vandervech
door vandervech Feb 12, 2016 om 20:28
Computers & telefonie

Hoe kan ik tele-2 storneren, omdat ik nog in spanje woon en niet waar de aansluiting plaats vind?de stornering wordt van tele-2niet geaccepteerd. Het bedrag wordt wel van .de rekening afgeschreven.

Ik had bij tele-2 om een aanschluiting voor tv,internet en telefoon gevraagd, via een email. daarop kreeg ik a ls antwoord de aansluiting vind einde januari plaats. Omdat ik nog in spanje woon tot einde maart, vroeg ik om stornering voor de aansluiting in emmen.Na een duur telefoongesprek vanuit spanje met een medewerker was dat niet mogelijk, dus wordt er wel van de rekening afgeboekt, vanaf januari.. Dus ik zit aan dit abonnenement een jaar lang vast.Ook op de vraag wanneer evtl. een aanssluiting in april zou kunnen plaatsvinden via een email van mij kreeg ik tot nu toe geen enkel antwoord. Hoe vind ik hiervoor een oplossing?

met vriendelijke groeten
M.M. van der Vecht

560 2 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 12, 2016 om 20:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Storneren kan alleen de rekeninghouder zelf doen, gewoon opdracht aan je bank geven om de incasso te storneren.

Wat je echter wilt is de aansluiting annuleren of later in laten gaan, het ligt er natuurlijk aan wat en wanneer dat besteld is. Indien u geen aansluiting per eind januari hebt besteld dan hoeft u die natuurlijk ook niet te accepteren.

pi
door pieterwolters - Feb 12, 2016 om 20:46
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Wat heb je precies besteld bij Tele2?