bu
door buitenpost48 24 okt. 2013 om 18:23
Computers & telefonie

Rekening online van Tele2

Wij hebben een telefoon abonnement bij Tele 2. De papierenfaktuur werd ons eerst per post toegestuurd. Daarna hebben wij een rekening online via de computer kunnen inzien.
Nu is dit ook afgeschaft. Verschillende keren gebeld zouden een link via de email krijgen om de rekening online in te zien. Tot nu toe niets. Een brief gestuurd. Weer geen antwoord. Wat moeten wij hiermee doen?

1642 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door edrick3 - 24 okt. 2013 om 18:47
22093 Antwoorden / 76 Vragen
0

Hallo buitenpost48,

.....Nu is dit ook afgeschaft. .....???

Van de site van Tele2:

Om onze diensten zo voordelig mogelijk aan te bieden, hebben wij ervoor gekozen de facturen digitaal beschikbaar te stellen. Maandelijks ontvang je per e-mail een notificatie zodra je factuur klaar staat op MijnTele2. Het is helaas niet mogelijk om je factuur per post te ontvangen.

Je ontvangt je factuur maandelijks. Als je wilt weten wanneer je deze ontvangt, kun je inloggen op MijnTele2.

Daar kun je zien wanneer je de volgende factuur kan verwachten. In je MijnTele2-account kun je via ‘Mijn persoonlijke gegevens’ het e-mailadres instellen waarop je bericht krijgt als er een nieuwe factuur klaarstaat.

Mijn Tele2-account:

Als je e-mailadres bekend is bij Tele2 zal je een activatie e-mail ontvangen. In deze e-mail staan duidelijke instructies en een link waarmee je je persoonlijke MijnTele2-account kan activeren. Is je e-mailadres niet bekend bij Tele2 of heb je geen e-mail ontvangen? Dan kun je op de volgende manier alsnog eenvoudig een MijnTele2-account aanmaken:

1. Ga naar: aanmeldpagina voor MijnTele2

2. Vul je 06-nummer in van je Tele2 abonnement

3. Via een sms op je mobiele nummer van Tele2 ontvang je nu een activeringscode die je in moet vullen

4. Maak nu een persoonlijk wachtwoord aan

5. Activeer het account

Nu ben je ingelogd, je kunt voortaan in je MijnTele2 omgeving inloggen door je telefoonnummer en zelf gekozen wachtwoord in te vullen.

Als je net een nieuwe klant van Tele2 mobiel bent kun je natuurlijk ook gebruik maken van MijnTele2. Zodra je Simkaart actief is (Je hebt een keer gebeld, gesmst of internet gebruikt) kun je de volgende dag je account activeren.

Met vr.gr.

door zoekster - 24 okt. 2013 om 20:36
10924 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik weet wat u bedoelt, omdat ik het ook heb meegemaakt. Heeft u geen mobiel maar een vaste aansluiting, dan moet u toch een mobielnummer invoeren, ook al is er het een die niets met Teled2 te maken heeft.

Bel eerst de klantenservice zodat uw email adres wordt ingevoerd. Via die link is het bij mij echter onmogelijk gebleken om via het emailadres een inlogcode aan te maken, je hebt er een mobielnummer voor nodig.
Probeer het anders eens via de chat. Als u overdag op een rustig tijdstip belt, dan doet u dat eerst via die computer en die verbindt u dan door met de chat.

Er zijn overigens veel klachten over dit systeem, het heeft nog de nodige kinderziektes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

au
autoverkoper21 - 23 aug. 2016 om 16:32
Auto & vervoer

Verkoop: Distrubitieriem in plaats van ketting

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een auto verkocht waarvan ik dacht dat er een ketting op de auto zal zitten, nu blijkt het dat er een distrubitieriem op zit.
Ik heb dit zelf nooit geweten, en de vorige eigenaar die hem 3,5 jaar heeft gehad ook niet.

Nu wil de koper die hem van mij heeft gekocht 250 euro tenminste dat eist die.
Ik heb gezegd dat die hem mag terugbre ... Lees meer

sc
schoop - 23 aug. 2016 om 21:24
Vakantie & reizen

Kadobon is verlopen terwijl er een datum opstaat met daarachter n.v.t.

Wij hebben een kadobon gevonden die we al jaren kwijt waren. Er staat op : Geldig 12 maanden na : 15-09-2008 (n.v.t.) dan kan het toch niet zijn dat hij is verlopen. Het is een bon van Toerkoop/Reisburo Zonvaart van €250. Lees meer

ve
verhaad - 22 aug. 2016 om 17:25
Huishouden & energie

Servicekosten verlichting geteld bij de eindafrekening nutsvoorzieningen

Bij de eindafrekening servicekosten is er een post voorschot gemeenschappelijke elektra.Maar bij de eindafrekening nutsvoorzieningen is er een post gemeenschappelijke elektra geteld en niet bij de servicekosten.Mag dit zomaar. Dit moet toch bij de serviekosten geteld worden ? Lees meer