hg
door hge nijman Aug 30, 2016 om 09:18
Computers & telefonie

Info
























Media Markt

























·         Referentienummer vraag: 160825-012114


·         Gemaakt op: 25/08/2016 22:46


·         Laatst bijgewerkt op: 29/08/2016 12:45
















 









































Beste ontvanger,

Onlangs heeft u een bericht naar onze klantenservice gestuurd. Hieronder vindt u uw bericht met onze reactie daarop. Wij gaan ervan uit dat ons antwoord op uw bericht naar tevredenheid was. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u uw vraag bijwerken met aanvullende informatie door middel van een reply op deze e-mail.


 














72043701/retour/PostNL


 


Reactie  29/08/2016 12:45


Geachte meneer Nijman,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Media Markt.


 


Als antwoord op uw vraag kunnen we u het volgende vertellen:


 


Helaas voldoet u niet meer aan de retourvoorwaarden. In onze algemene voorwaarden is inderdaad opgenomen dat u artikelen binnen 14 dagen mag retourneren, voorwaarde daarbij is echter dat u het artikel nog niet in gebruik mag hebben genomen. Dit kunt u ook nalezen op deze pagina, https://mm-nl-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5168/session/L3RpbWUvMTQ3MjQ2NzA0OC9zaWQvYmEycmhoWm0%3D. U heeft de laptop in dit geval wel in gebruik genomen door er een account op te installeren.


 


De laptop is wel retour ontvangen in ons magazijn maar is inmiddels ook weer naar u teruggestuurd. Naar verwachting ontvangt u het artikel deze week weer.


 


We hopen dat we u hiermee alvast voldoende van dienst zijn geweest. Mocht u verdere vragen hebben, kunt u ons bereiken door op deze e-mail te reageren. Ook zijn wij telefonisch bereikbaar op 0800-0366.


 


Met vriendelijke groet,

[edit-red.]

Uw Media Markt-Team


Klant  25/08/2016 22:46


Hier bij een rectie van mijn kant ik heb contact gehad met jullie ik heb niks op de laptop geïnstalleerd kan je hem gewoon retour zenden naar jullie  en in de algemene voor waarden staat dat je een product binnen veertien dagen re tour kan sturen zonder een reden van op gaaf als jullie de laptop  te rug zetten naar fabriek in stellingen want ik heb niks geïnstalleerd het staat ook in de algemene voorwaarden als je iets te rug stuurt en er moet iest aan gedaan worden dan zijn de kosten voor mijn ik heb hem weer retour gestuurt naar jullie  


h.nijman


 


 



 


 


 




goede morgen is het mogelijk dat de media markt de laptop niet terug hoeft te nemen

731 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 30, 2016 om 09:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Maar hebt u een account aangemaakt?

tenormin
door tenormin - Aug 30, 2016 om 09:55
16826 Antwoorden / 108 Vragen
1

Lijkt mij van wel, dat er een account is aangemaakt. Dat blijft dan 'heen en weer schuiven', beste TS. Zo heeft u immers zelf de regels van retourneren binnen 14 dagen teniet gedaan.

edrick3
door edrick3 - Aug 30, 2016 om 10:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

Volgens de MM heb je er een account op geïnstalleerd. In dat geval nemen ze hem niet terug.
En jij stelt dat je dat niet gedaan hebt? Waar komt dat account dan vandaan?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer