empee
door empee Dec 21, 2015 om 15:20
Computers & telefonie

Laatste mededeling mail-bericht verwijderen

Onder ieder email-bericht, dat ik verstuur, staat de mededeling dat dit bericht is gescand door Avast. Dit zie ik pas sinds Windows10, bij Windows 8.1 was dit niet zichtbaar. Hoe kan ik deze mededeling weg krijgen?

2402 10 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 21, 2015 om 15:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Haal AVG-onderschrift onder mail weg
Als je de 'Checked by AVG Free Edition' boodschappen onderaan alle inkomende en uitgaande mail wilt weghalen doe dan het volgende:
Open AVG. Dubbelklik in het hoofdvenster op de E-mail Scanner. Klik vervolgens op de knop Configure. Onder E-mail scanning: haal je (tweemaal) de vinkjes weg bij 'Certify mail' en klik twee keer 'OK' (Laat wel de vinkjes staan bij Check incoming en outgoing mail!)

Bron: infonu.nl

Met de Windows versie heeft het overigens niks te maken.

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 15:43
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hoi Carola, ik heb weer eens  dubbelpost  :-) kweenie hoor gaat vanzelf...   :-)

Topantwoord

eclipse
door eclipse - Dec 21, 2015 om 15:38
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zit het in de weg dan? hebt avast altijd gedaan, veel scanners  doen het, verwijderen  ?  KLIK

Cookies
door Cookies Dec 21, 2015 om 15:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Beetje veel enters gegeven?:-) Ben 't wel met je eens: wat maakt dat zinnetje nou uit.

gerbera
door gerbera Dec 21, 2015 om 15:43
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Of de hik gehad ?;-) reactie staat er 2 keer

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 15:44
1561 Antwoorden / 370 Vragen

nou gebruikt allemaal inkt  :-)

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 15:47
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hoi gerbera, nee als ik iets vraag of  beantwoordt, op de site dus NIET op reactie , dan type ik het doe er bijlage bij, klik op opslaan en verzenden..dan begint  kassa te zeuren dat ik moet inloggen en klik weer op versturen...maar benne er nog niet dan blijft ie gewoon staan voor de zekerheid  klik ik dan nog maar eens en dan gaat ie pas  geplaatst worden,

eclipse
door eclipse - Dec 21, 2015 om 15:38
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zit het in de weg dan? hebt avast altijd gedaan, veel scanners  doen het, verwijderen  ?  KLIK   klik het vinkje weg en klik oke

gerbera
door gerbera Dec 21, 2015 om 15:44
7364 Antwoorden / 14 Vragen

dubbel post

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 17:59
1561 Antwoorden / 370 Vragen

weet het gerbera, je moet eens weten hoe  vaak ik dezelfde vraag / antwoord in moet vullen wilt  hij er ook maar één verzenden/plaatsen, dan ben ik ineens uitgelogt, maar staat de vraag er nog  aan de beginpagina, dat ben ik ingelogt  en ken niet verzenden, dus weet het ook niet meer zo .. en als iedereen NOU MAAR DAPPER OP DUBBELPOST BLIJFT KLIKKEN KRIJG  JE VAST WEL EEN PLUIMPJE VAN DE ADMIN  DANKJEWEL VOOR DE WAARSCHUWING  MAAR IK KEN ER OOK GEEN ENE  TERING  AAN DOEN  GERBERA  GERBERA  GERBERA GERBERA , IK KRIJG  HIER VERDOMME MEER DOOIE  LINKEN ALS DE ALGEMENEBEGRAAFPLAATS CROOSWIJK EN JIJ ZEIKT OVER DUBBELPOST  GET A LIVE

