ni
door nitwitje Mar 16, 2012 om 19:58
Computers & telefonie

Schermafbeelding overdwars

ik heb de laptop van mijn zus te leen omdat de mijne naar de dokter is. Nu denk ik dat ik ergens op het gedrukt wat niet mag want nu staat alles op het beeldscherm overdwars hoe krijg ik de inhoud van mijn scherm weer nomaal.
gaarne uw hulp nitiwit

6983 8 Rapporteer

stacey
door stacey - Mar 16, 2012 om 20:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen
edrick3
door edrick3 - Mar 16, 2012 om 20:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nitwitje,

Ga naar Configuratiescherm
Klik op Beeldscherm
Tabblad Instellingen
Knop Geadvanceerd
Kies het tabblad met de naam van je grafische kaart
Kies voor Configuratie beeldscherm starten
Kies voor scherm draaien.
En kies daar voor de gewenste draaiing.

Suc6

freya
door freya - Mar 16, 2012 om 20:34
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo nitwitje,

Er zal een bepaalde toetscombinatie zijn waarmee je het scherm hebt gedraaid. Probeer het eens met (Ctrl)+(Alt)+ één van de pijltjestoetsen.
Even proberen dus.

m.vr.gr. Freya

ni
door nitwitje - Mar 16, 2012 om 23:15
69 Antwoorden / 35 Vragen

Helaas Freya dat werkt niet ik doe van alles met diepijlen maar er gebeurt niks. dankje Freay dusop naar Edrick Okay ik ga naar Configfutatiescherm -Beeldscherm- tabs instellingen en geavanceerd maar bij grafische kaart??? gaat het fout, ik vind niets dat op een grafishe kaat lijkt. ik zie een klein blauw schermpje met INTEL , schermdraaien zie ik helemaal niet dusikga maar auw terug,het is immers mijn PC niet. en ik ben een nitwit h

aurora1
door aurora1 - Mar 17, 2012 om 01:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag nitwitje,

Probeer anders eventueel een herstelpunt van voordat dit probleem onstond, helpt dat niet dan kun je het weer ongedaan maken.

vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Mar 17, 2012 om 15:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nitwitje,

(hè, hè, we kunnen weer op de site)

Blijkbaar heb je een Intel grafische kaart.
Bij sommige Intel videokaarten kun je het beeld draaien door ALT en een pijltje toets. Of ALT en nummer 8,4,6,2 van het nummertoetsenbord.
Zou ik toch nog even proberen!

Heb je na Configuratiescherm - Beeldscherm - Instellingen - Geavanceerd - op Intel geklikt??

Suc6

ni
door nitwitje - Mar 17, 2012 om 16:42
69 Antwoorden / 35 Vragen

Dank jullie wel allemaal. Het is me gelukt Edrick geweldig, alt en een pijltjes toets.
Prettig weekend. Nitwitje

edrick3
door edrick3 - Mar 17, 2012 om 17:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nitwitje,

Mooi zo.
Het moest eigenlijk wel iets simpels zijn als het 'zomaar' gebeurde.
Bedankt voor het terugmelden.
Goed weekend.

Met vr.gr.