Mo
door Mohanad Tnish Apr 20, 2017 om 23:46
Computers & telefonie

Hoe stop ik mijn contrat met telfort i.v.m niet oplossen van de klacht

Vanaf 12.01.2017 heb ik een internetcontract met Telfort. Een snelle  internetverbinding van 100 MB.
Maar vanaf het begin heb ik een zeer slechte verbinding. 
De monteur van telfort is 1 x geweest, heeft niets gedaan. Het probleem zou bij de glasvezelverbinding zitten.
De monteur van Glasfiber is 2 x geweest. Heeft aanpassingen gedaan en toen bleek dat  bij Telfort het probleem met de snelheid zat. Ik moest 3 dagen wachten  en dan zou alles oke zijn. Na 3 dagen is de verbinding 3 dagen lang goed geweest. Maar na die 3 dagen was het weer mis. Ik heb meerdere keren met Telfort gebeld, maar niemand kan mij helpen en stoppen kan ook niet , want ik heb een contract met Telfort tot 12 .01.2018.
De telefoontjes met de service hebben me inmiddels 16.00 euro gekost en het probleem is niet opgelost.
Mijn vraag :hoe nu verder? Ik wil stoppen met dit bedrijf of alles opgelost hebben. Hoe kan ik het beste handelen?

Ik zou graag uw reactie hierover ontvangen.

met vriendelijke groet, Mohanad Tnish

911 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Apr 20, 2017 om 23:55
11495 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Monahad Tnish , 

Stuur Telfort een brief / of mail met vermelding "aanmaning tot nakoming overeenkomst" klik op de rode regel ( zie benedenaan voorbeeldbrief ) .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

telfortwbcr
door telfortwbcr - Apr 21, 2017 om 09:21
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Mohanad,

Het is jammer dat je problemen ervaart met je glasvezelverbinding. Deze hoort gewoon goed te functioneren.
Ik heb mijn collega's gevraagd om contact met jou op te nemen. Binnen 3 werkdagen mag je een telefoontje van ons verwachten.
Indien je vragen of opmerkingen hebt dan kun je ons gerust benaderen via ons forum.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

aurora1
door aurora1 - Apr 22, 2017 om 02:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Voortaan niet bellen of in ieder geval niet zo vaak. Klachtenformulier, mail en forum zijn beter. Is gratis en dan is het ook gedocumenteerd.

telfortwbcr
door telfortwbcr - Apr 24, 2017 om 20:23
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Mohanad,

Mijn collega's hebben een aantal keren geprobeerd om contact met jou op te nemen. Kun je even aangeven wanneer je het beste te bereiken bent? Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer