TP
door TPRW Oct 21, 2016 om 12:11
Computers & telefonie
Online internet 2 keer zo duur

Online internet 2 keer zo duur

Kreeg een mail binnen met de volgende tekst :Met de verhuizing naar ons nieuwe netwerk hebben we ook ons productaanbod en de prijzen aangepast. Uw internetsnelheid blijft gelijk. We zorgen daarbij voor kwaliteit met een goede prijs, zoals u van ons gewend bent. De nieuwe prijs gaat in vanaf de eerste nota na de omzetting.

En wat denk je we gaan van 11.67 per maand naar naar 22 euro,dat kan toch niet zomaar.
en bellen heeft toch geen nut lees ik al bij andere,je bent gewoon een nummer.
Ik beheer voor meerdere ouderen mensen de verbindingen bij ons in het dorp.
En heb verschillende verhogingen van 2 a 3 euro tot extreem 10 euro of meer.
Als zijn dit oude verbindingen uit het wanadoo tijdperk,bijna 100 % verhogen is niet normaal.
hierbij 2 voorbeelden van verhogingen,maar heb er nog meer.

954 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ha
door halex - Oct 21, 2016 om 12:31
1374 Antwoorden / 4 Vragen
0

Als u het niet met de verhoging eens bent, kunt u het abonnement opzeggen, lees ik in de mail.

mathijs_b
door mathijs_b - Oct 21, 2016 om 13:13
641 Antwoorden / 77 Vragen
1

Accepteren of opzeggen. Wel opzeggen binnen de gestelde termijn!

rembrantd
door rembrantd - Oct 21, 2016 om 16:30
116 Antwoorden / 36 Vragen
1

Je kunt een e-mail sturen dat je het niet eens bent met die extreme verhoging. Waarschijnlijk krijg je een (tijdelijke) korting aangeboden om het leed te verzachten.
Heb ik ook gedaan met mijn 12move (helpt je op internet) die begon met €7,50 per maand en nu zit ik sinds vorige maand ook op iets van €22,-

pi
door pieterwolters - Oct 22, 2016 om 09:08
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Klinkt als een product waar weinig vraag meer naar is. Dan kunnen de prijzen inderdaad extreem hoog worden voor wat je krijgt. Dat gebeurt met alle producten die verouderd zijn. Opzeggen en iets anders zoeken waar je meer waar voor je geld krijgt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer