eclipse
door eclipse Dec 6, 2012 om 09:43
Computers & telefonie

reclame, vindt het niet in aps geinstalleerd

Hoi ik had van de week een app binnengehaald, Wifi hacker ultimate . mijn gewone wifi wil geen verbinding maken, dus dit geprobeerd werkt ook niet alleen maar reclame .. nu heb ik dit programma verwijderd, en het is ook weg uit de instellingen, maar dit ( programmatje ) heeft 3 iconen achter gelaten . mario bros 3 .. my aps zie je 3 sterretjes en de laatste apps zie je een groen tasje met apps erop, klik je die aan ga je direct het internet op. klik je nu op bijv. mario bros 3 dan gaat de galaxy 3 S internet op en krijg je zon KL*TE abbodienst www.quiz4u.nl, zijn dit nu snelkoppelingen ?? ik ken ze niet bij geinstalleerde aps terugvinden , hoe krijg ik deze troep van de mobiel . en hoe ken ik aps betalen ? ik heb géén master of visa of welke maffe kaart dan ook alleen een ing bankpas maestro ,

2429 17 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 6, 2012 om 11:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Kun je die snelkoppelingen niet naar de prullenbak slepen?

Vwb betaling zie andere vraag.

Suc6

eclipse
door eclipse - Dec 6, 2012 om 12:42
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 6 dec 2012, 11:12]Hallo eclipse,

Kun je die snelkoppelingen niet naar de prullenbak slepen?

Vwb betaling zie andere vraag.

Suc6
Hoi Edrick3, ja ik heb ze weggekieperd, voor de zekerheid nog even vodafone gevraagt of er geen programma meedraait als je het hebt verwijderd, en die jongen zei ook dat ik een blokkade voor abbo diensten op de mobiel heb, dus ik ken nieteens perongeluk "lid"worden van die oplichters ... bedankt voor je reactie gr han

edrick3
door edrick3 - Dec 6, 2012 om 12:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Mooi zo. Ook weer opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

freya
door freya - Dec 6, 2012 om 12:54
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo eclipse,

Het geeft maar weer eens aan dat je erg voorzichtig moet zijn met 'wat' je allemaal installeert aan apps. Voor Android is er een wildgroei aan apps beschikbaar en is er geen enkele controle of een app wel 'door de beugel' kan. Een kwaliteitscontrole zoals die er bij de AppStore van Apple wel is, is er voor Android/AppMarket niet.

Kortom, als je een bepaalde app wil gebruiken/installeren, zoek dan eerst goed op internet naar reviews van gebruikers.

m.vr.gr. Freya

aurora1
door aurora1 - Dec 6, 2012 om 14:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En misschien ook nog even een virusscanner laten scannen?

eclipse
door eclipse - Dec 6, 2012 om 15:08
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 6 dec 2012, 12:54]Hallo eclipse,

Het geeft maar weer eens aan dat je erg voorzichtig moet zijn met 'wat' je allemaal installeert aan apps. Voor Android is er een wildgroei aan apps beschikbaar en is er geen enkele controle of een app wel 'door de beugel' kan. Een kwaliteitscontrole zoals die er bij de AppStore van Apple wel is, is er voor Android/AppMarket niet.

Kortom, als je een bepaalde app wil gebruiken/installeren, zoek dan eerst goed op internet naar reviews van gebruikers.

m.vr.gr. Freya

Hoi Freya, dat doe ik dus ook, tenminste probeer ik , maar als je geen visa of mastercard hebt, kun je alleen maar op de freeware aps komen, en dan zit je met de reclame en een verkeerde tik op het venster opent direct hoeveel benen ziet U ??? je kent die onzin wel, heb er een gehad, men zegt dat U denkt dat U alcoholist bent check hier ????? ik heb al Ca 300 iphone `s 5 gewonnen moet ze alleen nog fff opeisen :-) joh allemaal marktplaats op ik wordt slapend rijk aan die troep.maar ik had AVG pro erop en deze is nu verlopen en werkt als gewoon free dus wilde updaten maar kost 7 euro en ken ik het weer niet betalen, maar EDRICK3 had de goede site hoe een visa card aan te maken...dus wordt aan gewerkt. en voor @aurora ik ben er mee bezig :-) gr en bedankt han

