bu
door buitenpost48 24 okt. 2013 om 18:23
Computers & telefonie

Rekening online van Tele2

Wij hebben een telefoon abonnement bij Tele 2. De papierenfaktuur werd ons eerst per post toegestuurd. Daarna hebben wij een rekening online via de computer kunnen inzien.
Nu is dit ook afgeschaft. Verschillende keren gebeld zouden een link via de email krijgen om de rekening online in te zien. Tot nu toe niets. Een brief gestuurd. Weer geen antwoord. Wat moeten wij hiermee doen?

1401 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door edrick3 - 24 okt. 2013 om 18:47
21724 Antwoorden / 76 Vragen
0

Hallo buitenpost48,

.....Nu is dit ook afgeschaft. .....???

Van de site van Tele2:

Om onze diensten zo voordelig mogelijk aan te bieden, hebben wij ervoor gekozen de facturen digitaal beschikbaar te stellen. Maandelijks ontvang je per e-mail een notificatie zodra je factuur klaar staat op MijnTele2. Het is helaas niet mogelijk om je factuur per post te ontvangen.

Je ontvangt je factuur maandelijks. Als je wilt weten wanneer je deze ontvangt, kun je inloggen op MijnTele2.

Daar kun je zien wanneer je de volgende factuur kan verwachten. In je MijnTele2-account kun je via ‘Mijn persoonlijke gegevens’ het e-mailadres instellen waarop je bericht krijgt als er een nieuwe factuur klaarstaat.

Mijn Tele2-account:

Als je e-mailadres bekend is bij Tele2 zal je een activatie e-mail ontvangen. In deze e-mail staan duidelijke instructies en een link waarmee je je persoonlijke MijnTele2-account kan activeren. Is je e-mailadres niet bekend bij Tele2 of heb je geen e-mail ontvangen? Dan kun je op de volgende manier alsnog eenvoudig een MijnTele2-account aanmaken:

1. Ga naar: aanmeldpagina voor MijnTele2

2. Vul je 06-nummer in van je Tele2 abonnement

3. Via een sms op je mobiele nummer van Tele2 ontvang je nu een activeringscode die je in moet vullen

4. Maak nu een persoonlijk wachtwoord aan

5. Activeer het account

Nu ben je ingelogd, je kunt voortaan in je MijnTele2 omgeving inloggen door je telefoonnummer en zelf gekozen wachtwoord in te vullen.

Als je net een nieuwe klant van Tele2 mobiel bent kun je natuurlijk ook gebruik maken van MijnTele2. Zodra je Simkaart actief is (Je hebt een keer gebeld, gesmst of internet gebruikt) kun je de volgende dag je account activeren.

Met vr.gr.

door zoekster - 24 okt. 2013 om 20:36
10924 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik weet wat u bedoelt, omdat ik het ook heb meegemaakt. Heeft u geen mobiel maar een vaste aansluiting, dan moet u toch een mobielnummer invoeren, ook al is er het een die niets met Teled2 te maken heeft.

Bel eerst de klantenservice zodat uw email adres wordt ingevoerd. Via die link is het bij mij echter onmogelijk gebleken om via het emailadres een inlogcode aan te maken, je hebt er een mobielnummer voor nodig.
Probeer het anders eens via de chat. Als u overdag op een rustig tijdstip belt, dan doet u dat eerst via die computer en die verbindt u dan door met de chat.

Er zijn overigens veel klachten over dit systeem, het heeft nog de nodige kinderziektes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ar
arie leeuwenburg - 28 mei 2016 om 20:47
Auto & vervoer

Inbouw navigatie

Wij hebben bij een bedrijf in spijkenisse een A160 navigatie gekocht van 550 euro. Wij zijn niet tevreden. Kunnen volgens besrijf niet retourneren daar hij ingebouwd is. Staat ook in de voorwaarde. Maar je weet anders niet hoe deze werkt. Na meerdere malen bellen zujn we nog geen steek verder en functioneerd apparaat niet naar behoren. Wij balen hiervan. Lezen slechte berichten op internet over di ... Lees meer

ke
kevin kraal - 26 mei 2016 om 22:35
Computers & telefonie

Samsung galaxy s3 mini wifi problemen. Altijd zuinig mee geweest.

Sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn samsung galaxy S3 mini.
De telefoon wilt niet meer met de WIFI thuis of op het werk verbinden.
Terwijl alle andere apparaten zoals tablets en laptops wel verbinden met de WIFI.
Ik wil graag uw meningen hierover horen en of er nog meer gevallen als dit bekend zijn.
Met vriendelijke groet Kevin Kraal. Lees meer

Tw
Tweetje - 9 mrt. 2016 om 17:25
Geldzaken & recht

Koninklijke kroonkaarten

Vandaag mobiel gebeld door een dame van Koninklijke Kroonkaarten Lochem. (niets over te vinden op internet of bij de KvK)

Een vaag verhaal dat ik iets had ingevuld bij een winkel en daarom uitverkozen was ( als enige uit mijn buurt!) om tot 25 % korting te krijgen op al mijn aankopen. Ik moest simpelweg de bonnetjes opsparen en die maandelijks opsturen en kreeg dan tot 25% van het betaa ... Lees meer