het vonnis. U kunt ook nog bijzondere bijstand aanvragen voor de eigen bijdrage van de advocaat.
Voor het juridisch loket klik HIER
of bel omdat het een noodsituatie is, helaas wel peperduur.
Hier vindt u ook nog een lijst met allerlei wetswinkels waar u eventueel nog kunt aankloppen. Zoek in ieder geval hulp en niet hier, wij kunnen niet veel voor u uitrichten.
klik HIER

Cookies
door Cookies - Apr 25, 2016 om 09:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gezien het tijdstip van plaatsing, ga ik er van uit dat je een mail hebt ontvangen. Dat is dan een phishing mail en die kun je gewoon in de prulllenbak gooien. Voorbeeld van phishingmail van De Haan  https://www.dehaanlaw.nl/nieuws/valse-e-mails-afzender-de-haan-gerechtsdeurwaarder

zoekster1
door zoekster1 - Apr 25, 2016 om 10:56
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Dan is mijn antwoord overbodig. Zie antwoord carola.83.
Kan het niet meer bewerken.

Gelukkig dan maar!

Cookies
door Cookies - May 3, 2016 om 09:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat is dus inderdaad een phishingmail, gewoon in de prullenbak gooien.

DOOR CHERYL1971 03 MAY 2016 OM 08:22
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

er staat dat ik 1045  moet betalen of ik kan ook via een wep gaan en 150 euro over maken dan slaan geen beslag meer als ik dat heb gedaan en ik heb vandaag weer mail gekregen dat ze beslag gaan leggen ik heb iest gekocht via een app storr 1045euro  ik wortd er moe van want ze gaan nu steeds met anders namen komen mv peters

marita5
door marita5 - May 3, 2016 om 12:15
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@cheryl1971 ,

Zoals @carola.83 aangeeft , dit is een valse mail nergens op klikken meteen verwijderen ,  zie hier klik op de rode regels

https://www.fraudehelpdesk.nl/zoeken/?zoekopdracht=de+haan+

https://www.google.nl/#q=valse+mails+de+haan