chrbakker
door chrbakker Feb 27, 2017 om 17:09
Computers & telefonie

KPN alles in een

Wat zijn de ervaringen met tv, internet en bellen?

1639 17 Rapporteer

gsm
door gsm - Feb 27, 2017 om 17:15
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Zie hier: Link

tenormin
door tenormin - Feb 27, 2017 om 17:15
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Gezien de link van @familyman: een cijfer op het rapport: geslaagd. Nee, heb alleen een alles in een pakket van Ziggo: ook geslaagd voor examen, wat mij betreft dan.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 27, 2017 om 17:18
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Zelf heb ik Ziggo, bevalt mij goed maar enkele buren die alles in een van KPN afnemen zijn daar uitermate tevreden over.

Cookies
door Cookies - Feb 27, 2017 om 17:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kon niet zelf even Googelen op ervaringen KPN alles-in-één?

tenormin
door tenormin Feb 27, 2017 om 17:22
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, daar zitten "hullie" toch voor?

Cookies
door Cookies Feb 27, 2017 om 17:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nou, op zulke simpele Google vragen geef ik nooit antwoord. Werk nooit mee aan 'u vraagt, wij draaien'.

simon55
door simon55 - Feb 27, 2017 om 17:22
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Kortom slecht

pi
door piedro vd h - Feb 27, 2017 om 17:24
1 Antwoorden / 1 Vragen

al jaren een tevreden klant van KPN.
vroeger ziggo gehad en ook hun voorganger..1 doffe ellende.
ok ook bij kpn gaan dingen verkeerd maar dat is overal.

ik wil niks anders meer dan KPN..
alles in 1 en familie voordeel enz enz

tenormin
door tenormin Feb 27, 2017 om 17:54
16823 Antwoorden / 108 Vragen

piedro, krijgt u nu korting, na dit geplaatst te hebben? Net zoals je Clio verkopen? :-P

tijger1
door tijger1 - Feb 27, 2017 om 17:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Is dit soms een stukje enquete? Vraag eens in uw omgeving of kijk op Google. En dan nog kan het u zwaar mee- of tegenvallen.

Al postcode controle gedaan gedaan?

sr
door srkooy - Feb 27, 2017 om 17:39
22 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb abonnement niet van KPN maar van het (goedkopere) zusterbedrijf Telfort. Mijn contract bestaat uit: Interactieve TV, Vast Internet en Vast Bellen. Daarnaast één extra interactieve TV voor een totaal van € 43,=.  Verder - omdat ik Alles in Eén heb - nog een abonnement Digitenne in ons vakantiehuisje: maandelijks abonnnement (loopt via KPN) van zegge en schrijve € 4,= voor een stuk of 28 zenders. Totaal € 47,=. Bevalt prima. Never nooit klachten, geweldig beeld en klachtenloos internet via het kabelnetwerk van KPN.

marita5
door marita5 - Feb 27, 2017 om 17:53
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Chrbakker ,

Ik heb Ziggo en ben er tevreden over , ik kan niet oordelen over KPN want deze heb ik niet , en ook nooit gehad

Lees hier enkele tips , klik op de rode regel .

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1

tenormin
door tenormin Feb 27, 2017 om 17:55
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Heb ook Ziggo en ook content. ☼

ne
door neodutchio - Feb 27, 2017 om 18:37
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Iedereen zal positieve of negatieve verhalen hebben. Ik ben positief over KPN en ja, er gaat wel eens wat fout. Het is hoe je er zelf in staat of je tevreden bent met de oplossing of niet. Problemen zijn in mijn ogen netjes opgelost, maar een ander had wellicht bij een fout de stekker eruit getrokken.

Dus ja, u moet beslissen, maar een mening is geen garantie.

Ni
door Nientje1980 - Feb 27, 2017 om 19:30
46 Antwoorden / Vragen

Ben sinds ruim een jaar klant bij KPN (alles in 1 abo) en ben er tevreden mee.
Heb wel voor 100mb gekozen ivm veel schermpjes die via de WiFi op internet zitten.
Ook de app om op tablet tv te kijken is fijn, echter, je kunt daar niks bekijken wat je hebt opgenomen (de meeste zender geven geen toestemming voor deze manier van kijken)
De app is ook in beperkte mate buitenshuis te kijken (via een WiFi verbinding).
Denk dat er altijd mensen zullen zijn met negatieve ervaringen. Zo zal ik nooit terug naar UPC / Ziggo gaan wegens nare ervaringen.
Het is dus een kwestie van kijken of het voor u (ook) goed werkt.
En zo niet kunt u altijd weer na een jaartje overstappen.

T.
door T. de Bruijn - Feb 27, 2017 om 19:35
1 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb vrijwel altijd KPN gehad en met uitzondering van een stuk service binnen enkele maanden in 2009 ben ik er uitermate tevreden over. Heb net een nieuw mobiel abonnement afgesloten, ook binnen KPN Compleet. De helpdesk is de laatste jaren fantastisch en daar ben ik erg blij mee. Voor mij is dit naast een goede prijs een belangrijke reden om bij KPN te blijven.

gerbera
door gerbera - Feb 27, 2017 om 22:17
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Die van mij zijn 100% goed en dit al héél veel jaren.

me
door mein33 - Mar 1, 2017 om 12:06
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Heb sedert 2 jr. Alles in één standaard van Kpn glasvezel.
Ben zeer tevreden over het gehele pakket.
Hoewel het niet de goedkoopste provider is, ben ik niet voornemens de gok te wagen naar een goedkopere aanbieder.
Voorheen was ik klant bij UPC en na de overname door Ziggo was dat werkelijk een drama en ben na de aanleg van glasvezel gelijk overgestapt.

jhogaarts
door jhogaarts - Mar 1, 2017 om 12:15
101 Antwoorden / 1 Vragen

Bedenk wel dat bij een all in one pakket alles wel door 1 draadje moet.
Plopt internet eruit kun je ook niet meer bellen en televisie kijken.
Laat mij maar gewoon Tv en internet/bellen gescheiden houden.
Laatst hadden we een grote storing van Ziggo en het hele compex had geen Tv/Internet/bellen.
Wij hadden alleen geen tv maar wel lekker internet en bellen. Storing heeft 3 dagen geduurd.

marita5
door marita5 Mar 1, 2017 om 12:19
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Jhogaarts , ik heb weinig last van storingen van Ziggo , 2x gehad ik lag er wel uit met internet / telefoon maar niet met de tv . bij èèn provider laat je iets en bij de ander vind je iets .

gerbera
door gerbera - Mar 1, 2017 om 12:28
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Bedenk wel dat bij een all in one pakket alles wel door 1 draadje moet.

Dat gaat ook met met afzonderlijke aansluitingen, als dat draadje een storing heeft valt alles weg, ook de telefoon.
Is er storing met de TV of internet als zodanig, dus zender of server, dan kun je nog gewoon blijven bellen, want dat draadje (de verbinding naar het modem) blijft in tact. Uitgaande van KPN waar de vraag over gaat.