Je
door JettySB25 Feb 5, 2016 om 17:05
Computers & telefonie

Kpn mails komen niet aan

V.A december 2015 tot eind januari 2016 had ik antwoord moeten hebben op mails die ik verzonden had. Deze antwoordmails zijn bij een naamgenoot met een ander mailadres trouwens binnen gekomen en nog eens binnen gekomen bij buren met ook een ander mail adres. KPN maakt zich er vanaf met woorden :sorry  ,waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ben benieuwd of meerder mensen hier last van hebben (gehad)?

836 4 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 5, 2016 om 17:20
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Neen, ik heb hier geen last van gehad maar het is wel heel vreemd. E-mails die bij anderen binnenkomen dan de geadresseerde. En dan KPN die zich er van af maakt? Dit lijkt mij wel een heel ernstige fout in hun ICT.
Wel een vraag: hoe verzendt u uw e-mails, via het kpn e-mail account of via outlook of dergelijke?

Je
door JettySB25 Feb 6, 2016 om 17:24
Antwoorden / 1 Vragen

reactie op antwoord: Gewoon via kpn e-mail account ,weet ook niet hoe ik kpn zou moeten aanpakken .Te zot gewoon, dat mijn mail(s) bij buren binnen komen (ziggo) en die dan 4 bijlagen van mails die bij mij binnen had moeten komen.En die zijn van een ander provider,en afzenders hebben totaal niks met elkaar te maken..
Ook nooit een melding ontvangen van nooit verzonden/onvangen. En dan vinden ze het gek dat jij hier vragen over stelt.

gerbera
door gerbera - Feb 5, 2016 om 22:12
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Dit is bij mij nog nooit gebeurt en maak toch al heel veel jaren gebruik van KPN. Wat voor fouten kunnen ze maken bij KPN als het om een mail gaat ? Mails die naar een verkeerd adres worden verzonden lijkt mij haast onmogelijk. Hooguit dat de server er op dat moment uit ligt maar dan krijgt u een melding dat de mail niet verzonden/ontvangen kan worden.

aurora1
door aurora1 - Feb 6, 2016 om 20:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, is mij nog nooit overkomen.
Het lijkt me haast ook onmogelijk, en dat de mails dan ook nog toevallig bij uw buren belanden?

jo
door jorisw - Feb 6, 2016 om 20:44
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe kunnen emails nu bij je buren terechtkomen? Een emailadres staat helemaal los van fysieke aansluitingen. De buren kunnen jouw email alleen maar ophalen als ze jouw inloggegevens hebben.