la
door lammens - 27 Jun 2006 om 20:07
Computers & telefonie

Opzegging abonnement

ik heb nu internet via Wanadoo maar wordt nu Orange, weten jullie of ik nu van het abonnement af kan.

44 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ve
door verwijderd - 27 Jun 2006 om 20:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Simpel kijken op de voorwaarden en de opzegtermijn in acht nemen. Let wel op dat dat een jaar kan zijn, meestal tenminste drie maanden.

ve
door verwijderd - 27 Jun 2006 om 20:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kan van het abonnement af wanneer er nieuwe voorwaarden worden gesteld, of wanneer de prijs danig verandert.
Als er verder voor u niets verandert, dan zult u de normale opzeg termijn in acht moeten nemen.

ve
door verwijderd - 27 Jun 2006 om 20:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als de naam veranderd jammer, anders is het als de prijs of voorwaarden veranderen, dan kun je namelijk ontbinden.... tenzij de voorwaarden of prijzen beter worden...en dat zeggen de andere niet...

dus eerst effe lezen en verder kijken wie nu wat tegen welke prijs aanbied...

Wisselen geeft vaak enkele weken of line en zo....

ve
door verwijderd - 27 Jun 2006 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hai Lammens,


Als alles goed werkt laat het dan zoals het nu op dit moment is, ik denk dat je dan beter af bent dan wanneer je opzoek gaat naar een andere provider.


Zelf begon ik met Euronet, Nederlands bedrijf prijzig maar wel goed, dit werd later overgenomen door Wanadoo, Frans bedrijf. Door het adsl gebeuren hang ik ook bij Wanadoo aan het lijntje, maar ik moet zeggen alleen in het begin een klein probleempje en daarna, even afkloppen, zonder problemen.


Wat dit nu teweeg brengt lees eerst dit even, van de Kassasite gehaald:


Quote
Telecombedrijf Orange Nederland, een zorgenkindje van France Télécom, hoopt een belangrijke stap te hebben gezet om het tij te keren. Het concern voegt alle activiteiten op het gebied van mobiele en vaste telefonie én breedbandinternet samen. Die ingreep moet het telecombedrijf helpen om uit de verliezen te komen.
/Quote


Wel eerst Libertel nu is het Orange en alles is weer in handen van 'France Télécom' en als je nu tussen de regels doorleest zal dit ook niet lang duren dan worden we weer naar een ander geschopt.


Zelf denk ik eraan om dan als het verkeerd mocht gaan gewoon met mijn adsl bij kpn te blijven, maar ja wat is wijsheid, we gaan het zien.


Succes met je eventuele beslissing,
Hell-Rider

ve
door verwijderd - 27 Jun 2006 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Lammens


Als een bedrijf wordt overgenomen dan wijzigen vaak (niet altijd!) de algemene voorwaarden van je contract. Elke wijziging in die voorwaarden geeft jou het recht om per direct de overeenkomst op te zeggen. Dit moet je wel doen binnen 30 dagen nadat de algemene voorwaarden gewijzigd zijn (i.c. 30 dagen vanaf de dag dat je van Orange de bevestiging hebt ontvangen dat zij Wanadoo hebben overgenomen).


Er is, zoals al opgemerkt, 1 uitzondering: als de voorwaarden in jouw voordeel wijzigen (bijv. hogere snelheid zonder extra kosten) dan kan je alleen opzeggen volgens de regels van de overeenkomst.


 


Groet, Cannacampo

ve
door verwijderd - 28 Jun 2006 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kleine aanvulling hierop: Wanadoo is niet overgenomen. Ze zijn al jaren van France Telecom, tevens eigenaar van Orange.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ed
eddyjudith - 04 May 2016 om 00:01
Geldzaken & recht

Schade aan laptop

mijn kind van 14 heeft op een feestje alcohol gedronken en daarbij is een laptop kapot gegaan
op het feest was een ouder aanwezig die wist dat onze zoon geen 18 was
wij hebben geen toestemming gegeven aan onze zoon om te  drinken
wie is aansprakelijk voor de schade
wij zelf vinden dat onze zoon niet aansprakelijk is

Lees meer

Ja
Jannabalsters - 01 May 2016 om 07:50
Voeding & gezondheid

Waarom staat er nooit een begin/einddatum op zonnebrandproducten.

Waarom stelt de overheid dit niet verplicht? De dermatologische kosten zijn gigantisch, er is een hoop huidkankerleed en toch kun je als klant niet zien ...wat je koopt.

Lees meer

Fi
Fiek01 - 03 May 2016 om 12:31
Vakantie & reizen

Booking.com prijs wijziging na reservering

Hallo allemaal,

 

Gisteren heb ik een luxe hotel kamer geboekt via Booking.com voor een mooie prijs van € 68,-. Dit was de laatste beschiklbare kamer en ook alleen voor die specifieke dag. De kamer/suite is gereserveerd en officieel gemaakt door Booking.com, alle documenten zijn aanwezig.

Nu hebben ze mij een email gestuurd dat de gereserveerde prijs een fout was en d ... Lees meer