door appeltje0 28 aug. 2010 om 14:39
Computers & telefonie

Ongewenste inhoudingen payinfo op je mobiel

Op mijn mobiel worden er kosten voor payinfo ingehouden, terwijl dit voor mij totaal onbekent is, heb mij nl nergens voor aangemeld, heb ook nooit deze site bezocht via mijn mobiel.
Betreft een vast Hi abonnement met onbeperkt internet van KPN.Als ik op de PC naar de site ga dan zie ik dat het om ringtone's en spelletjes gaat.ben niet op die site aangemeld voor ringtone's of spelletjes. Er word 3 à 4 x per week een bedrag van €4.20 afgeboekt en soms € 1,68 of € 2,94 .Heb wel gelezen dat er klachten zijn over deze site (www.payinfo.nl).Maar kan nergens vinden hoe ik dit kan stoppen.Deze maand zit ik op een betaling van € 72,96.
Weet iemand hoe je hiervan afkomt?

11632 18 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door edrick3 - 28 aug. 2010 om 15:48
22077 Antwoorden / 76 Vragen
0

Hallo rdejong,

Misschien kun je hier iets mee.

Suc6

door kiran - 28 aug. 2010 om 16:04
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@rdejong

Lijkt me toch wel dat er iets is binnen gehaald ....
Stuur eens een mailtje met klacht naar: webcare@hi.nl tav Lotte
Zou erbij vermelden: betreft vraag VaraKassa/V&B/28-8-10/rdejong.

door appeltje0 - 28 aug. 2010 om 16:09
25 Antwoorden / 9 Vragen
0

Ha kiran,
nee hoor als ik op de rekening kijk dan wordt er drie keer op een dag € 4.20 ingehouden op de meest vreemde tijden, maar bedankt voor je reaktie

door appeltje0 - 28 aug. 2010 om 16:11
25 Antwoorden / 9 Vragen
0

Hallo edrick3, bedankt voor je melding ,die site had ik al bekeken

door pino123 - 28 aug. 2010 om 17:06
2365 Antwoorden / 14 Vragen
0

Het kan ook zo zijn, dat iemand gewoon jij telefoonnummer bij zo'n site heeft gebruikt. Niemand die dat controleert, maar jij zit met de gebakken peren.... Het kan dus wel Kiran, helaas. Op hoeveel internetsites wordt er niet gevraag om je mobiele nummer, nou vul daar je eigen nummer niet in, maar die van een ander en huppa daar ga je...

door birdies - 28 aug. 2010 om 17:32
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

[quote=kiran schreef op zaterdag 28 aug 2010, 16:04]@rdejong

Lijkt me toch wel dat er iets is binnen gehaald ....
Stuur eens een mailtje met klacht naar: webcare@hi.nl tav Lotte
Zou erbij vermelden: betreft vraag VaraKassa/V&B/28-8-10/rdejong.


Hi heeft hier helemaal niets mee te maken, een klacht hierover heeft dan ook geen enkele zin.

di
door dirk2 - 28 aug. 2010 om 17:39
364 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wat betekent 'www.payinfo.nl' op mijn rekening?

Op je rekening zie je de vermelding naar payinfo.nl als je content(zoals ringtones, spelletjes etc.) hebt aangeschaft. Op de website kan je dan dus altijd even kijken wat het precies was.

Hiermee voorkomen KPN en Hi dat je als klant moet informeren bij iedere individuele contentaanbieder (waar er duizenden van zijn), maar heb je één centraal overzicht. Superhandig dus! Je vindt de kosten van de door jouw bestelde diensten zoals ringtones, spelletjes, sms-diensten etc. terug onder het kopje 'www.payinfo.nl' op je rekening.

Voor een specificatie van de door jou aangeschafte diensten kun je met je mobiele telefoon surfen naar www.payinfo.nl

Let op!
Je kan met je mobiele telefoon naar payinfo.nl gaan. Ga je er via je vaste pc heen, word je daar uitgelegd dat je met je mobiel naar de website moet gaan. Via je mobiel wordt je als klant van één van de Nederlandse operators meestal direct herkent en kan je gelijk naar je overzicht. In sommige gevallen zul je jezelf even kenbaar moeten maken door je identiteit middels een SMS’je te bevestigen.


Toch nog vragen?

