de
door destriene Oct 25, 2016 om 18:58
Computers & telefonie

Java lang illegal state exeption

hallo
 vanmiddag heb ik een naar film van videoland op mijn samsung 5200 tablet gekeken , en toen ik daarna nog een film wilde zien , kon ik die niet meer op mijn tablet afspelen , de foutmelding was : java lang illegal state exeption .
als ik dat op google intyp krijg ik alleen engelse tekst . en van die tekst snap ik niets  . en als ik er ziggo of videoland voor typ , vind google ook niets in het nederlands b h een tekst die in 2012 is geplaatst over de de app die ziggo toen uitgaf en die  nu horizon heet
weet iemand hier een oplossing voor , kan ik op mijn tablet al geen app van film 1 go installeren , zou ik er nu ook geen films van videoland op kunnen zien
al die antwoord alvast bedankt
mvg jacqueline

2550 4 Rapporteer

ph
door philip36 - Oct 25, 2016 om 20:24
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Achter Java.lang illegal state exception: staat meestal de beschrijving wat de fout veroorzaakt.
Probeer eens een andere film of die u die middag al gekeken heeft om te zien of de fout er nog steeds is.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 26, 2016 om 12:06
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Stap 1: Tablet opnieuw opstarten (eerst afsluiten).

reflecs
door reflecs - Oct 26, 2016 om 12:58
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Of de app verwijderen en opnieuw installeren.

Waarom kunt u film1 go niet installeren? https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/film1-go/

Als het niet lukt, kunt u contact opnemen met de klantenservice:https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

de
door destriene - Oct 26, 2016 om 13:17
46 Antwoorden / 34 Vragen

hoi , bedankt voor de reacties , ik heb de app verwijdert , mijn tablet uitgezet en weer opgestart , de app opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer .

Op de vraag waarom ik de film go app niet kan installeren  , daar heb ik overal al navraag over gedaan , er mist iets op de samsung tab 10 5210 , om de film go app in de playstore te vinden . als ik via de site van film 1 de app probeer te installeren , staat er dat mijn apparaat niet compatible is , en dat ik silverligt moet installeren  en dat kan weer niet op mijn tablet
Ik vind dat heel jammer vooral omdat toen het nog de app van filmnet was , ik die wel had en nadat hun bericht gaven over de nieuwe app , en dat je daarvoor de oude eerst moest verwijderen , heb ik dat niet meer op mijn tablet kunnen krijgen
al bij samsung , filmnet en bij ziggo aangeklopt , ook al eens de vraag bij kassa gesteld ., maar het kan op deze tablet NIET geinstalleerd worden , op mijn sgs3 van 2013 staat die wel , maar die is te klein om een film te kunnen volgen en ik weet niet hoe ik die verbinden kan met de tablet
met de samsung smart tv werkt het ook niet draadloos , moet met hdmi .
oh ja , en de tablet was gratis bij de samsung smart tv , ipv 250 euro korting . had ik maar voor de korting gegaan , kon ik een tablet kopen waar ik meer plezier van zou hebben ,
bedankt voor de belangstelling