Ro
door Rob611 Mar 21, 2017 om 10:49
Computers & telefonie

Probleem met nle

Eind februari alles-in-een afgesloten bij NLE via internet. Enkele dagen later krijg ik een beter aanbod van mijn huidige provider en besluit daar te blijven. Via mijn NLE online geannuleerd binnen gestelde termijn van 14 dagen. NLE zou contact opnemen staat op de pagina na doorlopen opzegging. Geen reactie of bevestiging NLE. Nog een aparte mail gestuurd, geen reactie. Gebeld met klantenservice, antwoord na 10 minuten: " het zijn 2 afdelingen, die werken niet synchroon dus kan nog een paar dagen duren, komt goed. Wederom geen reactie. Afgelopen vrijdag weer gebeld. Na 20 minuten kreeg ik te horen dat men nooit een opzegging heeft ontvangen en het contract gewoon doorgaat. Ik heb de eerste betaling gelijk teruggehaald bij de bank en een klacht ingediend via email bij NLE over de gang van zaken. U raadt het al... Geen reactie. Hoe kom ik hiervan af en wat zijn mijn rechten als consument? Ik houd mij netjes aan de regels en NLE bedonderd de zaak.

1423 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 21, 2017 om 11:00
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Rob611 ,

Meld hier uw klacht , klik op de rode regels .

https://www.klacht.nl/nederlandse-energie-maatschappij/

Of neem contact op met consuwijzer .

https://www.consuwijzer.nl/contact

Topantwoord

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 21, 2017 om 12:24
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Had u niet vtv uw eigen provider kunnen vragen om een betere deal? Als je op wilt zeggen kan er soms net iets meer in uw voordeel geregeld worden.
Misschien doel NLE u nu ook een ander voorstel.

mathijs_b
door mathijs_b - Mar 21, 2017 om 15:14
641 Antwoorden / 77 Vragen

Steeds weer hetzelfde verhaal.
ZEG IN EEN DERGELIJK GEVAL ALTIJD OP PER AANGETEKENDE BRIEF!!!!
Ik heb het al een paar keer meegemaakt. meteen een aangetekende brief gestuurd en later nog eens opgezegd via mail, hun pagina e.d.
De opzegging bleek NOOIT aangekomen te zijn, totdat ik zei dat er een aangetekende brief verstuurd was.
Dan zien ze opeens in een verborgen hoekje helemaal rechts boven op hun scherm toch een aantekening dat inderdaad opgezegd is.........

Dus.... voor € 8,35 kun je een heleboel problemen voorkomen.

nl
door nlenergie - Mar 27, 2017 om 14:25
4 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemiddag,

Vervelend dat je dit gevoel hebt. Ik wil dit graag voor je uitzoeken en de status van jouw klacht controleren. Kun je je registreren op ons forum en een nieuw topic starten? Dit doe je door op de knop 'registreren' bovenaan de pagina te klikken. We helpen je daar graag verder!

Groet,
NLEx