aurora1
door aurora1 - Dec 6, 2012 om 15:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als je een gratis virusscanner wilt installeren, kijk dan even hier voor vergelijkingen: KLIK HIER

eclipse
door eclipse - Dec 6, 2012 om 15:51
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=aurora1 schreef op donderdag 6 dec 2012, 15:21]Als je een gratis virusscanner wilt installeren, kijk dan even hier voor vergelijkingen: KLIK HIER
dank je Aurora ik heb avast erop gezet, die heeft meer als avg pro. wel een gedoe om hem te beveiligen :-) hij vroeg wel even om onveilige verbindingen toe te staan, om een account te maken bij avast, soort check, ik neem aan dat ik het vinkje weer ken weghalen ?...

g-girl
door g-girl - Dec 6, 2012 om 17:12
30 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een vreemde handelswijze hier. Hij heeft Wifi hacker ultimate gedownload. Dat lijkt mij nu niet echt legaal. Als hij zoiets doet, moet hij dan nog wel geholpen worden?

aurora1
door aurora1 - Dec 6, 2012 om 17:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb je Avast via Google Play gedownload? Anders deze versie van je apparaat verwijderen en opnieuw via Google Play downloaden. Ik heb Avast al minstens een jaar op mijn gsm maar kan me niet herinneren dat ik allerhande eerst moest aan- of uitvinken, staat me bij van niet: downloaden, installeren, updaten (doe ik dagelijks handmatig) en scannen (doe ik ook handmatig).

edrick3
door edrick3 - Dec 6, 2012 om 17:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=g-girl schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:12]Wat een vreemde handelswijze hier. Hij heeft Wifi hacker ultimate gedownload. Dat lijkt mij nu niet echt legaal. Als hij zoiets doet, moet hij dan nog wel geholpen worden?

Ach, is gewoon te downloaden bij Google play. Kijk maar hier.
Of het verstandig is is een tweede, je haalt ook rommel binnen (zoals blijkt).
Commentaar op bovengenoemde site:

Waardeloos
Deze app werkt voor geen ene meter. Ik had hem geprobeerd bij mijn eigen Wifi netwerk maar hij gaf gewoon een serie getalletjes wat helemaal niet het echte wachtwoord is. Hij maakt ook gelijk 3 snelkoppelingen aan op het bureaublad van je telefoon en je krijgt de hele tijd notificatie van advertenties.

Maar daar is TS zelf al achter gekomen.

Met vr.gr.

eclipse
door eclipse - Dec 6, 2012 om 17:40
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=g-girl schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:12]Wat een vreemde handelswijze hier. Hij heeft Wifi hacker ultimate gedownload. Dat lijkt mij nu niet echt legaal. Als hij zoiets doet, moet hij dan nog wel geholpen worden?
Nee doodschieten !!!!!! het programma hact NIET maar ondersteund je eigen signaal , en rokers worden ook niet geholpen, en vleeseters en dr vogel aanhangers kwakzalver bezoekers enz enz...

eclipse
door eclipse - Dec 6, 2012 om 17:43
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:37][quote=g-girl schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:12]Wat een vreemde handelswijze hier. Hij heeft Wifi hacker ultimate gedownload. Dat lijkt mij nu niet echt legaal. Als hij zoiets doet, moet hij dan nog wel geholpen worden?

Ach, is gewoon te downloaden bij Google play. Kijk maar hier.
Of het verstandig is is een tweede, je haalt ook rommel binnen (zoals blijkt).
Commentaar op bovengenoemde site:

Waardeloos
Deze app werkt voor geen ene meter. Ik had hem geprobeerd bij mijn eigen Wifi netwerk maar hij gaf gewoon een serie getalletjes wat helemaal niet het echte wachtwoord is. Hij maakt ook gelijk 3 snelkoppelingen aan op het bureaublad van je telefoon en je krijgt de hele tijd notificatie van advertenties.

Maar daar is TS zelf al achter gekomen.

Met vr.gr.

