eclipse
door eclipse Jan 17, 2014 om 19:16
Computers & telefonie

Ie 11 krijg msn niet weg ( startpag.)

Hoi ik heb last van de microsoft startpagina, ik gebruik altijd google als startpag. nu is op de een of andere manier msn als startpagina gekomen en ik krijg dat ko****ding niet weg niet bij instellingen, niet in het configscherm.
proggie die draaien avast. iobit malware, op de achtergrond Mbam. hoe krijg ik die KL*** site weg intereseert me niet echt welke bekende zgn beroemdheid het met wie doet...

9870 12 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jan 17, 2014 om 22:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of je hiermee verder komt.

edrick3
door edrick3 - Jan 18, 2014 om 10:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Lijkt me toch niet zo moeilijk. Je kunt toch zelf de Startpagina die je wilt instellen?
Ga naar www.google.nl
Klik op Extra (bovenin tandwieltje)
Klik op Internetopties
tabblad Startpagina: kies voor huidige gebruiken.
OK

Suc6

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 18, 2014 om 19:10
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Als je verstandig en slim bent voer dan direct StartPage als begin pagina in..

eclipse
door eclipse - Jan 19, 2014 om 14:36
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 18 jan 2014, 10:35]Hallo eclipse,

Lijkt me toch niet zo moeilijk. Je kunt toch zelf de Startpagina die je wilt instellen?
Ga naar www.google.nl
Klik op Extra (bovenin tandwieltje)
Klik op Internetopties
tabblad Startpagina: kies voor huidige gebruiken.
OK

Suc6

Hoi edrick ik kreeg de antwoorden niet binnen maar zoals ik eerder schreef IK KRIJG GÉÉN TOESTEMMING OM WAT DAN OOK TE VERANDEREN :-(
Hoi op de een of andere manier is msn op ie mijn startpagina geworden ? het boeit me niet wie het met wie doet l. Ik krijg hem NIET weg :-( niet in de config internet opties niet op de pag zelf, hij wordt telkens terug gezet door een of ander programma van MIJ maarkweeniewelke :-( geinstallerd en actief avast, iobit malware, MSE en mbam... extensies fff glure , Advanced SystemCare Surfing Protection 1.0.0.....AdBlock 2.6.18......LastPass 3.0.22.. en vertalen... van de google pag blijft ie af dan komt er een venster van dat ze er met de jatten vanaf moeten blijven en dat de originele pag is behouden, op ie had ik alleen de zoekbalk van google nu dus dat idiote msn soort prive en telegraaf troep. whoow wat een rode streepjes best mooi afz. asf. emm .

Hopende op deze sombere en sjagrijnige dag een overdaad aan goede antwoordjes voor de oplossing te verkrijgen, mvgr enz

eclipse
door eclipse - Jan 19, 2014 om 14:36
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zaterdag 18 jan 2014, 19:10]Als je verstandig en slim bent voer dan direct StartPage als begin pagina in..
@ moet ik met die rommel ?????

aurora1
door aurora1 - Jan 19, 2014 om 14:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Je hebt nogal wat programma's (tegelijk?) draaien. Als je malware hebt en het lukt niet om die te verwijderen met die programma's probeer het dan eens met de AdwCleaner, klik hier, even onderaan lezen hoe het werkt.
En klik hier vind je nog een Nederlandse toelichting.

eclipse
door eclipse - Jan 19, 2014 om 15:29
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zondag 19 jan 2014, 14:45]Je hebt nogal wat programma's (tegelijk?) draaien. Als je malware hebt en het lukt niet om die te verwijderen met die programma's probeer het dan eens met de AdwCleaner, klik hier, even onderaan lezen hoe het werkt.
En klik hier vind je nog een Nederlandse toelichting.

QQ hoi Aurora, :-( lukt niet met adw.helaas krijg je ook ongevraagt pcstartspeedup mee eer je die eraf hebt 3 x herstraten .. was geen vinkje of waarschuwing te zien. maar goed heb dus nog msn als start en m`n trouwe google met alle apss..
GAAN HET ANDERS DOEN
waar ken ik IE deïnstalleren?? ik zie hem niet in config scherm programa `s... ook niet in mijn programma lijst,

aurora1
door aurora1 - Jan 20, 2014 om 02:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier, vrijwel onderaan over nieuw gebruikersaccount met beheersrechten aanmaken e.d. (maar lees de rest ook even door). Misschien kun je dan wel de startpagina veranderen.
Als dat niet lukt, probeer dan eens met Mbam (na updaten) te scannen in veilige modus en losgekoppeld van het internet.
Ik heb overigens zelf nog even gekeken of ik ook met de AdwCleaner de PC start Speedup erbij krijg maar dat is niet het geval. De Adw Cleaner is vooral handig voor het verwijderen van browser hijackers.

eclipse
door eclipse - Jan 20, 2014 om 08:44
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 20 jan 2014, 02:50]Lees eens klik hier, vrijwel onderaan over nieuw gebruikersaccount met beheersrechten aanmaken e.d. (maar lees de rest ook even door). Misschien kun je dan wel de startpagina veranderen.
Als dat niet lukt, probeer dan eens met Mbam (na updaten) te scannen in veilige modus en losgekoppeld van het internet.
Ik heb overigens zelf nog even gekeken of ik ook met de AdwCleaner de PC start Speedup erbij krijg maar dat is niet het geval. De Adw Cleaner is vooral handig voor het verwijderen van browser hijackers.

@@ Hoi Aurora, Gisteren bijna de hele avond zitten klieren, op microsoft gekeken stappenplan doorlopen zoals vermeldt maar noppie, de updates en IE verwijderd bij updates , IE ging niet weg en zeker geen msn.com met bing erbij. sys herstel heeft geen nut want een van mijn software programma `s blokkeerde de boel maar wist niet welke. op een gegeven moment na veel zoeken en sluiten en opengooien was het iobit die het voor het zeggen had,. dus msn en bing zijn weg en ik heb weer de google terug, rest mij de vraag hoe die er is opgekomen ?? mja heb er fff genoeg van puzzel ik wel uit. gr han vinkje gaat uit jongens

pi
door pieterwolters - Jan 20, 2014 om 09:44
3610 Antwoorden / 0 Vragen

MIsschien is het handigst om de boel opnieuw te formatteren en Windows opnieuw te installeren. Het klinkt alsof er een hoop verkl***t is op het systeem.

edrick3
door edrick3 - Jan 20, 2014 om 11:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

.....dus msn en bing zijn weg en ik heb weer de google terug.....
Dus uiteindelijk tóch opgelost!
Houden zo!

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 20, 2014 om 17:37
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=eclipse schreef op zondag 19 jan 2014, 14:36][quote=lekkerisdat schreef op zaterdag 18 jan 2014, 19:10]Als je verstandig en slim bent voer dan direct StartPage als begin pagina in..
@ moet ik met die rommel ?????
Zo iets kun je natuurlijk ook op een nette manier vragen..

Je vindt dus zoeken met Google rommel, maar wilt het zelf wel als startpagina, tja..