TP
door TPRW Oct 21, 2016 om 12:11
Computers & telefonie
Online internet 2 keer zo duur

Kreeg een mail binnen met de volgende tekst :Met de verhuizing naar ons nieuwe netwerk hebben we ook ons productaanbod en de prijzen aangepast. Uw internetsnelheid blijft gelijk. We zorgen daarbij voor kwaliteit met een goede prijs, zoals u van ons gewend bent. De nieuwe prijs gaat in vanaf de eerste nota na de omzetting.

En wat denk je we gaan van 11.67 per maand naar naar 22 euro,dat kan toch niet zomaar.
en bellen heeft toch geen nut lees ik al bij andere,je bent gewoon een nummer.
Ik beheer voor meerdere ouderen mensen de verbindingen bij ons in het dorp.
En heb verschillende verhogingen van 2 a 3 euro tot extreem 10 euro of meer.
Als zijn dit oude verbindingen uit het wanadoo tijdperk,bijna 100 % verhogen is niet normaal.
hierbij 2 voorbeelden van verhogingen,maar heb er nog meer.

954 4 Rapporteer

ha
door halex - Oct 21, 2016 om 12:31
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Als u het niet met de verhoging eens bent, kunt u het abonnement opzeggen, lees ik in de mail.

mathijs_b
door mathijs_b - Oct 21, 2016 om 13:13
641 Antwoorden / 77 Vragen

Accepteren of opzeggen. Wel opzeggen binnen de gestelde termijn!

rembrantd
door rembrantd - Oct 21, 2016 om 16:30
116 Antwoorden / 36 Vragen

Je kunt een e-mail sturen dat je het niet eens bent met die extreme verhoging. Waarschijnlijk krijg je een (tijdelijke) korting aangeboden om het leed te verzachten.
Heb ik ook gedaan met mijn 12move (helpt je op internet) die begon met €7,50 per maand en nu zit ik sinds vorige maand ook op iets van €22,-

pi
door pieterwolters - Oct 22, 2016 om 09:08
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Klinkt als een product waar weinig vraag meer naar is. Dan kunnen de prijzen inderdaad extreem hoog worden voor wat je krijgt. Dat gebeurt met alle producten die verouderd zijn. Opzeggen en iets anders zoeken waar je meer waar voor je geld krijgt.