In
door Ingrid mensink Feb 7, 2016 om 14:03
Computers & telefonie

Ik krijg sms berichten van 3300 nr en dan gaat er per bericht €3 af ben al €21 k

Volgens mij zijn er dieven bezig om je te goed eraf te halen heb er al meer over gelezen maar kom er niet uit hoe ik hier vanaf kom heb me al adgemeld vorige week maar vandaag weer geld kwijt

8736 9 Rapporteer

marita567
door marita567 - Feb 7, 2016 om 14:07
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo Ingrid Mensink ,

hier kunt u zien hoe uw er vanaf kunt komen , scroll ook naar beneden naar pay info ,

https://www.consuwijzer.nl/thema/sms-diensten

tijger1
door tijger1 - Feb 7, 2016 om 14:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Laat ook het nummer blokkeren bij uw provider.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 7, 2016 om 21:00
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Klaarblijkelijk bent u abonnee van een SMS dienst zonder dat u dat zelf weet. Melden aan fraudehelpen. nl

ph
door philip36 - Feb 8, 2016 om 09:38
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Bel de klantenservice van uw provider en laat hun de afmelding/blokkering voor die sms dienst doen.

ar
door aromaat - Feb 8, 2016 om 13:18
14 Antwoorden / 13 Vragen

Ik  heb hetzelfde maar een ander nummer4239 telefuture300 rekening van 60 euro dit nummer is door tmobile geblokt.

mo
door mof - Feb 8, 2016 om 14:57
3619 Antwoorden / 3 Vragen

neem een prepaid, met weinig erop.
Als er onverlaten inbreken op uw telefoon kunt u zo een andere SIM krijgen.
HElaas ook een ander nummer.

jo
door jorisw Feb 8, 2016 om 17:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Er wordt niet ingebroken op je telefoon. Iemand heeft gewoon het 06 nummer opgegeven.

to
door tomroode - Feb 8, 2016 om 16:46
1 Antwoorden / Vragen

Probeer het woord STOP  te smsen

In
door Ingrid mensink - Feb 8, 2016 om 20:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb me al afgemeld maar weet niet hoelang dat duurt. Het is een prepaid telefoon . Ik heb met tele 2 gechat en die zeiden dat ik het af moest melden erg vervelend allemaal .  Morgen in meldpunt om 19.25 op npo 1 komt het aan de orde hoop dat we er wat aan hebben.

Al
door Alex4 - Feb 9, 2016 om 15:46
5 Antwoorden / Vragen

Vraag mij af wie er achter dat nummer zit .
Je hebt die goede doelen waar je geld naar toe kan overmaken met je smartphone of prepaid .
Kan natuurlijk zijn dat je 1 malig iets gestort hebt en dat daar iets misgegaan is .
Je blijft dan elke keer storten .
Is dat ongevraagd lijkt mij het wat voor de fraude helpdesk .