Cookies
door Cookies Jul 29, 2016 om 19:49
Computers & telefonie

Gooi het maar weer even 'in de groep': site problemen

Zijn er anderen uit de 'vaste kern' die de laatste dagen ook veel (dus nog meer dan gebruikelijk) problemen ervaren met deze site? Pagina niet gevonden, gecrasht, dan weer ingelogd, dan weer uitgelogd, vastlopen e.d.?

Met andere sites ervaar ik geen problemen.

1462 17 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 29, 2016 om 19:52
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@carola83, Heb juist de laatste weken geen problemen, vanmiddag lag wel de hele site even plat maar verder gat het op dit onderdeel wel goed.

Diewilik

Cookies
door Cookies Jul 29, 2016 om 20:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Welke browser?

Gerry1969
door Gerry1969 Jul 30, 2016 om 00:11
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Chrome,  win 10 Enterprise x64.
Diewilik

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 29, 2016 om 19:57
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, dat heb ik ook de laatste dagen ondervonden, vanmiddag nog. Inderdaad alleen deze site, tijdens inloggen werd wel aangegeven dat er een technisch probleem was. Browser Edge.

zoekster1
door zoekster1 - Jul 29, 2016 om 20:04
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ondervind niet zoveel problemen, maar ik ben ook niet veel op de site geweest, de afgelopen dagen.

Ik gebruik firefox.

Cookies
door Cookies - Jul 29, 2016 om 20:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Misschien handig om te vermelden welke browser er wordt gebruikt, gezien de nu al verschillende ervaringen? Ik gebruik Opera.

diumenge
door diumenge - Jul 29, 2016 om 20:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, had een paar dagen geleden bij elke vraag dat die niet gevonden kon worden (na een klik op de link). Verder valt het wel mee, alleen sommige vragen zie ik meer dan één keer op voorpagina staan.

Browser: Edge ( ja,ja ;-) )

Cookies
door Cookies Jul 29, 2016 om 20:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Diumenge, aan dat laatste ben ik al helemaal gewend.;-) Hoe nuchter ik ook ben, zie regelmatig dubbel.

sjjoppy
door sjjoppy Jul 29, 2016 om 20:12
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Edit

edrick3
door edrick3 Jul 29, 2016 om 20:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Inderdaad; dat dubbele is al vele malen gemeld en er zou al tijden terug iets aan gedaan worden. Maar zie géén verbetering.

be
door bertfe - Jul 29, 2016 om 20:16
43 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geen enkel probleem met deze site.
Ik gebruik Firefox.
Open de site eens via een andere internetbrowser.
Wellicht helpt dat.

Lees dit artikel eens:
https://sites.google.com/site/windowsstapvoorstap/inhoud-website/internetbrowsers-een-is-niet-voldoende

Cookies
door Cookies Jul 29, 2016 om 20:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als ook @diewilik FF gebruikt, zou het wel eens aan de gebruikte browsers kunnen liggen waar deze site niet goed op draait.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jul 29, 2016 om 20:24
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Carola.83 ,

Ik heb al een aantal dagen problemen met inloggen , Vara en BNN hebben een nieuwe site waardoor Kassa ook problemen ervaart , dit heeft de Redacteur me laten weten
Bij het inloggen kreeg ik de melding " je bent ingelogd " niet weg , maar door de webtechneut van Kassa opgelost .
Ik gebruik Google Chrome , ik wilde de site openen kreeg ik het probleem Google Chrome reageert niet / of naamloos , laptop opnieuw opgestart toen ging het wel .
Problemen net als u : Pagina niet gevonden , authenticatieaanvraag kon niet worden verwerkt door een technisch probleem, foutcode e.d .
Waarschijnlijk heeft dit allemaal te maken met de vernieuwde site van Vara en BNN .
Het inlogprobleem had ik met Firefox , Google Chrome en IE .

Cookies
door Cookies - Jul 29, 2016 om 20:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@marita5: Aha! Ik vermoedde al dat er weer eens gerommeld werd aan de site. Is het niet het ene, is het wel weer het andere, zucht......

Ik weet iig voldoende.

Overigens is die juni update (die de 'kleine' foutjes er nog uit zou halen) ook nooit gekomen.

edrick3
door edrick3 - Jul 29, 2016 om 20:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ook hier 'wat' probleempjes: inloggen en dan opnieuw inloggen.
Pagina blanco.
Terugzoeken van antwoorden: er is een probleem; probeer het opnieuw.
Opeens uitgelogd.
Zo langzamerhand begin ik toch aan deze site te twijfelen.

Cookies
door Cookies Jul 29, 2016 om 21:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nu pas?

edrick3
door edrick3 Jul 29, 2016 om 21:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ha, je weet wel beter, maar ben van nature een optimist, maar na zo'n 10 jaar .....

zoekster1
door zoekster1 Jul 29, 2016 om 21:21
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Als zelfs jij de balen ervan hebt, dan moet het echt wel erg zijn. Gek dat ik er dan geen last van heb. Wel oervervelend lijkt me.

diumenge
door diumenge - Jul 29, 2016 om 20:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het grote "voordeel" van de agile scrum ontwikkelmethode ...

tenormin
door tenormin - Jul 29, 2016 om 20:58
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Kreeg ook dezelfde problemen. Redactie gemaild: net wat @marita schrijft: site problemen. Krijg ook geen antwoorden te zien van reacties op. En aan "dubbel" ben ik inmiddels ook gewend geraakt.

