mjvanderwerf
door mjvanderwerf Apr 21, 2017 om 15:50
Computers & telefonie

Incredimal installeren

Hallo,
ik wil incredimail installeren maar krijg steeds de melding : An invalid argument was encountered.
Geen nummer of zo daarbij.
Hoe kom ik daar doorheen ?
MJ

1218 8 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 21, 2017 om 15:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zie dat maar als een soort bescherming. Incredimail is rotzooi en kan je beter niet installeren.

reflecs
door reflecs - Apr 21, 2017 om 15:58
1859 Antwoorden / 4 Vragen

De vorige versie niet (goed) verwijderd?

Hoe is het nu met het contextmenu?https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/nieuw-verdwenen?

edrick3
door edrick3 - Apr 21, 2017 om 16:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou niet aan incredimail beginnen. Waarom zou je?
Hier gedownload: http://www.incredimail.com/nl
http://support.incredimail.com/hc/en-us

Cookies
door Cookies - Apr 21, 2017 om 16:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ten 1e zou je dat programma helemaal niet moeten gebruiken en ten 2e is door die grote hoeveelheid belachelijke cleaners die je gebruikt, blijkbaar het nodige corrupt geraakt.

gerbera
door gerbera - Apr 21, 2017 om 16:09
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Is uw probleem van 19 april al opgelost, (verdwenen nieuw.) En dan nu weer een volgend probleem. Al eerder is aangegeven dat u wat minder rotzooi op uw PC moet zetten. Maar ja, advies geven heeft dus geen enkele zin.

marita5
door marita5 - Apr 21, 2017 om 16:58
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mjvanderwerf ,

Sorry , maar u bent wel een specialist in het installeren van troep .
Het is beter om Incredimail niet te installeren , is moeilijk om te verwijderen en u zadelt uw contactpersonen op met troep ( plaatjes e.d.)

aurora1
door aurora1 - Apr 21, 2017 om 18:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen idee en ik hoop ook dat het niet zal lukken. Zoals al vaker is gezegd, u zadelt ontvangers met enorm veel troep op met dat programmaen daar komen ze in de regel ook moeilijk vanaf. Zelfs scholieren willen dat programma niet gebruiken.. Ik zou zelfs niet helpen als ik dat al zou kunnen.
Heeft u al die andere softwaretroep van de pc verwijderd?
En waarom blijft u alsmaar vragen stellen en problemen voorleggen als u niets met de antwoorden doet?

macfreak
door macfreak - Apr 21, 2017 om 19:46
11 Antwoorden / Vragen

Beetje vreemd van MJVANDERWERF dat ie geen feedback geeft of reageerd op antwoorden aangezien hij al lid is sinds de oprichting van deze site. Hij zou dat toch wel beter moeten weten.