Je kan natuurlijk altijd Contact met het Hi team opnemen.

di
door dirk2 - 28 aug. 2010 om 18:02
364 Antwoorden / 21 Vragen
0

De Stichting SMS-gedragscode wordt gesteund door alle aanbieders van mobiele telefonie, SMS Dienstaanbieders en content providers. Deze website biedt je de mogelijkheid om je mobiele telefoonnummer te blokkeren voor SMS-abonnementsdiensten.
lees hier verder

door birdies - 28 aug. 2010 om 18:22
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

..........Je kan natuurlijk altijd contact met het Hi team opnemen........

Contact opnemen, is heel wat anders dan een klacht indienen.

di
door dirk2 - 28 aug. 2010 om 18:28
364 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hahaha je hebt zeker weinig lol in je leven.
Bij Vodafone is het veel beter geregeld. Daar kan Hi nog wat van leren.
vodafone

door birdies - 28 aug. 2010 om 18:32
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

..........Hahaha je hebt zeker weinig lol in je leven...........

Wat deze onzin opmerking met mijn reactie te maken heeft, ontgaat me. Zal wel niet intelligent genoeg zijn.

door birdies - 28 aug. 2010 om 18:33
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

P.S.

En wat doet het er toe hoe e.e.a. bij een andere provider geregeld is? Niets! Daar heeft vragensteller dus ook niets aan.

door appeltje0 - 29 aug. 2010 om 12:47
25 Antwoorden / 9 Vragen
0

Hai dirk2,ik zal het eens proberen ,maar waar ik bang voor was om naar die site te gaan via mijn mobiel ,dacht ben ik aangemeld en dat wil ik juist niet heb niets met ringtone's en spelletjes vandaar.maar bedankt voor de uitvoerige info

door appeltje0 - 29 aug. 2010 om 12:54
25 Antwoorden / 9 Vragen
0

Hoi birdies,ik had al gereageerd naar Hi maar werd er niet veel wijzer van.De persoon deed heel oppervlakkig en had het gevoel van volgens mij weet je er niet veel van om mij raad te geven.Maar tof dat je reageerde op mijn vraag dank je

di
door dirk2 - 29 aug. 2010 om 15:09
364 Antwoorden / 21 Vragen
0

Birdies, je kan het gewoon vinden op de site van hi. Als je geen contact opneemt met hi zal er ook niets veranderen. Misschien is langs een hi winkel gaan nog beter maar ik zou eerst maar die blokkade instellen via het sms filter. Zonde om zo geld kwijt te raken. Ik vind de info op de site nogal summier maar meer is er niet te vinden. Verder vind ik het flauw van je om te zeveren over contact opnemen of een klacht indienen. Van zulke reacties word ik melig.
link

sa
door sandra1980 - 20 sep. 2010 om 19:15
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo, r de jong

Ik wilde ook ff reageren op je vraag ivm Payinfo bij Hi!!!!!

Nu heb ik daar zelf ook al ruim een half jaar last van, de kosten van Payinfo zijn bij mij iedere maand rond de 20 euro boven op me abbonnement.
Heb er al verschijnende keren over opgebeld naar Hi klantenservice, en kreeg ook vaak te horen dat ik me waarschijnlijk wel ergens voor aangemeld hebt en voor de rest moest ik het zelf maar uitzoeken waar dat dan is, Toen heb ik er een maand opgelet dat ik niks op internet doet en toch wordt het weer afgeschreven, weer gebeld en weer met de mededeling het is U eigen schuld!!!
Toen ben ik maar eens naar de hi winkel in Alkmaar gegaan en daar het geval uit gelegt, toen heeft die man eerst in me gsm gekeken om te kijken waar ik dan voor aangemeld moet zijn, hij kan niks vinden in me telefoon,
Je moest dan op je gsm naar de hi pagina gaan en dan naar mijn pagina en betaalde diensten, dan kon je zien waar je voor aangemeld bent, nou daar stond helemaal niks! Toen zou hij wel een klachtenformulier sturen naar hi en moest ik maar ff afwachten op de reactie daarop, naar 3 weken kreeg ik een reactie van Kpn dat het geen dienst was van hun, en dat hun niks konden doen en ik maar zelf uit moest zoeken. Ik weer naar de hi winkel met de brief van Kpn, de meneer die met toen heeft geholpen, heb ik de brief laten lezen en hij was er ook niet mee eens. HIj weer gekeken in me telefoon en gewoon weer niks kunnen vinden! Toen uiteindelijk maar besloten om een nieuwe nummer aan te schaffen met de hoop dat het dan over was, Dat hielp dus ook niet want toen ik de nieuwe rekining weer online zag was het er gewoon weer afgeschreven, Echt behoorlijk irritant!!!! Ik weer naar de Hi winkel en het geval weer uitgelegt, die man die me aldoor hielp was er niet, en deze mensen zeiden opeens weer van nou dan moet maar contant op nemen met hi. uit eindelijk hebben ze internet van me gsm afgehaald met weer de hoop dat het werkt! Heb een maand lang geen internet gehad en weer wordt afgeschreven!! Dat gaat nu al een half jaar door zo, en wordt het nu eingelijk wel een beetje zat nu!! Ben van het weekend weer naar de hi winkel geweest maar de man die ik al vaker gesproken hebt was er niet die komt dinsdag weer! Nu ga ik morgen weer heen en dan hoop ik dat ze er nu ECHT wat aan gaan doen want me geduld begint nu Echt op te raken zo. IK laat jullie zo spoedig mogelijk weten wat ze er nu aan gaan doen!!!

