jo
door jorxdy Oct 25, 2016 om 16:03
Computers & telefonie

Ondeugdelijk toestel vodafone

Van het abonnement van mijn moeder heb ik het "gratis toestel" op mijn naam laten zetten. Het toestel Samsung galaxy s5 heeft 1 jaar voortreffelijk zijn werk gedaan tot er een software update moest geinstalleerd worden waarna het scherm begon te knipperen. Bij de volgende software update valt het scherm zelfs uit. Dit is al het geval vanaf eind augustus 2016. We zijn inmiddels al eind oktober. Ik heb al meerdere malen gemaild naar de klantenservice maar zij kunnen mij niet helpen. Ik ben met mijn toestel naar de vodafonewinkel in maastricht met reparatieservice geweest. De eerste reparateur zei dat ik een nieuw toestel kreeg maar dit kon een week duren. Omdat ik even bereikbaar moest blijven heb ik dit uitgesteld. Vervolgens ben ik terug gegaan om mijn telefoon in te leveren voor een nieuw toestel. Hier zegt een andere reparateur "zo makkelijk gaat dat niet, ik kijk even of het onderdeel op voorraad is. Ja het is op voorraad ik kan je telefoon zaterdag repareren wanneer het onderdeel aankomt en dat duurt ongeveer 1 uur" die zaterdag was het onderdeel er nog niet. De maandag erop ben ik weer geweest dat was op 24 oktober. Hier heb ik speciaal een aantal uren verlof voor gepakt en dit was op afspraak met de reparateur(die maandag niet aanwezig was dus zijn collega me maar moest vertellen "misschien kan je morgen eens terugkomen")ik kan geen verlof blijven pakken. Dit kost mij inmiddels tijd en geld.


Daarom wil ik nu de koop ontbinden en de toestelwaarde terug hebben als ze mij binnen 2 weken niet kunnen helpen.
Maar de klantenservice kan hier niet mee helpen. Emails worden met een link naar adviespagina's beantwoord. Maar bij wie moet ik zijn om mijn recht te halen?

1676 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

simon55
door simon55 - Oct 25, 2016 om 16:44
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Vodafone tele 2 en nog veel mee weg ermee

pi
door pieterwolters Oct 26, 2016 om 07:52
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Dankjewel voor je compleet onzinnige bijdrage.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 25, 2016 om 17:07
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Daarom wil ik nu de koop ontbinden  

Succes, ik vraag me serieus af of softwareproblemen onder de garantie vallen. U, ja U moet aantonen dat dit defect niet uw schuld is geweest. Een onmogelijke opgave dus ontbinding gaat u zeker niet lukken.
en de toestelwaarde terug hebben  
Het was toch een "gratis'' toestel?

Diewilik

tijger1
door tijger1 - Oct 25, 2016 om 18:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ondeugdelijk na één jaar?

ph
door philip36 - Oct 25, 2016 om 20:45
2275 Antwoorden / 4 Vragen
1

Een bekend probleem bij de S5?
lees het antwoord van Kaassausje, wat u eventueel nog kunt proberen , op onderstaande link.
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/groene-strepen-flikkerend-scherm-samsung-s5-265319

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mv
Mvanbarc - Apr 19, 2024 om 16:56
Winkels & webshops

Parfum over datum

Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Pa
Paul B01 - Apr 17, 2024 om 15:48
Auto & vervoer

Tussentijds opzeggen autoverzekering

Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg?  Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer