Ca
door CarinV88 Jul 19, 2017 om 14:28
Computers & telefonie

Heb Office gkocht online voor de nieuwe computer als verlenging van de proef

Onlangs  heb ik een nieuwe computer gekocht , hecht aan microsoft office dus die er eerst gratis bij.
Heb op 14 juli de verlenging gekocht en daar 69 euro voor betaald bij microsoft
.zou een email krijgen die is er niet geweest, mijn excell zij gisteren dat ik geen office had en hij dus niet kon opslaan ,
Toen dacht ik he dat is naar, wat is er gebeurd? ben ik beroofd?

1535 8 Rapporteer

jvberkel
door jvberkel - Jul 19, 2017 om 14:46
41 Antwoorden / 7 Vragen

Bij Microsoft navragen, wellicht moet u nog update downloaden.

edrick3
door edrick3 - Jul 19, 2017 om 14:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

ben ik beroofd?
Onzin. Kijk eens in een woordenboek bij 'beroven'.

mijn excell zij gisteren dat ik geen office had en hij dus niet kon opslaan ,
Ja, logisch. De proeftijd is voorbij en je hebt geen licentienummer ingevoerd o.i.d.
Bij MS informeren waar je mailtje met licentie blijft!

tdmduc
door tdmduc - Jul 19, 2017 om 14:56
703 Antwoorden / 2 Vragen

Had je het op een aparte website gekocht of bij Microsoft zelf?

Ik had een schoolversie en kreeg alleen maar een waarschuwing dat ik moest verlengen. Maar dat was Microsoft Office 365.

Helaas het volle Microsoft-pond moeten betalen á 99 euro anders had ik een heel nieuw account moeten regelen en daar had ik geen zin in.

Achteraf blijkt dat het veel goedkoper EN legaal kan voor nog geen 45 euro.

Advies; Koop office 365, dit mag namelijk op 5 computers geïnstalleerd worden en ook alle bijbehorend apps voor de smartphone. Let op Office 365 is een jaarabbo.

https://tweakers.net/pricewatch/385589/microsoft-office-365-personal-nl.html

Cookies
door Cookies Jul 19, 2017 om 15:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vragensteller heeft Office 365 gekocht https://products.office.com/nl-nl/compare-all-microsoft-office-products?tab=1

Cookies
door Cookies - Jul 19, 2017 om 15:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zou om te beginnen even kijken in de spam map of de mail daarin niet terecht is gekomen. Als je een MS produkt hebt gekocht, kun je de aankoop met licentiegegevens ook vinden door in te loggen in je MS account.

fr
door frans56 - Jul 19, 2017 om 15:07
230 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo CARINV88
Waarom maakt U geen account aan bij microcoft.  (samen met een outlook.com mailadres)  Hiermee kunt U GRATIS en LEGAAL gebruik maken van office online.  Dit doe ik al jaren.

Cookies
door Cookies - Jul 19, 2017 om 15:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Van Microsoft site:

Nadat je je productcode hebt gekoppeld aan je Microsoft-account, kun je je bij www.office.com/myaccount aanmelden om Office te installeren en te beheren. Het is echter een goed idee om je productcode op een veilige plaats te bewaren als bewijs van aankoop of om onze ondersteuningsmedewerkers te helpen je product te traceren.

Kijk ook bij de veelgestelde vragen https://products.office.com/nl-nl/microsoft-office-for-home-and-school-faq#productKeys-section

costnix
door costnix - Jul 20, 2017 om 03:20
2874 Antwoorden / 1 Vragen

En als het toch niet gaat werken, is er altijd nog Open Office en Libre Office.
Mijn laatste officiële MS Office dateert uit 2002 en ligt al jaren te verstoffen.

kv
door kvjapio - Jul 20, 2017 om 09:28
281 Antwoorden / Vragen

Klik op configuratiescherm/programma's en onderdelen en kijk of microsoft office bij uw programma's staat. Zo ja, dan kunt u met de rechter muisknop op wijzigen of herstellen klikken en kijken of er nog wat van te maken valt.