co
door cooljari - 4 okt. 2010 om 12:25
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik kwam erachter dat ik dit ook heb!
Naar Hi gebeld en daar werd verteld dat ik toch op de een of andere manier iets gedaan zou hebben met mn mobiel waardoor dit geactiveerd is. Ik moest het woord 'stop' smsen naar 5454. Heb ik gedaan en toen kreeg ik een sms terug; Uw verzoek is verwerkt. Alle abonnementen worden binnen 24 uur opgezegd.
Of het heeft geholpen moet uit de volgende rekening blijken maar het is voor jullie misschien ook het proberen waard?
Verder snap ik hier ook niets van en ben nou al 160 Euro kwijt. Ga het verder uitzoeken, dat zowiezo...

ha
door hansmarantz - 14 mei 2012 om 10:39
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Stoppen met payinfo.nl:

1) Het beste is om achter de PC te zitten en je mobieltje onder handbereik.
2) Ga met je PC naar de site: http://payinfo.mobi/
3) Toets in het venster je 06nummer in.
4) Druk op “send”.
5) Hierna ontvang je een gratis sms op je mobieltje.
6) Toets de via SMS ontvangen code in op de webpagina.
7) Druk op “send” of “enter”
8) Op de site komt een overzichtspagina met afgenomen diensten.
9) “Annuleer” alle diensten.
10) Sluit de websitepagina.
11) Herhaal ter controle hierna stap 1 t/m 7
12) Als het goed is, geeft de site nu aan dat er GEEN abonnementen lopen
13) Eindelijk opgelost.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

co

Ontvang geen e-mail van Hotmail meer in Outlook 2010

Ik heb al jaren een hotmail account die ik in mijn MS Outlook ontving. Op dit moment het ik MS Outlook 2010.
Blijkbaar heeft Microsoft een upgrade uitgevoerd in Outlook.com en kan ik mijn mail zomaar ineens niet meer ontvangen in MS Outlook 2010.Ik krijg een synchronisatie foutmelding, een melding daar uit is:
Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw maphiërarchie. Fo ... Lees meer

pe
petronette - 28 jul. 2016 om 00:30
Voeding & gezondheid

Is een stevia zoetje echt wat anders dan een stevia blaadje?

Omdat ik minder suiker wilde gebruiken ben ik overgestapt op zoetjes, bijv. voor in de koffie. Omdat stevia een natuurlijke zoetstof is, heb ik gekozen voor stevia. Nu las ik een artikel waarin gezegd werd dat stevia zoetstof heel wat anders is dan een stevia blaadje, en dat de hoeveelheid die je ervan mag gebruiken 10x minder is dan van aspartaam. Ons gezin heeft ook gekozen voor cola met stevia, ... Lees meer

gi
giraffe - 25 aug. 2015 om 20:47
Computers & telefonie

Inloggen Mijn ING lukt niet

Hallo, ik kan ineens niet meer inloggen op Mijn ING. Ik krijg dan de melding "Deze pagina kan niet worden weergegeven". Heb ING gemaild en krijg het antwoord opschonen browser. Dit doe ik altijd al voordat ik de laptop afsluit met alles aangevinkt. Heb ze gebeld zegt men het eens via Chrome te proberen, dat lukte ook niet, dan krijg ik "Deze webpagina is niet beschikbaar". Ik moest toch maar naar ... Lees meer