ca
door callytjeh 26 feb. 2013 om 20:29
Computers & telefonie

Hi leasetoestel

Ik heb een Hi lease abbonement en mijn leasetoestel, een nokia lumia 900, is kapot gegaan, dit viel niet binnen de garantie dus ik krijg nu een leentoestel. Ik heb op het moment een Nokia lumia 610 als leentoestel, maar door hi werd mij vertelt dat ik deze niet kon houden, maar een samsung pocket mini krijg. Alleen volgens mij staat in de voorwaarden van het abonnement dat je een vergelijkbaar toestel met hetzelfde besturingssysteem zou moeten krijgen. Kan ik hier iets aan veranderen?

1288 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door valerius-2 - 26 feb. 2013 om 22:33
7841 Antwoorden / 95 Vragen
0

Waarschijnlijk als u bij gaat betalen, of een hogere leasing bedrag.

door avhelvoort - 28 feb. 2013 om 19:33
77 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik ken de voorwaarde niet, maar ik zou deze eens goed nalezen, en dan inderdaad je gelijk halen waar je recht op hebt.

mi
door miraltje - 28 feb. 2013 om 22:45
444 Antwoorden / 0 Vragen
0

dit staat in de voorwaarden;

Wat valt onder de SmartCare basis service verzekering die hoort bij ToestelLease?

Zodra je toestel kapot is, krijg je kosteloos zo snel mogelijk een vervangend leentoestel, met hetzelfde besturingssysteem als je vertrouwde toestel
In geval van gebreken, die niet aan jou toe te rekenen zijn, repareert Hi het toestel gratis
Na reparatie brengen we jouw toestel gratis (binnen Nederland) weer naar je toe.

Wat valt er niet onder de basis SmartCare?

Schade als gevolg van diefstal, verlies, brand en aan jou toe te rekenen schade (bijvoorbeeld water-, val- en drukschade) vallen niet onder de Basis Toestelservice. Deze schade komt dus voor jouw rekening, tenzij je gebruik maakt van onze Aanvullende Toestelservice.

Je kunt een Aanvullende Toestelservice afsluiten voor Schade, Verlies & Diefstal of voor allemaal, de Totaal variant.

bij deze varianten staat in de voorwaarden

Indien, in geval van vervanging van het Mobiele Randapparaat, eenzelfde
Mobiel Randapparaat niet leverbaar is, ontvangt de Contractant een functioneel
gelijkwaardig Mobiel Randapparaat van dezelfde waarde als het beschadigde
of defecte Mobiele Randapparaat

bron hi toestel lease

het is bekend dat het geen garantie is,je hebt dan ook geen recht op zelfde besturing systeem van je phone, maar recht op een functioneel gelijkwaardig toestel waar kosten aan verbonden zijn..

door hi-webcare - 6 mrt. 2013 om 21:47
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Callytjeh,

Ik snap dat je niet tevreden bent over het vervangend toestel. Ik heb inmiddels je vraag beantwoord via klacht.nl en het Hi Forum via onderstaande link.

https://forum.www.hi.nl/reparatie-and-diefstal-58/smartcare-service-21473/#post70599

Helaas kan ik je hierin geen andere oplossing bieden.

Groeten van Hi,

Kevin
Hi Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

marcvhulst - 28 aug. 2016 om 03:07
Elektronica & tv

Apps gebruiken op een smart tv

Al sinds enige tijd lig ik in de clinch met de NOS over hun app op mijn smart tv van Samsung. Ik kan bijvoorbeeld wel kijken naar uitzendingen die al zijn geweest (Journaal,  Jeugdjournaal en sport) maar wanneer het gaat om live streams dan stopt dit zomaar al na ongeveer 15 tot 20 seconden.

Het vreemde aan dit verhaal Is dat dit precies heeft plaatsgevonden toen ik ben overgestapt van ... Lees meer

pa
paulinesparreboom - 22 aug. 2016 om 16:45
Geldzaken & recht

Slecht juridisch advies door Frently Groningen. Kan ik nog wat doen?

Het juridisch advies van Frently heeft in mijn geval geleid tot een boete van de belastingdienst van 2500 euro. Het juridisch advies van Frently leidde tot een huurverlaging, maar ook tot een boete van de belastingdienst op basis van die huurverlaging. Die boete werd met terugwerkende kracht vastgesteld op 2500 euro. Frently nam geen verantwoordelijkheid voor deze boete, omdat het volgens hen niet ... Lees meer

Ee
Eefje Bouweriks - 27 aug. 2016 om 20:13
Elektronica & tv

Canal digitaal

We hebben bij Canal Digitaal een recreatie schotel gekocht met bijbehorend abonnement. Na installatie bleek dat het kastje de schotel niet te herkent. Na een aantal telefoontjes en oplossingen die niet werkten hebben we de schotel retour gezonden met het ongetekende contract. Ondanks diverse toezeggingen hebben we tot op heden het geld nog niet retourgestort gekregen. Wie heeft hier nog meer er ... Lees meer