XD
door XDeniZe Sep 27, 2016 om 15:52
Computers & telefonie

Mobiel abbonement Tele2 werkt niet

Ik heb sinds 18 augustus een nieuw abbonement bij tele2. Helaas kunnen ze mijn simkaart niet activeren. Dit zou dan eigenlijk gebeuren op 2 september. Dit is dus niet gebeurt en na veel klagen kreeg ik te horen dat het maximaal 15 werkdagen zou duren. Inmiddels ben ik nu 18 werkdagen aan het wachten en word gewoon niet geholpen! Ze kunnen niks voor me doen! Maar ik kan het ook niet afzeggen omdat ze met mijn nummer bezig zijn. Ik sta dus machteloos en wil geholpen worden! Ik ben dus bijna een maand lang niet bereikbaar. Ik kan niet bellen, smsen of internetten. Maar anderen kunnen mij ook niet bereiken. Ik wil weten wat mijn rechten hierin zijn.

500 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2016 om 16:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen
11

Maar werkt uw oude sim dan niet meer?

XD
door XDeniZe Sep 28, 2016 om 20:36
Antwoorden / 1 Vragen

nee, dat komt omdat mijn nummer is overgenomen. mijn oude simkaart is nutteloos

marita5
door marita5 - Sep 27, 2016 om 16:37
11494 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Xdenize , 

Stuur Tele 2 een brief / mail met vermelding aanmaning tot nakoming overeenkomst , klik op de rode regel ( zie ook de voorbeeldbrieven ) .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 27, 2016 om 16:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Tip: koop een dual-sim telefoon, dan voorkom je dit soort problemen c.q. hoef je je minder druk over te maken.

aurora1
door aurora1 - Sep 27, 2016 om 19:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

U wilt?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer