gamerking1611
door gamerking1611 Feb 6, 2016 om 21:16
Computers & telefonie

Media Markt morgen in huis

Na heel wat gedoe over mijn oude monitor, kon ik mijn geld terug krijgen. Maar ik maakte de domme fout om weer bij Media Markt te bestellen. Om 7 uur 's avonds op 4 februari heb ik een Asus laptop besteld en heb de volgende dag vrij gevraagd om mijn bestelling te ontvangen. Maar de volgende dag had ik niets ontvangen. De dag daarna ben ik naar de lokale Media Markt gegaan en gevraagd waar mijn monitor bleef. Omdat Media Markt geen intern nummer voor de webshop heeft, zat ik 30 minuten lang met een aardige medewerker te wachten aan de telefoon. Maar na ongeveer 35 minuten werd het gesprek verbroken, terwijl ik in de wachtrij stond. Samen de medewerker hebben wij een ticket gemaakt, maar die zou zowiezo niet beantwoord worden binnen 5 werkdagen.

Wat nu?

1244 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 6, 2016 om 21:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

WAt nu? Geduld hebben. Maar u bestelt een laptop en vraagt naar de monitor?

gamerking1611
door gamerking1611 Feb 6, 2016 om 22:16
1 Antwoorden / 4 Vragen

Sorry, mijn schuld. Ik bedoelde monitor.

Cookies
door Cookies - Feb 6, 2016 om 21:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kan toch de status van je bestelling, bekijken in je MM account? Vrij nemen, was beetje voorbarig. Je krijgt een mail  met track en trace als je bestelling verzonden is. Zolang je die niet ontvangt, hoef je e het geen vrij te nemen.

gamerking1611
door gamerking1611 Feb 6, 2016 om 22:17
1 Antwoorden / 4 Vragen

Tot deze dag heb ik nog steeds geen email met track en trace ontvangen. En ik heb het onder een gast bestelling gedaan. Was niet van plan om andere dingen te bestellen via Media Markt/

Cookies
door Cookies Feb 6, 2016 om 23:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je wel een bevestigingsmail ontvangen? Heb je vooruit betaald?

tenormin
door tenormin Feb 7, 2016 om 18:00
16823 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. Kan je nergens vinden op het moment, bedankt voor.... Want je hebt me echt geholpen met mijn vraag over Amerika. Is daar nu al 24 graden, dus nog 17 dagen.... Kanniewachten... Hoop dat niemand reageert, want meer O.T. kan het niet zijn!!

Cookies
door Cookies Feb 7, 2016 om 18:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

ot@tenormin: 24 graden??? Wel ja, maak ons maar jaloers! Lukt t al een beetje met de tablet?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 7, 2016 om 21:08
16828 Antwoorden / 202 Vragen

U geeft zelf al aan dat u een fout maakte.
U bent toch bekend met hun slogan?
Enig geduld hebben, dat in ieder geval.