ja
door janet54 5 jul. 2010 om 14:20
Computers & telefonie

KPN communiceert niet!

KPN heeft mij vlak voor het weekend zonder enige vorm van communicatie op een blacklist gezet.
Wat kan ik hier tegen doen?
Ik heb gemaild, gebeld maar kom niet door. Ik heb sinds 1 1/2 week een internet site en nu zit als het ware mijn deur op slot.
In de voorwaarden van KPN staat dat zij waarschuwen en dan eventueel blokken.
Ik dacht dat ik het heel netjes deed door mijn klanten 1 voor 1 te benaderen, een letter per dag, niet in een keer heel mijn adresboek eruit stampen zodat iedereen een rits mail adressen krijgt. Kennelijk was dit niet de manier maar een waarschuwing mail of belletje was dan wel netjes geweest. Wie weet wat ik kan doen, hoe kan ik die afdeling bereiken? Mailen helpt niet bellen kan niet.

3881 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door tdehond - 5 jul. 2010 om 14:47
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Dan maar schriftelijk aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging uw beklag doen.

gr
door grafimedia - 5 jul. 2010 om 15:51
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

U geeft aan dat bellen niet mogelijk is, dit zou echter wel de meest logische weg zijn: 0900-0244 (€ 0,10 /min) is het nummer van de klantenservice van KPN. U kunt dan direct met de technische afdeling worden doorverbonden en uw probleem voorleggen.

Uw vraag of klacht melden aan KPN via e-mail is helaas nog niet mogelijk, enkel vragen over uw factuur kunnen via de e-mail worden verwerkt.

Zoals voor mij al gezegd is, schrijven naar KPN is altijd mogelijk maar een reactie duurt dan wel langer: KPN, Tav klantenservice, Postbus 30000, 2500 GA Den Haag

ja
door janet54 - 5 jul. 2010 om 16:54
22 Antwoorden / 10 Vragen
0

Bellen via het 0900 nummer heb ik gedaan eerst een meneer die kon niets doen toen een mevrouw die kon niets doen, zij hebben geen grip/kontakt met de afdeling abuse die blokkeert. Kreeg van de mevrouw een ander 0900 nummer van de technische dienst, die kon ook niets doen. Kennelijk zitten de heren van abuse in een hoge ivoren toren zonder toegang. Ik zal best in mijn onwetendheid iets verkeerd gedaan hebben maar om dan zomaar zonder waarschuwing iemand te blokken vind ik machtsmisbruik. Als ze mij gemaild of gebeld hadden dan had ik geweten wat ik fout heb gedaan en hoe het dan wel had gemoeten kunnen vragen.
Ik heb echt gedacht het netjes te hebben gedaan. De dame vertelde mij dat ik alle email adressen in een mail had moeten zetten en dan versturen maar dan krijgt iedereen al die adressen tot zijn beschikken en dit dacht ik juist te voorkomen door ze een voor een te versturen.

door kiran - 5 jul. 2010 om 21:12
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@janet54

Probeer het nog eens met een mailtje te sturen naar:
webcare@kpn.com / of via het contract formulier klik hier

"Dan krijgt iedereen al die adressen tot zijn beschikken ..."
Verzenden per mail middels bcc [blind carbon copy]
Klik hier: info

door toolboy - 6 jul. 2010 om 16:44
965 Antwoorden / 40 Vragen
0

Dit nummer

KPN Klantenreacties

T: [edit redactie]

sc6

ja
door janet54 - 6 jul. 2010 om 16:46
22 Antwoorden / 10 Vragen
0

Beste Toolboy,

Hartelijk dank voor uw antwoordt. Bellen naar het door u gegeven telefoonnummer heeft het probleem opgelost.
Ik ben u bijzonder dankbaar.

Met vriendelijke groet, Janet.

ja
door janet54 - 6 jul. 2010 om 16:51
22 Antwoorden / 10 Vragen
0

Beste Kiran

Bedankt voor je reactie en links.

De link naar KPN had ik zelf al gevonden maar was niet de oplossing. Je andere advies over hoe te mailen zonder dat de mail adressen zichtbaar zijn daar heb ik wat aan. Van deze mogelijkheid was ik niet op de hoogte, bedankt!

Met vriendelijke groet, Janet.

door toolboy - 6 jul. 2010 om 17:53
965 Antwoorden / 40 Vragen
0

Beste Toolboy,

Hartelijk dank voor uw antwoordt. Bellen naar het door u gegeven telefoonnummer heeft het probleem opgelost.
Ik ben u bijzonder dankbaar.

Met vriendelijke groet, Janet.


No worries ya welcome.

Ik vertoef op dit forum om mensen proberen te helpen.
Fijn dat jullie er uit zijn.

mc
door mcktjj - 4 aug. 2010 om 11:50
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste toolboy,

zou je het nummer van kpn probleem nog een keer kunnen plaatsen?
ik zie het nergens staan.
(ik zal wel weer niet goed hebben gekeken)
Alvast bedankt.

Dada

da
door dan_veluwe - 25 jan. 2011 om 02:20
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Toolboy,

De kassa-redactie heeft in haar wijsheid het telefoonnummer van het kpn abuse-team verwijderd. Zou je dat aan mij willen mailen aub;
N309@live.nl

Ik ben geblokkeerd vanaf zaterdag 4.44am en krijg maandag 14.43u
een e-mail 'u bent geblokkeerd' met BLABLA over virussen. Die heb ik
dus niet. Alleen af-en-toe last van sneeuw/regen/spinnen waardoor de
bewakingscamera's wat veel e-mailtjes gaan sturen... Dat heb ik ze al een paar keer uitgelegd [kpn abuse-team]. Ook gevraagd of ze hun software niet konden aanpassen om niet domweg te kijken hoeveel
berichtjes iemand stuurt, maar naar welk adres. Ik stuur van een kpn
account naar een gmail [opslag] account. Heeft niemand last van ; kom in de verste verte niet aan maximale data-upload... Dat abuse
team is zélf een plaag ! Heb de hele dag gebeld met KPN mensen en uiteindelijk een klacht ingediend. Mensen van de TD zeggen dat mijn situtie juist op de 'white list' moet. Had ik ook al gevraagd, maar daar
had het 'A-team' nog nooit van gehoord....

