Hoe stop ik mijn contrat met telfort i.v.m niet oplossen van de klacht
Vanaf 12.01.2017 heb ik een internetcontract met Telfort. Een snelle internetverbinding van 100 MB.
Maar vanaf het begin heb ik een zeer slechte verbinding.
De monteur van telfort is 1 x geweest, heeft niets gedaan. Het probleem zou bij de glasvezelverbinding zitten.
De monteur van Glasfiber is 2 x geweest. Heeft aanpassingen gedaan en toen bleek dat bij Telfort het probleem met de snelheid zat. Ik moest 3 dagen wachten en dan zou alles oke zijn. Na 3 dagen is de verbinding 3 dagen lang goed geweest. Maar na die 3 dagen was het weer mis. Ik heb meerdere keren met Telfort gebeld, maar niemand kan mij helpen en stoppen kan ook niet , want ik heb een contract met Telfort tot 12 .01.2018.
De telefoontjes met de service hebben me inmiddels 16.00 euro gekost en het probleem is niet opgelost.
Mijn vraag :hoe nu verder? Ik wil stoppen met dit bedrijf of alles opgelost hebben. Hoe kan ik het beste handelen?
Ik zou graag uw reactie hierover ontvangen.
met vriendelijke groet, Mohanad Tnish
Hallo Monahad Tnish ,
Stuur Telfort een brief / of mail met vermelding "aanmaning tot nakoming overeenkomst" klik op de rode regel ( zie benedenaan voorbeeldbrief ) .
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst
Hallo Mohanad,
Het is jammer dat je problemen ervaart met je glasvezelverbinding. Deze hoort gewoon goed te functioneren.
Ik heb mijn collega's gevraagd om contact met jou op te nemen. Binnen 3 werkdagen mag je een telefoontje van ons verwachten.
Indien je vragen of opmerkingen hebt dan kun je ons gerust benaderen via ons forum.
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)
Voortaan niet bellen of in ieder geval niet zo vaak. Klachtenformulier, mail en forum zijn beter. Is gratis en dan is het ook gedocumenteerd.
Hallo Mohanad,
Mijn collega's hebben een aantal keren geprobeerd om contact met jou op te nemen. Kun je even aangeven wanneer je het beste te bereiken bent? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer