Br
door Bruno5 Oct 27, 2016 om 22:37
Computers & telefonie

Mail van Telfort

ik zit al 4 1/2 week zonder mail door een defect bij Telfort en wordt van afdeling naar afdeling gestuurd en elke keer duurt het weer 5 werkdagen
er is niet een persoon die echt actie onderneemt om dit op te lossen,het enige wat je hoord is we geven het door en vervolgens hoor je niks meer tot dat ik weer contact opneem en +/-30 minuten in de wacht sta.
klantenservice doet ook niets en hebben het zelfde als alle anderen we geven het door om gek van te worden en ze vinden het heel gewoon dat je al 4 weken niet geleverd krijgt wat je betaald !ze kunnen het niet oplossen.
heeft iemand dit ook ondervonden?

1783 6 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 27, 2016 om 22:48
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Bruno5 ,

Plaats uw klacht op het Telfort Forum , hier reageren moderators van Telfort ,  klik op de rode regel .

https://forum.telfort.nl/e-mail-310

telfortwbcr
door telfortwbcr - Oct 28, 2016 om 09:15
124 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Bruno,

Wat vervelend dat je zo lang zonder mail zit. Zoals Marita heeft aangegeven nodig ik je graag uit op ons forum. Daar kun je je naam en adresgegevens aan mij kenbaar maken via een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Stephen

koekeloer
door koekeloer Oct 28, 2016 om 12:37
562 Antwoorden / 18 Vragen

Waarom reageert Telfort dan niet op de telefonisch doorgegeven problemen? Makkelijk om het nu weer af te schuiven naar het forum.

vr1944
door vr1944 Oct 28, 2016 om 12:57
1210 Antwoorden / 5 Vragen

De meeste providers ondersteunen alleen webmail en geen e-mail programma's zoals Outlook etc , dus als Telfort webmail goed werkt houdt het hun op .

Cookies
door Cookies - Oct 28, 2016 om 09:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat moet ik me voorstellen bij 'een defect bij Telfort'? En over welk e-mailprogramma heb je het? Lukt mailen via webmail ook niet?

aurora1
door aurora1 - Oct 28, 2016 om 15:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat voor defect?
Werkt de webmail ook niet?
Welk mailprogramma gebruiktu?

simon55
door simon55 - Oct 28, 2016 om 15:47
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ze hebben er al moeite mee om n telefoon aan de praat te houden,laat staan n werkende mail,moeilijker kan u t niet maken voor ze

Pr
door Proto - Oct 28, 2016 om 15:54
11 Antwoorden / Vragen

Als tip: Handig is om een email account aan te maken bij bevoorbeeld gmail of outlook. Als u ooit eens van internet provider wisselt kan uw email vervallen na enige tijd of word er kosten gerekend om een email te behouden (kan niet vinden hoe dat bij Telfort is gereld)

Toch zou ik graag willen horen wat voor een defect u ondervind. Komt er niks binnen of krijgt u een foutmelding?