Vragen over Computers & Telefonie

Redacteur
Redacteur - Feb 18, 2020 om 11:56
Computers & telefonie

Korte storing Vraag & Beantwoord

Vanochtend was het Kassa-forum korte tijd niet bereikbaar vanwege een technische storing. Hierbij zijn helaas vragen en antwoorden geplaatst tussen 0.00 uur en 9.45 uur hedenochtend verloren gegaan. Onze excuses hiervoor.   De oorzaak van de storing is inmiddels gevonden en verholpen. Heb je toch nog een vraag hierover? Mail ons via kassa-online@bnnvara.nl.   De redactie ... Lees meer

Redacteur
Redacteur - Oct 15, 2019 om 15:01
Computers & telefonie

Kassa-site in een nieuw jasje

De afgelopen tijd is er hard gewerkt om onze website in een nieuw jasje te steken. Vanaf nu kun je ons vinden op bnnvara.nl/kassa of gewoon via kassa.nl.   Zoals je van ons gewend bent, kun je nog steeds alle uitzendingen en fragmenten, de nieuwsartikelen én Vraag & Beantwoord terugvinden. Alle inhoud bevindt zich vanaf nu in een nieuwe vormgeving. Dat is misschien even wennen, maar op ... Lees meer

Redacteur
Redacteur - Dec 3, 2018 om 11:12
Computers & telefonie

Storing Vraag & Beantwoord

Door een technisch probleem was het forum langere tijd niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.

Ervaar je nu nog een probleem met de bereikbaarheid of het gebruik van Vraag & Beantwoord? Meld het bij ons en stuur een mailtje naar kassa-online@bnnvara.nl.

De redactie

Lees meer

Redacteur
Redacteur - May 1, 2018 om 16:54
Computers & telefonie

Andere login op de Kassa-site

Je account voor de Kassa-site werkt vanaf nu op het gehele BNNVARA platform. Je kunt nu ook bijvoorbeeld actief deelnemen op Vroege Vogels met dezelfde login. Heb je een VARA-lidmaatschap? Dan kun je die ook toevoegen aan je account. Met het oog op de veranderende privacyregels en vanuit praktisch oogpunt is het nieuwe BNNVARA-account vanaf heden beschikbaar. Je leest er hier meer over. Wat betek ... Lees meer

tijger1
tijger1 - Apr 6, 2018 om 13:29
Computers & telefonie

Gekkigheid

Nou is mijn vraag 2 ook ineens vedwenen met een antwoord aan Marita. Lees meer

tijger1
tijger1 - Apr 6, 2018 om 13:26
Computers & telefonie

Vraag 3

En als je een antwoord ergens bij plaats, stast er pagina niet gevonden en zou je ook opnieuw moeten inloggen, wat dan niet gaat. Lees meer

tijger1
tijger1 - Apr 6, 2018 om 13:23
Computers & telefonie

Vraag 2

@marita

Nee, ook ik kan de gegeven antwoorden niet zien. Ook niet die ik zelf geplaatst heb. Lees meer

bo
bossthejos - Nov 14, 2017 om 16:26
Computers & telefonie

Logo's apps verdwenen

Ik heb een LG G2 telefoon met aardig wat apps erop geinstalleerd. Als apps zijn geupdatet komt het best weleens voor dat een icoontje van de snelkoppeling is verdwenen. Omdat ik er best veel (+100) heb kom ik er meestal niet snel achter welke het is.   Mijn vragen zijn: waarom verdwijnt een icoon van een (android-)app na een update? Hoe achterhaal je vrij snel welke app geen icoon meer heeft?  ... Lees meer

le
leonorica - Nov 13, 2017 om 14:59
Computers & telefonie

Deblokeerkosten

Ik kreeg factuur van Youfone 29,99 euro voor deblokeerkosten. Kan dat? Lees meer

Ta
Tanja_2 - Oct 24, 2017 om 13:54
Computers & telefonie

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels