qt
door qtvb6f2 Aug 28, 2016 om 21:28
Computers & telefonie

PC mechanic van Uniblue

PC mechanic van Uniblue schijnt onbetrouwbaar te zijn .Ik heb de vensters naar de prullenbak verwezen maar ik krijg het niet echt verwijderd !

6423 8 Rapporteer

qt
door qtvb6f2 - Aug 28, 2016 om 21:43
1 Antwoorden / 1 Vragen

PC mechanic van Uniblue schijnt onbetrouwbaar te zijn .Ik heb de vensters naar de prullenbak verwezen maar ik krijg het niet echt verwijderd ! Zowat hetzelfde bericht krijg ik telkens met een venstertje van Windows file opener, waarna ik enkele handelingen moet verrichten om de site te kunnen zien, bv. bij faceboek.

tenormin
door tenormin - Aug 28, 2016 om 21:47
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Dan moet het toch wel erg onbetrouwbaar zijn: u heeft Uniblue naar de prullenbak verwezen maar het luistert niet!
Heel vervelend.

diumenge
door diumenge - Aug 28, 2016 om 21:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Probeer het eens in begrijpelijke taal te beschrijven.

marita5
door marita5 - Aug 28, 2016 om 21:56
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Qtvb6f2 ,

Pc Mechanic van Uniblue is een programma om u computer op te schonen , en problemen op te lossen .

Ik heb de vensters naar de prullenbak verwezen maar ik krijg het niet echt verwijderd !

Wat bedoeld u hier mee, en welk bericht krijgt u ? graag wat meer informatie .

gerbera
door gerbera - Aug 28, 2016 om 22:06
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Als u het programma gedowload heeft moet u uninstall gebruiken om het te verwijderen. In de prullebak gooien heeft geen zin want daar verwijderd u de bestanden niet door.

aurora1
door aurora1 - Aug 28, 2016 om 22:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Uw vraag is niet zo duidelijk maar als u wilt weten hoe u dit programma van uw pc kunt verwijderen:
Verwijder het programma via het Configuratiescherm, Programma's,
Laat de AdwCleaner scannen, download via Bleeping computer: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Dan met de gratis versie van Malwarebytes (Mbam) scannen.
Via deze link kunt u alles nog eens doorlezen en de plaatjes bekijken: https://malwaretips.com/blogs/pc-mechanic-2015-removal/#uninstall
Voortaan niet meer zomaar allerhande cleaners e.d. installeren, dat voorkomt in de regel veel problemen en u kunt bij twijfel over een programma altijd op dit forum vragen erover stellen.
Pc opschonen kan heel eenvoudig via schijfopruiming dat in Windows zit, daar heeft u geen apart programma voor nodig.

gsm
door gsm - Aug 29, 2016 om 09:33
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Alles wat Uniblue is, of er op lijkt, op de hiervoor aangewezen manier uit Windows verwijderen!
Gebruik nooit boosters, cleaners, optimizers, fighters, mechanics en meer van dat soort fratsen. Het is allemaal troep en uiteindelijk kom je te zitten met een beschadigde Windows installatie.

simon55
door simon55 - Aug 29, 2016 om 11:58
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ga naar configuratiescherm en dan naar programma s , daar staat t program en verwijder dit , dan pas bent u er vanaf