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 17:59
1561 Antwoorden / 370 Vragen

weet het gerbera, je moet eens weten hoe  vaak ik dezelfde vraag / antwoord in moet vullen wilt  hij er ook maar één verzenden/plaatsen, dan ben ik ineens uitgelogt, maar staat de vraag er nog  aan de beginpagina, dat ben ik ingelogt  en ken niet verzenden, dus weet het ook niet meer zo .. en als iedereen NOU MAAR DAPPER OP DUBBELPOST BLIJFT KLIKKEN KRIJG  JE VAST WEL EEN PLUIMPJE VAN DE ADMIN  DANKJEWEL VOOR DE WAARSCHUWING  MAAR IK KEN ER OOK GEEN ENE  TERING  AAN DOEN  GERBERA  GERBERA  GERBERA GERBERA , IK KRIJG  HIER VERDOMME MEER DOOIE  LINKEN ALS DE ALGEMENEBEGRAAFPLAATS CROOSWIJK EN JIJ ZEIKT OVER DUBBELPOST  GET A LIVE

dit is dubbelpost, niet wat ik probeer te doen een reactie of  vraag plaatsen GERBERA   , begrijp je het probleem op de site  Gerbera ? Ja ? fijn dankjewel

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 18:08
1561 Antwoorden / 370 Vragen

en teraanvulling  de tweede is niet  lees  even NIET dubbel geplaatst maar gewoon bewerkt, dat de software daar 2  lees TWEE berichten van maakt  ja de groete.....

costnix
door costnix Dec 22, 2015 om 01:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@eclipse
Uw computer is besmet met het CapsLockStuck virus,

gerbera
door gerbera - Dec 21, 2015 om 15:41
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Vindt het overigens wel prettig te zien dat een ontvangen mail is gescand tijdens het verzenden. Geeft wat meer vertrouwen in de afzender.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 21, 2015 om 15:44
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Empee,
bij mij staat het ook en ik laat het maar zo omdat ik het wel prettig vind dat de ontvangers met een gerust hart de mail kunnen bekijken.
Mocht het hinderlijk in het zicht staan dan enter ik het uit beeld.
Vr, gr.

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 15:50
1561 Antwoorden / 370 Vragen

wordt heel lange mail Sjoppie  :-)

sjjoppy
door sjjoppy Dec 21, 2015 om 16:05
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Welnee Eclipse, ik zet daara de aanwijzer weer achter de groet. ;-)

marita567
door marita567 - Dec 21, 2015 om 16:32
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hier zijn nog een aantal instellingen die u kunt uitvinken als u dat wilt klik hier

tenormin
door tenormin Dec 23, 2015 om 19:40
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Dacht dat je niet meer Klik hier zou gebruiken? ☻

marita567
door marita567 Dec 23, 2015 om 19:48
1576 Antwoorden / 17 Vragen

de vraag is van eergisteren , carola.83 kwam vandaag met haar vraag om niet meer klik hier te plaatsen , dus uw hebt verkeerd gedacht .

tolsma1945
door tolsma1945 - Dec 21, 2015 om 16:56
229 Antwoorden / 6 Vragen

Houd er ook rekening mee,bij mails die binnenkomen van anderen,kan de medeling ook staan,dan kan je het niet verwijderen.
Zelf heb ik met de melding geen problemen.

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2015 om 17:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carola.83,

AVG is volgens mij toch iets anders dan Avast waar TS het over heeft. ;-)

Cookies
door Cookies Dec 21, 2015 om 18:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oeps ff niet opgelet. Gooi die 2 wel vaker door elkaar.

edrick3
door edrick3 Dec 21, 2015 om 18:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kan gebeuren. ;-)

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2015 om 17:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo empee,

Kijk eens hier

empee
door empee Dec 21, 2015 om 21:27
178 Antwoorden / 139 Vragen

Inderdaad ook de oplossing. Probleem opgelost en iedereen bedankt.
Fijne feestdagen allemaal.

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2015 om 18:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Sorry, zie nu pas dat jij die link ook al gegeven had.
Dat is dus wel de oplossing. ;-)

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 23:00
1561 Antwoorden / 370 Vragen

yep  :-)