Dan

jo
door jolanda1964 - 15 mei 2012 om 00:08
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

Kan iemand mij dat telefoonnummer ook doorgeven? Ik ben ook in quarantaine gezet. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Zonder enige waarschuwing ben ik geblokkeerd omdat er een virus op de pc zou zitten. Nou dat viel mee.
Maar we hebben het internet nu hard nodig i.v.m. centrale examens. Dus wie mij aan het nummer kan helpen (KPN dus niet) graag. Ik heb inmiddels al een klacht ingediend, maar denk niet dat het helpt.

door zomerkoninkje - 15 mei 2012 om 02:59
86 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=jolanda1964 schreef op dinsdag 15 mei 2012, 00:08]Hallo,

Kan iemand mij dat telefoonnummer ook doorgeven? Ik ben ook in quarantaine gezet. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Zonder enige waarschuwing ben ik geblokkeerd omdat er een virus op de pc zou zitten. Nou dat viel mee.
Maar we hebben het internet nu hard nodig i.v.m. centrale examens. Dus wie mij aan het nummer kan helpen (KPN dus niet) graag. Ik heb inmiddels al een klacht ingediend, maar denk niet dat het helpt.

Het is een vraag uit 2010!

U moet een eigen 'vraag & beantwoord' doen met uw probleem en niet verder borduren op deze verleden vraagstelling.

door tdehond - 15 mei 2012 om 08:44
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

M.i. hoeft u hier geen nieuw topic voor aan te maken omdat uw vraag aansluit op dit topic.

Waarschijnlijk vond KPN het niet meevallen omdat u in quarantaine geplaatst bent.

Meld misbruik
Met de afdeling Abuse, een speciaal team van KPN, kun je contact opnemen wanneer je misbruik hebt geconstateerd dat werd veroorzaakt door een gebruiker van KPN of indien je zelf op een blacklist bent geplaatst, bijvoorbeeld doordat jouw computer geïnfecteerd is door een virus.


klik hier
voor stappenplan om de quarantaine op te heffen.

=jolanda1964 schreef op dinsdag 15 mei 2012, 00:08: Hallo,

Kan iemand mij dat telefoonnummer ook doorgeven? Ik ben ook in quarantaine gezet. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Zonder enige waarschuwing ben ik geblokkeerd omdat er een virus op de pc zou zitten. Nou dat viel mee.
Maar we hebben het internet nu hard nodig i.v.m. centrale examens. Dus wie mij aan het nummer kan helpen (KPN dus niet) graag. Ik heb inmiddels al een klacht ingediend, maar denk niet dat het helpt.

door dirck - 15 mei 2012 om 11:54
3191 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=jolanda1964 schreef op dinsdag 15 mei 2012, 00:08]Hallo,

Kan iemand mij dat telefoonnummer ook doorgeven? Ik ben ook in quarantaine gezet. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Zonder enige waarschuwing ben ik geblokkeerd omdat er een virus op de pc zou zitten. Nou dat viel mee.
Maar we hebben het internet nu hard nodig i.v.m. centrale examens. Dus wie mij aan het nummer kan helpen (KPN dus niet) graag. Ik heb inmiddels al een klacht ingediend, maar denk niet dat het helpt.
Als je hier even klikt, dan zie je daar een 050 nummer (gratis) staan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Co
Corina b - 20 okt. 2016 om 17:32
Winkels & webshops

Zit ik vast aan een jaar contract bij oddie.nl

Heb gisteren hier gelezen dat meer mensen last hebben van oddie.nl. nl geen mail gehad blijkt later wel maar ik heb het niet kunnen vinden en ook niet geactiveerd nu een rekening van 99 euro het advies hier was een mail naar hun sturen dat ik dit niet schriftelijk heb getekend en hier van af wil zien nu heb ik een mail terug gehad dat dat niet hoeft en ik gewoon moet betalen volgens hun regels vas ... Lees meer

as
astrid de klein - 29 dec. 2016 om 14:28
Geldzaken & recht

Automatische afschrijving niet akkoord shoppen doe je zo

Er is een bedrag automatisch afgeschreven van de beste korting, ik heb het terug laten boeken, want ik had niks besteld bij ze. Na een herrinering gereageerd dat ik kopie van factuur wilde of aankoop bewijs, geen reactie. Vandaag factuur van incassobureau, gereageerd dat ik geen reactie heb gekregen van shoppen doe je zo. Hoever kunnen ze gaan? en hebben er meer personen last van?


Lees meer

Gi
Gichen11-59 - 24 feb. 2017 om 18:34
Garantie & verzekeringen

Ohra inboedelverzekering 20% duurder

Weet iemand waarom is de inboedelverzekering van Ohra 20% duurder i.v.m. zonweringschade die van 1000,- naar onbeperkt is gegaan terwijl neem ik aan dit amper gebeurt en de zonweringschades worden neem ik aan niet als nieuwe zonwering uitbetaald.

En heeft iemand ook deze ervaring dat de inboedelverzekering bij een andere verzekering dan Ohra ook zo'n 20% duurder is geworden.

... Lees meer