thiazzz
door thiazzz Oct 16, 2003 om 10:26
Computers & telefonie

Ongewenste popups bij IE

Hoe verwijder ik ongewenste popups uit mijn internet explorer? Altijd als de browser opstart krijg ik een vervelende reclameopstart in beeld. Ik heb geen startpagina ingesteld. Hoe verwijder ik deze?

4267 52 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als eerste zou u natuurlijk een standaard startpagina in kunnen stellen waar geen pop ups verschijnen (zoals www.startagina.nl). Ook zijn er op internet diverse 'pop up killers' te vinden. Een goede die ik gebruik is Stopzilla te vinden op www.stopzilla.com. De programma verhindert de site hinderlijke pop ups te openen. Succes!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het overgrote deel van de ongewenste popups, zeker bij het starten van je browser, worden veroorzaakt door zogenaamde 'Spyware'. Wat je als eerst moet doen is Ad Aware van LavaSoft downloaden, installeren, laatste partnfiles downloaden en het programma eens rustig zijn werk laten doen, je zult zien dat pratisch alle popups verdwenen zullen zijn.

Let wel: sommige programma's zullen niet meer werken, zoals Kazaa (deze zit bomvol spyware.

http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb het gelijk geprobeerd, maar ik heb geen adminrechten op mijn pc. Vandaar dat ik die software niet kan installeren. Ik zal de systeembeheerder vragen of hij het kan doen.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik vind persoonlijk spybot search&destroy vele malen beter dan adaware omdat hij veel meer vind dan spyware vind http://beam.to/spybotsd
teven een goed tevens handige popupstopper zit verwerkt in de google tool bar met nog meer handigheidjes.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte LS,

Als je Windows XP gebruikt kun je ook eventueel het systeem terug zetten naar de dag daT je nog geen last had van deze nara popups. Je doet dit door naar Alle programma's te gaan en dan naar bureau accesoires dan naar systeem werkset en dan de keuze Systeem herstel te kiezen.

Mocht je gaan XP hebben gebruik dan een popup killer, zijn vaak gratis te downloaden op bijvoorbeeld www.tucows.nl

Sucses

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

je zou ook avantbrowser kunnen gebruiken als explorer.. te vinden op www.avantbrowser.com.
er zit een popupkiller in en je kunt net zoals met gator passwords en gegevens van jezelf auto invullen....moet je wel even roboform installeren ..er staat ook een link hier naartoe.
alles natuurlijk in het nederlands en waanzinnig handig in het gebruik allemaal.
groetjes van AMIGO(SOFT)

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar www.download.com en haal daar het programma popup-stooper. Installeer dit, en weg zijn de popups.

Sander

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

download het freeware program spywareblaster
http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

na updaten beschermd tegen meer dan 800 soorten syware dialers enz werkt perfect samen met spybot search&destroy

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

probeer eens Spybot - Search&Destroy
http://www.safer-networking.org

Eerst nog ff startpagina op blanco zetten ofzo (IE openen, Extra, Opties, Startpagina invullen)
Vervolgens kan je met Spybot - Search&Destroy je startpagina tegen wijzigingen blokkeren, zo ook van andere ongewenste progs welke wijzigingen en pop-ups veroorzaken.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

hey dit programma kan ik wel zelf installeren ondanks dat ik geen adminrechten heb. Ik ga nu even kijken of ik die irrante popups kan weghalen.... Maar het ziet er goed uit...

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je pop-ups wilt voorkomen, dan heb je een pop-up killer nodig. Je kunt ze gratis van internet plukken op o.a. www,downloads.com.

Je kunt de opstartpagina wijzigen in de internet-opties. Zet de opstartpagina op Blanco of op je eigen favoriete pagina.
Keert het probleem na een herstart weer terug, dan heb je 'spyware' of 'adware' op je computer staan. Een kadootje van een onverlaat die wil verdienen aan jou surfgedrag.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi als je planet heb je vast nog niet de spam en flilter geginstaleerd als je geen planet adsl heb ga dan even naar www.micosoft.nl pf com en kijk daar of ga even naar www.planet.nl greets succes

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi als je planet heb je vast nog niet de spam en flilter geginstaleerd als je geen planet adsl heb ga dan even naar www.micosoft.nl pf com en kijk daar of ga even naar www.planet.nl greets succes

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi als je planet heb je vast nog niet de spam en flilter geginstaleerd als je geen planet adsl heb ga dan even naar www.micosoft.nl pf com en kijk daar of ga even naar www.planet.nl greets succes

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi als je planet heb je vast nog niet de spam en flilter geginstaleerd als je geen planet adsl heb ga dan even naar www.micosoft.nl pf com en kijk daar of ga even naar www.planet.nl greets succes

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi als je planet heb je vast nog niet de spam en flilter geginstaleerd als je geen planet adsl heb ga dan even naar www.micosoft.nl pf com en kijk daar of ga even naar www.planet.nl greets succes

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet je ActiveX en scripts uitvoeren uit in Internet explorer en je zult geen last meer hebben van ongewenste popups en spyware
deze optie zit in het menu extra-->internet opties-->tabblad beveiliging--> Aangepast niveau

Zet hier alle activeX controls op uitschakelen en actief uitvoeren van scipts, java-applets uitvoeren in scripts op uitschakelen.

nadeel hiervan is wel dat sommige website`s niet geheel meer functioneren.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hét alternatief is natuurlijk een andere browser, zoals Opera of Mozilla Firebird. Ik ben zeer tevreden met de laatstgenoemde. Hij biedt mij snelheid, ingebouwde popup-blocker, automatisch onthouden van wachtwoorden (ook meerderen!), tabbed browsing en nog veel meer. Zie www.mozilla.org/products/firebird

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een popupkiller kan een oplossing zijn, maar volgens mij is dit niet het juiste. Als je IE opstart en je krijg meteen een popup dan zit er waarschijnlijk in je shortcuts iets fout. Ik heb dit een hele tijd geleden ook een keer gehad. Toen was mijn link onderin de taakbalk 'gehacked'. (Irritant, maar wel erg leerzaam). Gebeurd het dus direct bij het starten, laat er dan eens een ervaren systeembeheerder naar kijken.

ve
door verwijderd - May 26, 2004 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

je kunt voor dit probleem het progamma Ad-aware downloaden bij http://download.com.com/3000-8022_4-10214379.html?tag=pop

dit programma verwijdert alle ongewenste spyware waaronder dus ook het opstartpopup

voor meer informatie stuur me dan een mailtje: kroeze@kabelfoon.nl

ve
door verwijderd - Jul 8, 2004 om 08:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Download gewoon de mozilla browser, daar zit al een perfecte pop-up block op !!!

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

waar u last van hebt is spyware.

Dit spyware is een soort van virus, maar met het doel om u te misleiden, mijn advies luidt : '' doe een antispyware scan''

Enkele site's zijn: www.ewido.net en download een proefversie.

                                  www.pctools.com en download een proefversie.

Als het nog niet gelukt is laat me het dan weten via: Ben-J_21@hotmail.com

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de netwerkbeheerder : www.hitmanpro.nl
Maar een goede virus scanner met spyware killer lijkt me beter op z`n plaats.
Panda InternetSecurit , AGV, NOD32, AVAST! , Anti-VirusG DATA Internet Security 2009,Kaspersky Internet Security zijn de betere scanners hiervoor.
De beste virus scanner bestaat gewoon niet dat heeft de praktijk wel uitgewezen.
Virussen verschijnen sneller dan er updates zijn voor de scanners of wel, er zijn meer gekken dan psychiater's