Helemaal gelijk Edrick3, waardeloos spul. maar heb al bijna m `n visa :-) moet nog een link komen ...

edrick3
door edrick3 - Dec 6, 2012 om 17:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Rustig, rustig!! ;-)

g-girl
door g-girl - Dec 6, 2012 om 23:04
30 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=eclipse schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:40][quote=g-girl schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:12]Wat een vreemde handelswijze hier. Hij heeft Wifi hacker ultimate gedownload. Dat lijkt mij nu niet echt legaal. Als hij zoiets doet, moet hij dan nog wel geholpen worden?
Nee doodschieten !!!!!! het programma hact NIET maar ondersteund je eigen signaal , en rokers worden ook niet geholpen, en vleeseters en dr vogel aanhangers kwakzalver bezoekers enz enz...

Dus jij hebt het niet uitgeprobeerd omdat je dit las?

Dit is de meest geavanceerde WiFi-Hacker voor Android. Deze app stelt u in staat om te kraken het WiFi-netwerk sleutel van een draadloos netwerk in uw omgeving.

eclipse
door eclipse - Dec 7, 2012 om 00:14
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=g-girl schreef op donderdag 6 dec 2012, 23:04][quote=eclipse schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:40][quote=g-girl schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:12]Wat een vreemde handelswijze hier. Hij heeft Wifi hacker ultimate gedownload. Dat lijkt mij nu niet echt legaal. Als hij zoiets doet, moet hij dan nog wel geholpen worden?
Nee doodschieten !!!!!! het programma hact NIET maar ondersteund je eigen signaal , en rokers worden ook niet geholpen, en vleeseters en dr vogel aanhangers kwakzalver bezoekers enz enz...

Dus jij hebt het niet uitgeprobeerd omdat je dit las?

Dit is de meest geavanceerde WiFi-Hacker voor Android. Deze app stelt u in staat om te kraken het WiFi-netwerk sleutel van een draadloos netwerk in uw omgeving.

zeg@@ G-girl, ik heb hier op deze plek geheel geen zin in een discussie met een paranoïde ingesteld persoon, Ik zou zeggen om je vooroordelen weg te nemen, installeer het en kijk zelf even, niet alles wat je leest is relevant, het programmatje hact niks, nada , noppes, njente, rien...het gaat jou met je vooroordeel feitelijk niet aan maar als je goed leest STAAT er dat ik mijn eigen WIFI heb.
voor overige discussie `s kun je een ander forum bezoeken. mocht je je vervelen en maar een beetje de boel komen verstieren, kom het sneeuwt, maak een leuke pop en ga daar tegen mekkeren .
EN .... mocht het een vraag zijn over het hacken van wat dan ook, dan nog is jouw suggestie NIET relevant, en discutabel, je genereert een discussie die er niet is ...en voor jou informatie, de site is er voor eenieder met welke vraag dan ook ( in de juiste rubriek) , en een ieder is er vrij om te beantwoorden.maar niet om te veroordelen, daarvoor moet ik je weer naar een ander forum verwijzen.
En nog even ter info , veel freeware komt met een hoop onzin bla bla, het doel is reclame verspreiden. mocht je de vraag verder hebben gelezen voor je in de steiger sprong om mij nog net niet op te hangen, mijn andere vraag was hoe ik de betaalde versie `s kon verkrijgen daar ik geen visa/mastercard bezit en @ Edrick3 mij daar een mooie link voor heeft gegeven, tot zover was het vraag en beantwoord leuk om te doen ... tot !!!!! en nu wens ik je welterusten, ik zet het vinkje uit.. à bientôt bij een andere vraag
Wil ik de jongens nogmaals bedanken voor de goede raad en de juiste link.
avoir......

.

wimmi20
door wimmi20 - Dec 8, 2012 om 00:31
2154 Antwoorden / 7 Vragen

[Wat een gezwam,

ik mag dus ook niet vragen hoe je zelf jenever stookt?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++====

quote=g-girl schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:12]Wat een vreemde handelswijze hier. Hij heeft Wifi hacker ultimate gedownload. Dat lijkt mij nu niet echt legaal. Als hij zoiets doet, moet hij dan nog wel geholpen worden?