ankieadrie
door ankieadrie Sep 21, 2016 om 12:17
Computers & telefonie

Moet media markt een aangeboden mega deal produkt leveren?

Mediamarkt heeft deze week de Huawei Y6 II in de aanbieding voor 129 euro.
In de folder staat dat het de Huawei Y6 II betreft met een schermgrootte van 5.5.Inch
Ik wilde hem gaan bestellen en dan blijkt het ineens om de Huawei Y6 II compact te gaan met een scherm grootte van 5 Inch.
Ik heb de winkel gebeld en daar zeggen ze  nee het gaat om de compact versie .
Maar dat blijkt nergens uit.
Kan ik nu toch eisen dat ze me de 5.5 inch versie leveren zoals in de folder?

2125 10 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 21, 2016 om 12:21
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Wat is het prijsverschil met de compactversie? Is de aanbieding van de Huawei Y6 II extreem voordeling?

ankieadrie
door ankieadrie Sep 21, 2016 om 13:13
0 Antwoorden / 2 Vragen

Ik weet het verschil niet misschien 30€

sy
door sylvia_71 - Sep 21, 2016 om 12:23
288 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je een plaatje van desbetreffende aanbieding? Wat staat er precies aangegeven bij de specificaties?

ankieadrie
door ankieadrie Sep 21, 2016 om 13:15
0 Antwoorden / 2 Vragen

Prwcies zoals ik het zeg de folder geeft de Y6II 5,5 inch aan voor 129 € en als je hem dan wilt bestellen geeft hij ineens voor die prijs de compact versie weer. dus 5 inch

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 21, 2016 om 12:24
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dit wil je sowieso niet kopen bij de MM, mocht je problemen ervaren..

sy
door sylvia_71 - Sep 21, 2016 om 12:27
288 Antwoorden / 0 Vragen

Mediamarkt heeft gelijk, het gaat om een 5 inch beeldscherm

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_huawei-y6-ii-compact-zwart-lebara-1458529.html#meer-info

ankieadrie
door ankieadrie Sep 21, 2016 om 13:37
0 Antwoorden / 2 Vragen

Hoezo mediamarkt heeft gelijk in de folder staat het toch duidelijk en pas bij het online bestellen kom je erachter dat het in de folder verkeerd staat. Dus als je naar de winkel gaat weet je van niks.

sy
door sylvia_71 Sep 21, 2016 om 14:06
288 Antwoorden / 0 Vragen

Dan ga je naar de Mediamarkt toe en neem je die folder mee. Als je hier zo bijdehand kunt doen, dan kun je dit vast ook wel aan de balie!

sy
door sylvia_71 - Sep 21, 2016 om 12:30
288 Antwoorden / 0 Vragen

Lekker compact, allround en van alle gemakken voorzien, zo kan je de Huawei Y6 II Compact toch wel omschrijven. De smartphone is voorzien van een 5-inch HD-scherm, quad-coreprocessor, 2 GB werkgeheugen en biedt plaats aan twee enz enz enz....

ankieadrie
door ankieadrie Sep 21, 2016 om 13:40
0 Antwoorden / 2 Vragen

Ik hoef niet lekker compact want  de Huawei Y6II en de Huawei Y6II compackt zijn 2 verschillende toestellen

sy
door sylvia_71 Sep 21, 2016 om 14:09
288 Antwoorden / 0 Vragen

Dan ga je naar de Mediamarkt en neem je die folder mee. Als je hier zo bijdehand kunt doen, dan kun je dit vast ook wel aan de balie!
En daarnaast staat er altijd ergens op een folder, iets van onder voorbehoud van druk- en zetfouten!

getty
door getty - Sep 21, 2016 om 12:38
4179 Antwoorden / 10 Vragen

U heeft gelijk, in de folder staat het type waar u op doelt. Open je de folder op internet, wordt je doorgelinkt naar de website van MM en daar wordt verwezen naar de compact versie. Spreekt dus tegen wat er in de advertentie staat.  Echter, vaak staat er in de folders de regel "onder voorbehoud van fouten,  dit zal ook hier vast ergens staan. Dus dan kunt u niets eisen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 21, 2016 om 13:07
16774 Antwoorden / 202 Vragen

zie het antwoord van Getty. Meestal staan er wel kleine lettertjes m..b.t. eventuele fouten. Als dat niet het geval is staat u in uw recht maar tussen recht halen en krijgen kan een groot financieel verschil zitten (procedurekosten die meer zijn dan de kosten van de smartfone).
'MediaMarkt' Ich bin doch nicht blöd' of  vertaald 'ik ben toch niet gek'.

ankieadrie
door ankieadrie Sep 21, 2016 om 13:42
0 Antwoorden / 2 Vragen

Ben ik ook niet van plan maar ik vind dat ze niet zomaar in de folder iets anders kunnen zetten dan op hun bestel site.

akkerdistel
door akkerdistel Sep 26, 2016 om 12:14
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Ankie En wat dan nog, wie gaat daartegen optreden?

Cookies
door Cookies Sep 26, 2016 om 13:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@ankie: jij maakt nooit fouten? Wedden van wel? Ook bij een drukkerij werken mensen die fouten kunnen maken.

Cookies
door Cookies - Sep 21, 2016 om 14:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat kun je wel vinden, maar fouten kunnen nu eenmaal worden gemaakt. Vandaar dat op iedere folder altijd staat: druk- en zetfouten voorbehouden.

Kortom, je hebt geen recht op de andere versie.

DOOR ANKIEADRIE 21 SEP. 2016 OM 13:42
0 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Ben ik ook niet van plan maar ik vind dat ze niet zomaar in de folder iets anders kunnen zetten dan op hun bestel site

gerbera
door gerbera - Sep 21, 2016 om 15:51
7348 Antwoorden / 14 Vragen

voor @silvia_71

gerbera
door gerbera - Sep 21, 2016 om 16:08
7348 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft volkomen gelijk, Als je op de afbeelding van het toestel in de folder kijkt staat daar wel degelijk 5,5 inch aangegeven. Dus zou ze daar maar eens mee confronteren. Of ze de compactversie met een 5.5inc scherm kunnen leveren betwijfel ik.

Cookies
door Cookies Sep 21, 2016 om 16:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, hij heeft gelijk. Het staat er fout. Maar vandaar dus de bekende regeltjes op folders. En Compact is natuurlijk niet leverbaar met 5.5 inch display. Maar hij wil ook geen Compact.

gerbera
door gerbera Sep 21, 2016 om 16:43
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Bij de specificatie staat duidelijk dat het een Compact is met 5 inc scherm. Vandaar dat is schreef dat ik betwijfel of een compact wel een 5,5inch scherm heeft.