jo
door jorxdy Oct 25, 2016 om 16:03
Computers & telefonie

Ondeugdelijk toestel vodafone

Van het abonnement van mijn moeder heb ik het "gratis toestel" op mijn naam laten zetten. Het toestel Samsung galaxy s5 heeft 1 jaar voortreffelijk zijn werk gedaan tot er een software update moest geinstalleerd worden waarna het scherm begon te knipperen. Bij de volgende software update valt het scherm zelfs uit. Dit is al het geval vanaf eind augustus 2016. We zijn inmiddels al eind oktober. Ik heb al meerdere malen gemaild naar de klantenservice maar zij kunnen mij niet helpen. Ik ben met mijn toestel naar de vodafonewinkel in maastricht met reparatieservice geweest. De eerste reparateur zei dat ik een nieuw toestel kreeg maar dit kon een week duren. Omdat ik even bereikbaar moest blijven heb ik dit uitgesteld. Vervolgens ben ik terug gegaan om mijn telefoon in te leveren voor een nieuw toestel. Hier zegt een andere reparateur "zo makkelijk gaat dat niet, ik kijk even of het onderdeel op voorraad is. Ja het is op voorraad ik kan je telefoon zaterdag repareren wanneer het onderdeel aankomt en dat duurt ongeveer 1 uur" die zaterdag was het onderdeel er nog niet. De maandag erop ben ik weer geweest dat was op 24 oktober. Hier heb ik speciaal een aantal uren verlof voor gepakt en dit was op afspraak met de reparateur(die maandag niet aanwezig was dus zijn collega me maar moest vertellen "misschien kan je morgen eens terugkomen")ik kan geen verlof blijven pakken. Dit kost mij inmiddels tijd en geld.

Daarom wil ik nu de koop ontbinden en de toestelwaarde terug hebben als ze mij binnen 2 weken niet kunnen helpen.
Maar de klantenservice kan hier niet mee helpen. Emails worden met een link naar adviespagina's beantwoord. Maar bij wie moet ik zijn om mijn recht te halen?

1676 4 Rapporteer

simon55
door simon55 - Oct 25, 2016 om 16:44
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Vodafone tele 2 en nog veel mee weg ermee

pi
door pieterwolters Oct 26, 2016 om 07:52
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Dankjewel voor je compleet onzinnige bijdrage.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 25, 2016 om 17:07
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Daarom wil ik nu de koop ontbinden

Succes, ik vraag me serieus af of softwareproblemen onder de garantie vallen. U, ja U moet aantonen dat dit defect niet uw schuld is geweest. Een onmogelijke opgave dus ontbinding gaat u zeker niet lukken.
en de toestelwaarde terug hebben
Het was toch een "gratis'' toestel?

Diewilik

tijger1
door tijger1 - Oct 25, 2016 om 18:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ondeugdelijk na één jaar?

ph
door philip36 - Oct 25, 2016 om 20:45
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Een bekend probleem bij de S5?
lees het antwoord van Kaassausje, wat u eventueel nog kunt proberen , op onderstaande link.
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/groene-strepen-flikkerend-scherm-samsung-s5-265319