co
door corridor61 Feb 5, 2016 om 13:36
Computers & telefonie

I tunes installeren lukt niet meer/windows 10

Ik kan i tunes6464 niet meer installeren op pc met windows 10.
Ik weet niet of dit met een update te maken kan hebben
Kan nu niets meer op mijn ipod uploaden.
Heb al systeemherstel geprobeerd.Helpt niets.
Krijg een schermpje te zien met daarin:de functie die u wilt gebruiken,bevindt zich op een
netwerkbron die niet beschikbaar is.
Installatie wordt dan afgebroken.
Wil i tunes gewoon op c schijf installeren.
Weet iemand wat hier aan de hand is?

Piet

17096 7 Rapporteer

marita567
door marita567 - Feb 5, 2016 om 14:19
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo corridodor61 ,

Probeer deze oplossing eens , het kan zijn dat u deze problemen heeft na een update zie hier ,

Met I Tunes na een update problemen gehad. Toen moest alles eraf. Dit is het voorbeeld.

1. Verwijder iTunes
2. Verwijder Apple Software Update
3. Verwijder Apple Mobile Device Support
4. Verwijder Bonjour
5. Verwijder Apple Application support

Precies in die volgorde, daarna weer opnieuw iTunes geïnstalleerd.

Dat zou de reden kunnen zijn dat iTunes niet goed funtioneerd ,  Bron : forum iculture.nl

costnix
door costnix - Feb 5, 2016 om 15:09
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mochten de oplossingen niet werken, dan zou Mediamonkey kunnen proberen of deze wel werkt.
http://www.mediamonkey.com

te
door tellyh - Feb 5, 2016 om 17:04
2 Antwoorden / 0 Vragen

GA naar de windows 10 site, forum of support.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 5, 2016 om 17:36
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u de het installeren ook geprobeerd met andere browsers dan degene die u gebruikt (bijv. edge). Andere zijn o.a. chrome en firefox en zelfs heeft apple een browser voor windows maar kan even niet op de naam komen.

costnix
door costnix Feb 5, 2016 om 22:51
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Die browser heet Safari.

ru
door rumode63 - Feb 6, 2016 om 20:24
1 Antwoorden / Vragen

Beste Piet,
Ik heb met hetzelfde probleem te kampen gehad.
Lang heb ik gezocht naar de oplossing van dit probleem.
Uiteindelijk heb ik het opgelost door alles wat met Apple iTunes te maken heeft van de PC te verwijderen.
Met CCleaner kun je de meeste bestanden van de C-schijf verwijderen. Er blijven echter altijd restanten hangen.
Die moet je zelf handmatig verwijderen.   Helaas ben je er met deze acties nog niet.
Want je moet ook nog het register ontdoen van alles wat met iTunes te maken heeft.
Maak daarom eerste een Back-up van het register voordat je daarmee aan de slag gaat.
Klik met je rechter muisknop op het Win10 icoontje (startknop) links onder op je scherm en kies uitvoeren.
Tik in het venster  REGEDIT en klik OK en daarna op ja. Nu heb je het register voor je staan.
Druk nu op Ctrl+f en tik in het zoekvenster iTunes. Verwijder de regel. En zoek de volgende en verwijder.
Herhaal dit tot alles verwijderd is. Start je PC opnieuw en installeer iTunes. Zo is het mij gelukt. Succes.

Ro
door Rolfkreta Jun 5, 2016 om 09:28
Antwoorden / Vragen

Hoi prima advies ,3 dagen bezig geweest en nu doet hij het bedankt