gi
door giraffe_1 Aug 25, 2015 om 20:47
Computers & telefonie

Inloggen Mijn ING lukt niet

Hallo, ik kan ineens niet meer inloggen op Mijn ING. Ik krijg dan de melding "Deze pagina kan niet worden weergegeven". Heb ING gemaild en krijg het antwoord opschonen browser. Dit doe ik altijd al voordat ik de laptop afsluit met alles aangevinkt. Heb ze gebeld zegt men het eens via Chrome te proberen, dat lukte ook niet, dan krijg ik "Deze webpagina is niet beschikbaar". Ik moest toch maar naar www.opschonenbrowser.nl en men zegt ook dat de beveiliging misschien te hoog is. Ben naar die website gegaan, maar daar krijg ik exact hetzelfde als wanneer ik zelf de geschiedenis e.d. wis. Ik heb het via Chrome op de laptop van mijn werk geprobeerd daar lukte het wel. Ik zou niet weten wat ik qua beveiliging zou kunnen aanpassen, zonder gevaar te lopen met internetbankieren. Heeft iemand ook deze ervaring met inloggen op Mijn ING? Of weet iemand waar dit mee te maken kan hebben? Ik heb daarvoor te weinig verstand van computers e.d. Ik heb overigens Norton 360 Premier. Alvast bedankt voor eventuele reacties en tips.

Groetjes

32563 21 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 25, 2015 om 20:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Scan de laptop eens op virussen en scan ook eens met MBam.

aurora1
door aurora1 - Aug 25, 2015 om 20:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt eventueel ook nog met Firefox proberen.
En/of pagina verversen?

door 1953 - Aug 25, 2015 om 21:05
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Probeer het eens op deze wijze: https://www.ing.nl/particulier/index.html

ingwebcare
door ingwebcare - Aug 25, 2015 om 21:07
73 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.

Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.

Groet,

Gerard - ING Webcare Team

gi
door giraffe_1 - Aug 25, 2015 om 21:22
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aurora1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 20:53]Scan de laptop eens op virussen en scan ook eens met MBam.
Ik ben misschien een rare, maar voordat ik ga internetbankieren, doe ik altijd eerst een update met Norton en daarna een scan. Ben nu toch maar nog eens een gehele scan aan het doen.

gi
door giraffe_1 - Aug 25, 2015 om 21:23
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=1953 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:05]Probeer het eens op deze wijze: https://www.ing.nl/particulier/index.html
Niet gelukt helaas, maar het was het proberen waard! Bedankt!

gi
door giraffe_1 - Aug 25, 2015 om 21:27
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.

Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.

Groet,

Gerard - ING Webcare Team

Dat is toch wel vreemd, met het wissen van browsergeschiedenis staat alles aangevinkt. En ik ben echt juist met internetbankieren altijd bang dat er iets op de laptop "zit" wat er niet hoort, dus ik doe dat altijd al. En ik ben waarschijnlijk "ouderwets" ;) maar ik heb geen Facebook of Twitter. En gebruik ook geen oude favoriet. Ik heb zondag nog wel via IDeal betaald en kon gisteravond ineens niet meer inloggen.

gi
door giraffe_1 - Aug 25, 2015 om 21:29
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.

Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.

Groet,

Gerard - ING Webcare Team

Ik wis overigens ook via Norton de tijdelijke internetbestanden e.d.

tijger1
door tijger1 - Aug 25, 2015 om 21:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u, toen u met ING belde ook even overlegd over uw rekening dat er niets raars mee gebeurd is? Zou dat toch maar ook nig even doen en dan later het probleem van niet kunnen inloggen aanpakken.

gi
door giraffe_1 - Aug 25, 2015 om 21:52
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:35]Hebt u, toen u met ING belde ook even overlegd over uw rekening dat er niets raars mee gebeurd is? Zou dat toch maar ook nig even doen en dan later het probleem van niet kunnen inloggen aanpakken.
Ja, degene die ik aan de tel had zei zelf al dat er niets met de rekening zelf aan de hand was. Gelukkig!

ingwebcare
door ingwebcare - Aug 25, 2015 om 22:14
73 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=giraffe schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:27][quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.

Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.

Groet,

Gerard - ING Webcare Team

Dat is toch wel vreemd, met het wissen van browsergeschiedenis staat alles aangevinkt. En ik ben echt juist met internetbankieren altijd bang dat er iets op de laptop "zit" wat er niet hoort, dus ik doe dat altijd al. En ik ben waarschijnlijk "ouderwets" ;) maar ik heb geen Facebook of Twitter. En gebruik ook geen oude favoriet. Ik heb zondag nog wel via IDeal betaald en kon gisteravond ineens niet meer inloggen.

Dat is geen probleem hoor! Iedereen heeft zo zijn voorkeur! Ik wil je in dit geval adviseren om de kwestie voor te leggen via ing@ing.nl of telefonisch contact op te nemen. Dat kan via: 020 22 888 88.

