vandervech
door vandervech Feb 12, 2016 om 20:28
Computers & telefonie

Hoe kan ik tele-2 storneren, omdat ik nog in spanje woon en niet waar de aansluiting plaats vind?de stornering wordt van tele-2niet geaccepteerd. Het bedrag wordt wel van .de rekening afgeschreven.

Ik had bij tele-2 om een aanschluiting voor tv,internet en telefoon gevraagd, via een email. daarop kreeg ik a ls antwoord de aansluiting vind einde januari plaats. Omdat ik nog in spanje woon tot einde maart, vroeg ik om stornering voor de aansluiting in emmen.Na een duur telefoongesprek vanuit spanje met een medewerker was dat niet mogelijk, dus wordt er wel van de rekening afgeboekt, vanaf januari.. Dus ik zit aan dit abonnenement een jaar lang vast.Ook op de vraag wanneer evtl. een aanssluiting in april zou kunnen plaatsvinden via een email van mij kreeg ik tot nu toe geen enkel antwoord. Hoe vind ik hiervoor een oplossing?

met vriendelijke groeten
M.M. van der Vecht

560 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Feb 12, 2016 om 20:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Storneren kan alleen de rekeninghouder zelf doen, gewoon opdracht aan je bank geven om de incasso te storneren.

Wat je echter wilt is de aansluiting annuleren of later in laten gaan, het ligt er natuurlijk aan wat en wanneer dat besteld is. Indien u geen aansluiting per eind januari hebt besteld dan hoeft u die natuurlijk ook niet te accepteren.

pi
door pieterwolters - Feb 12, 2016 om 20:46
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat heb je precies besteld bij Tele2?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer