la
door lammens 27 jun. 2006 om 20:07
Computers & telefonie

Opzegging abonnement

ik heb nu internet via Wanadoo maar wordt nu Orange, weten jullie of ik nu van het abonnement af kan.

141 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ve
door verwijderd - 27 jun. 2006 om 20:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Simpel kijken op de voorwaarden en de opzegtermijn in acht nemen. Let wel op dat dat een jaar kan zijn, meestal tenminste drie maanden.

ve
door verwijderd - 27 jun. 2006 om 20:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kan van het abonnement af wanneer er nieuwe voorwaarden worden gesteld, of wanneer de prijs danig verandert.
Als er verder voor u niets verandert, dan zult u de normale opzeg termijn in acht moeten nemen.

ve
door verwijderd - 27 jun. 2006 om 20:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als de naam veranderd jammer, anders is het als de prijs of voorwaarden veranderen, dan kun je namelijk ontbinden.... tenzij de voorwaarden of prijzen beter worden...en dat zeggen de andere niet...

dus eerst effe lezen en verder kijken wie nu wat tegen welke prijs aanbied...

Wisselen geeft vaak enkele weken of line en zo....

ve
door verwijderd - 27 jun. 2006 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hai Lammens,


Als alles goed werkt laat het dan zoals het nu op dit moment is, ik denk dat je dan beter af bent dan wanneer je opzoek gaat naar een andere provider.


Zelf begon ik met Euronet, Nederlands bedrijf prijzig maar wel goed, dit werd later overgenomen door Wanadoo, Frans bedrijf. Door het adsl gebeuren hang ik ook bij Wanadoo aan het lijntje, maar ik moet zeggen alleen in het begin een klein probleempje en daarna, even afkloppen, zonder problemen.


Wat dit nu teweeg brengt lees eerst dit even, van de Kassasite gehaald:


Quote
Telecombedrijf Orange Nederland, een zorgenkindje van France Télécom, hoopt een belangrijke stap te hebben gezet om het tij te keren. Het concern voegt alle activiteiten op het gebied van mobiele en vaste telefonie én breedbandinternet samen. Die ingreep moet het telecombedrijf helpen om uit de verliezen te komen.
/Quote


Wel eerst Libertel nu is het Orange en alles is weer in handen van 'France Télécom' en als je nu tussen de regels doorleest zal dit ook niet lang duren dan worden we weer naar een ander geschopt.


Zelf denk ik eraan om dan als het verkeerd mocht gaan gewoon met mijn adsl bij kpn te blijven, maar ja wat is wijsheid, we gaan het zien.


Succes met je eventuele beslissing,
Hell-Rider

ve
door verwijderd - 27 jun. 2006 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Lammens


Als een bedrijf wordt overgenomen dan wijzigen vaak (niet altijd!) de algemene voorwaarden van je contract. Elke wijziging in die voorwaarden geeft jou het recht om per direct de overeenkomst op te zeggen. Dit moet je wel doen binnen 30 dagen nadat de algemene voorwaarden gewijzigd zijn (i.c. 30 dagen vanaf de dag dat je van Orange de bevestiging hebt ontvangen dat zij Wanadoo hebben overgenomen).


Er is, zoals al opgemerkt, 1 uitzondering: als de voorwaarden in jouw voordeel wijzigen (bijv. hogere snelheid zonder extra kosten) dan kan je alleen opzeggen volgens de regels van de overeenkomst.


 


Groet, Cannacampo

ve
door verwijderd - 28 jun. 2006 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kleine aanvulling hierop: Wanadoo is niet overgenomen. Ze zijn al jaren van France Telecom, tevens eigenaar van Orange.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Co
Corina b - 20 okt. 2016 om 17:32
Winkels & webshops

Zit ik vast aan een jaar contract bij oddie.nl

Heb gisteren hier gelezen dat meer mensen last hebben van oddie.nl. nl geen mail gehad blijkt later wel maar ik heb het niet kunnen vinden en ook niet geactiveerd nu een rekening van 99 euro het advies hier was een mail naar hun sturen dat ik dit niet schriftelijk heb getekend en hier van af wil zien nu heb ik een mail terug gehad dat dat niet hoeft en ik gewoon moet betalen volgens hun regels vas ... Lees meer

as
astrid de klein - 29 dec. 2016 om 14:28
Geldzaken & recht

Automatische afschrijving niet akkoord shoppen doe je zo

Er is een bedrag automatisch afgeschreven van de beste korting, ik heb het terug laten boeken, want ik had niks besteld bij ze. Na een herrinering gereageerd dat ik kopie van factuur wilde of aankoop bewijs, geen reactie. Vandaag factuur van incassobureau, gereageerd dat ik geen reactie heb gekregen van shoppen doe je zo. Hoever kunnen ze gaan? en hebben er meer personen last van?


Lees meer

Gi
Gichen11-59 - 24 feb. 2017 om 18:34
Garantie & verzekeringen

Ohra inboedelverzekering 20% duurder

Weet iemand waarom is de inboedelverzekering van Ohra 20% duurder i.v.m. zonweringschade die van 1000,- naar onbeperkt is gegaan terwijl neem ik aan dit amper gebeurt en de zonweringschades worden neem ik aan niet als nieuwe zonwering uitbetaald.

En heeft iemand ook deze ervaring dat de inboedelverzekering bij een andere verzekering dan Ohra ook zo'n 20% duurder is geworden.

... Lees meer