Groet,

Gerard - ING Webcare Team

gerbera
door gerbera - Aug 25, 2015 om 22:30
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Ik neem aan dat u met een snelkoppeling op het bureaublad werkt. Mogelijk is daar iets mis mee, heb dit nml ook eens aan de hand gehad. Probeer eens een nieuwe snelkoppeling te maken. Typ in de adresbalk http://www.ing.nl, klik op de ING pagina rechtsboven op inloggen. Als u dan op het inlogscherm komt, ga hier dan op staan en klik dan op de rechter muisknop. In het rolmenu ziet u dan staan snelkoppeling maken en klik daar op. Verwijder de oude snelkoppeling van het bureaublad. Mogelijk is het dan opgelost.

tijger1
door tijger1 - Aug 25, 2015 om 23:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ gerbera

De link van @1953 werkt ook niet.

pi
door pieterwolters - Aug 26, 2015 om 07:40
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Er was gisteravond wel even een "glitch": ik kon zo'n 10 minuten mijn spaarsaldo niet zien. De rest werkte wel (voor mij). Wellicht dat het daarmee te maken had?

gerbera
door gerbera - Aug 26, 2015 om 16:13
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 23:13]@ gerbera

De link van @1953 werkt ook niet. Ja en...??? Ik gebruik geen link maar een normale invoerprocedure waarmee je op de site komt van ING en vandaaruit verder kunt. En dat werkt prima. Echter als het TS niet lukt hiermee op het inlogscherm te komen is er duidelijk iets mis met de PC. Dat de link van @1953 niet werkt is te verwachten die verwijst naar het hiernamaals en niet naar het inlogscherm van ING.

gi
door giraffe_1 - Aug 27, 2015 om 11:28
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gerbera schreef op dinsdag 25 aug 2015, 22:30]Ik neem aan dat u met een snelkoppeling op het bureaublad werkt. Mogelijk is daar iets mis mee, heb dit nml ook eens aan de hand gehad. Probeer eens een nieuwe snelkoppeling te maken. Typ in de adresbalk http://www.ing.nl, klik op de ING pagina rechtsboven op inloggen. Als u dan op het inlogscherm komt, ga hier dan op staan en klik dan op de rechter muisknop. In het rolmenu ziet u dan staan snelkoppeling maken en klik daar op. Verwijder de oude snelkoppeling van het bureaublad. Mogelijk is het dan opgelost.
Hallo Gerbera, ik heb dat geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde.
Bedankt voor de reactie, ook dat was het proberen waard!

gi
door giraffe_1 - Aug 27, 2015 om 11:33
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 22:14][quote=giraffe schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:27][quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.

Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.

Groet,

Gerard - ING Webcare Team

Hallo Gerard, ik heb al telefonisch contact opgenomen. Die persoon bleef doorgaan op het verwijderen van de cookies. Het ligt aan mijn laptop, op de laptop en desktop van mijn werk lukt het nl. wel. Maar ik zal dan contact opnemen via ing@ing.nl. Bedankt voor de reactie!

Sowieso wil ik iedereen die de moeite heeft genomen te reageren bij deze bedanken voor alle tips e.d.!

Dat is toch wel vreemd, met het wissen van browsergeschiedenis staat alles aangevinkt. En ik ben echt juist met internetbankieren altijd bang dat er iets op de laptop "zit" wat er niet hoort, dus ik doe dat altijd al. En ik ben waarschijnlijk "ouderwets" ;) maar ik heb geen Facebook of Twitter. En gebruik ook geen oude favoriet. Ik heb zondag nog wel via IDeal betaald en kon gisteravond ineens niet meer inloggen.

Dat is geen probleem hoor! Iedereen heeft zo zijn voorkeur! Ik wil je in dit geval adviseren om de kwestie voor te leggen via ing@ing.nl of telefonisch contact op te nemen. Dat kan via: 020 22 888 88.

Groet,

Gerard - ING Webcare Team

gi
door giraffe_1 - Aug 31, 2015 om 10:57
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wil toch even laten weten dat ik erachter ben waarom ik niet op Mijn ING kon inloggen. Ik kreeg bij het inloggen via Firefox "iets" over DNS server. Dit kreeg ik op gegeven moment ook bij diverse andere sites. Ben afgelopen weekend gaan zoeken en het heeft, waarschijnlijk, te maken gehad met de DDos-aanvallen bij Ziggo. Alles herstart en gelukkig doet alles het weer! Ik denk voor degenen die verstand hebben van computers e.d. een heel simpel iets, maar ik geef toe, ik ben echt een ei op computergebied ;)
Nogmaals iedereen die heeft gereageerd, bedankt!

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2015 om 11:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi dat het probleem voorbij is. Bedankt voor het terugmelden.

hennyb86
door hennyb86 - Jul 28, 2016 om 01:15
106 Antwoorden / 5 Vragen

norton er uit gooien !!   ik heb nooit problemen.  ik heb microsoft security essentials en windows firewall.  gewoon op google als favorite.  aanklikken en klaar !!!!

Cookies
door Cookies - Jul 28, 2016 om 07:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@hennyb86: topic is 1 jaar oud en dan nu nog zo'n 'interessante' mededeling?