Cookies
door Cookies - Jul 29, 2016 om 21:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@redactie: zou fijn zijn als er in het vervolg even een melding op de homepage komt dat V&A 'moeilijk bereikbaar is' of 'problemen kan ondervinden'. Of melding even 'vastgeprikt' op V&A.

tijger1
door tijger1 - Jul 29, 2016 om 21:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En ik maar denken dat het asn mij lag vandaag.

marita5
door marita5 Jul 29, 2016 om 21:55
11495 Antwoorden / 15 Vragen

ik dacht dat het aan mijn laptop lag , 1 laptop gaf problemen met de site en de andere laptop niet wonderlijk ;-))

zoekster1
door zoekster1 Jul 29, 2016 om 22:05
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Overdrijven jullie niet een beetje? Ik heb nergens last van. Grinnik. Grinnik.

tijger1
door tijger1 Jul 29, 2016 om 22:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Overdrijven? Heb vandaag wel zes keer moeten inloggen. En er stond dan ook een paar keer problemen met inloggen, of er kwam gewoon niets. Dacht dat ik slechte wifi had.

Cookies
door Cookies Jul 29, 2016 om 22:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@zoekster: als ik niet op de site zit, heb ik ook nergens last van; -)

zoekster1
door zoekster1 Jul 29, 2016 om 23:08
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zal het dan maar verklappen, jullie zijn (met een koekie) aan de irritatiegraadmeter gelegd. Men is aan het onderzoeken hoeveel een forumlid kan hebben tot hij/zij het niet meer uithoudt.  Het schijnt dat de meter vandaag bloedrood doorsloeg. De uiteindelijke resultaten worden in de eerstvolgende uitzending van Kassa bekend gemaakt. Carola.83 en tijger1 strijden om de eerste plaats, maar er is zeker nog ruimte voor Marita5. Edrick3 is met stip de top 10 binnen gekomen. Degene die zich het meest heeft geergerd aan de site krijgt een jaar lang de VARA-gids thuisgestuurd. Na dat gratis jaar wordt het abo stilzwijgend verlengd en helaas onmogelijk om vanaf te komen. Weer wordt deze persoon aan de irritatiegraadmeter gelegd. Gehoopt wordt dan de meter dan nog vlammender zal uitslaan ;-)

tenormin
door tenormin Jul 30, 2016 om 02:31
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@zoekster, wat een leuk commentaar. En werkelijk nog to the point. Zal de eerstvolgende uitzending van KASSA met belangstelling gaan volgen,

tenormin
door tenormin Jul 30, 2016 om 02:33
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Moet "klagers" gelijk geven. Had meer dan twee regels geschreven (oh ja?), maar de rest is allemaal pleitte. Zal me worst zijn maar... is niet goed genoeg voor een forum.

tijger1
door tijger1 Jul 30, 2016 om 09:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zoekster1

. Heel leuk.

holstein
door holstein - Jul 29, 2016 om 22:15
922 Antwoorden / 16 Vragen

Heb het met Chrome niet gemerkt, voorheen gebruikte ik IE en dat ging vaak mis.

marita5
door marita5 Jul 29, 2016 om 22:19
11495 Antwoorden / 15 Vragen

ik had problemen met alle drie , Chrome > Firefox > IE , dit is een site met gebruiksaanwijzing .

holstein
door holstein Jul 30, 2016 om 09:18
922 Antwoorden / 16 Vragen

Dat is zeker waar Marita, maar ik zit misschien te weinig op de site, want heb het met Chrome nog niet gemerkt.

hansje klein
door hansje klein - Jul 29, 2016 om 23:59
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Begon gisteren rond 18.00h. Draait op Firefox.

'Pagina niet gevonden' en 'Technische problemen' en 'Uitgelogd, zonder weer te kunnen inloggen'

Weet niet hoe lang het geduurd heeft........had wat leukers te doen!

hansje klein
door hansje klein - Jul 30, 2016 om 00:09
3037 Antwoorden / 62 Vragen

'Wanneer je 's ochtends opstaat, denk dan aan
het voorrecht dat je hebt om te leven,
te ademen, te genieten lief te hebben
(en V&B te kunnen bekijken)'.

Marcus Aurelius

Redacteur
door Redacteur - Jul 30, 2016 om 09:45
1053 Antwoorden / 62 Vragen

De dagen voor dit weekend was de Kassa-site bij momenten minder goed bereikbaar vanwege werkzaamheden aan andere BNN/VARA-websites. Excuses voor dit ongemak. Sommige experts meldden zich rechtstreeks bij ons met een (login)probleem. Inmiddels is de performance weer genormaliseerd. Gaat er toch iets niet goed? Meld het dan altijd even via kassa-online@vara.nl met een korte probleemomschrijving. Dat kan behulpzaam zijn bij het opsporen van issues en het z.s.m. oplossen ervan.