mi
door michaelsega Apr 7, 2017 om 23:51
Computers & telefonie

Playstation plus proefabonnement 14 dagen werkt niet

Ik had net een playstation 4 gekocht en had met een spel playstation plus nodig, dus ik kon kon vrijblijvend 48 uur online gamen. Ik had ook gezien dat je 14 dagen een proefabonnement kom nemen. Helaas mocht ik dat opeens niet meer doen omdat ik volgens de voorwaarden al eerder een abonnement had. Contact opgenomen met playstation, maar geven aan dat ik geen recht meer heb. Ik vond het heel krom, want als ik eerst de 14 dagen had geactiveerd dan had ik later alsnog die 48 uur erbij kunnen hebben.
Nu ben ik echt teleurgesteld in playstation en ga zeker niet meer een betaalde playstation plus abonnement nemen.

7593 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ha
door halex - Apr 8, 2017 om 00:39
1374 Antwoorden / 4 Vragen
0

Dit is Vraag & Beantwoord. Het idee is dat iemand hier een vraag plaatst en anderen er dan, vanuit hun expertise, antwoord op geven. Het vervelende nu is dat ik in uw verhaal geen vraag lees. Dus ik kan er niets mee. Zou u dit item weg willen halen, want het is overduidelijk niet bedoeld als vraag.
Hoe dit forum werkt, staat in de spelregels. Het kan, denk ik, sowieso voor u geen kwaad om eens wat vaker eerst de voorwaarden te lezen en dan pas actie te ondernemen. Niet alleen voor wat betreft uw item hier, maar ook als u andere besluiten neemt zoals het ingaan op een aanbod om vrijblijvend 48 uur te gamen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 8, 2017 om 01:03
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Oké, goed te weten. Ik verkoop direct mijn aandelen Sony want er gaat minder omzet komen. Of handel ik dan met voorkennis?

ne
door neodutchio Apr 8, 2017 om 07:36
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Goed idee, wacht ik nog even met aandelen kopen tot de prijs gezakt is.

panter22
door panter22 - Apr 8, 2017 om 10:22
6599 Antwoorden / Vragen
1

Dat is jammer. Je had het precies andersom moeten doen. Dat moet je ook maar net weten.
Soms is het zoals het is.

aurora1
door aurora1 - Apr 8, 2017 om 18:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ja én? Heeft u nu slapeloze nachten ervan? Zoek dan een andere hobby.

mi
door michaelsega - Apr 22, 2017 om 21:19
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb uiteindelijk de playstation opnieuw gereset en opnieuw een andere gebruikersnaam ingesteld en toen kon ik wel die proefabonnement nemen. Mijn vraag was is het redelijk wat Sony doet? Ik heb het hun gewoon uitgelegt dat ik het jammer vond dat ik door omstandigheden niet die langere proefabonnement kon nemen. Ik denk dat het een stuk klantvriendelijker is, als ze mijn klacht wel gewoon serieus hebben genomen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ha
hans zweekhorst - Mar 25, 2024 om 12:15
Vakantie & reizen

Waarom betaalt Supersaver mijn geld niet terug nadat Covid alle vluchten deed st

Gegroet,

Covid veroorzaakte vluchtannuleringen. Men zou het geld terug moeten krijgen. Supersaver doet dat niet, terwijl de vliegmaatschappij (Lufthansa) dat al wel aan Supersaver heeft terugbetaald.
Veel brieven, mailtjes en telefoontjes ten spijt. Na drie jaar nog geen geld.

mvg,
hans zweekhorst
delfgauw

Lees meer