me
door meneerkaktus Jul 7, 2011 om 12:24
Computers & telefonie

(sex)dating sites

Ik ben zojuist voor de zoveelste keer belazerd op een sex-dating site.
Er wordt groot geadverteerd met gratis inschrijving en 100% echte profielen, terwijl je na inschrijving een bedrag per minuut of per bericht moet betalen.
Op zich is dat nog niet zo'n probleem, alleen de "dames" die claimen dat ze geen fakers zijn, die doen wel hun uiterste best om zo min mogelijk informatie in een berichtje te stoppen, en je graag verder willen kennen.
Hoe kan een meisje van 18 genoeg geld hebben om eerst 80.000 mailtjes betaald heen en weer te sturen?
Dame1: "Ik wil graag de kosten drukken, dus ik hou de berichten kort"
Ik: "Dan moet je juist lange berichten sturen, je betaalt hier per bericht. Echt kosten drukken kan je door me te mailen op "
Volgens mij gaan dan overal alarmbelletjes rinkelen want haar reactie is dan ineens: "Ja, maar ik wil je eerst via hier leren kennen, dat heb je er toch wel voor over?"

Ander voorbeeld waar je mee wordt doodgegooid:
"Ik kan hier niet mee mailen en msnen, kan alleen via deze website."

Ze adverteren met ontmoetingen, maar belazeren je waar je bij staat.
Nu is het bij de 0906 lijnen duidelijk gemaakt: deze profielen zijn fictief.
Dit moeten ze op internet ook verplichten, en voor de echte mensen een GRATIS contactsite opzetten.
Het is niet meer dan berichten doorsturen, waarom moet een verlegen persoon daar diep voor in de buidel tasten?
Het is zijn of haar schuld niet dat ze iemand niet zomaar op straat durven aanspreken... moeten ze daar dan nog extra hard voor bloeden door voorgelogen en uitgemolken te worden?

Ik zeg: Nee.

28470 64 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2011 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0
ve
door verwijderd - Jul 7, 2011 om 12:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dacht je nou echt dat die "mooie jonge meiden" een datingsite nodig hadden om een partner te vinden?

Vladja



ve
door verwijderd - Jul 7, 2011 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nee, maar het zijn niet alleen de mooie jonge meiden.
Die contacteer ik sowieso al niet, dat is inderdaad redelijk verdacht te noemen.
Maar er worden ook aardig wat rijpe dames opgezet, tussen de 30 en de 40.
Verhaaltje over net gescheiden of thuis tekort komen om het allemaal aannemelijker te maken.
Wat op zich ook het punt niet is, mijn punt is wel dat er onder valse voorwendselen geld wordt afgetroggeld.
Dan is de standaard reactie: "moet je maar niet zo dom zijn om het te geloven"
Maar iemand die bijvoorbeeld niet graag uitgaat en als hij dat al eens doet de leuke meiden niet durft aan te spreken, bang voor een zoveelste blauwtje.
Waarom moeten die dan voorgelogen en financieel uitgekleed worden, omdat het kan, omdat ze zo'n makkelijk slachtoffer zijn?

ve
door verwijderd - Jul 7, 2011 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

meneerkaktus schreef op donderdag 7 jul 2011, 12:37:

Waarom moeten die dan voorgelogen en financieel uitgekleed worden, omdat het kan, omdat ze zo'n makkelijk slachtoffer zijn?


U geeft m.i. zelf al antwoord op uw vraag. Oplichters proberen een zo gemakkelijk mogelijk slachtoffer uit te zoeken.
Zodra er geld gevraagd wordt, zou bij u al meteen alle rode waarschuwingsvlaggen moeten gaan wapperen.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2011 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb trouwens de link bekeken, het gaat mij niet om mijn geld terug, maar zoals Mr. Frank Visser al zei: hier moet de overheid naar gaan kijken.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2011 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sorry dat ik uw vraag wel als erg naïef en als onvolwassen beoordeel.
Hoewel....................... daar bent u beslist niet de enige in.

Uw citaat: "Maar er worden ook aardig wat rijpe dames opgezet, tussen de 30 en de 40."
Ach,mijnheer cactus in mijn tijd als taxichauffeur te Amsterdam waren er zelfs oma's die de hoer speelden en nog aardig wat (vaak vaste) klanten hadden want de mens zit wat sex betreft raar in elkaar.
Zo'n sexlijn is daarbij nog een wat onschuldiger iets als kunnen naïeve mannen er vele euro's aan besteden zoals gokkers hun geld besteden (en verliezen) aan die eenarmige bandieten (gokkasten).

Een echte oplossing kan ik hier niet aandragen dan alleen om ballroomdanslessen te gaan nemen (vrouwen daar in de meerderheid). want ook die gewone datingsites zijn vaak bedoeld om geld uit zakken van naïeve mannen te kloppen en ook clubs voor alleenstaanden zijn naar mijn ervaring van een bedroevende kwaliteit met erg veel zeer zeer verlegen muurbloempjes.

Een andere serieuze tip is om lid te worden van het NIVON om vakanties en weekenden op een wat zinnige manier te kunnen gaan besteden.
Een groep mensen die vaak erg goed weten om te gaan met wat verlegener figuren.
--------------http://nivon.nl/------------------
En dit met als motto ?? Mensch durf te leven! ??

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jul 7, 2011 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0


@meneerkaktus:

Ach, je bent in ieder geval genaaid.... ;-)

Freya

ve
door verwijderd - Jul 7, 2011 om 17:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0


@meneerkaktus:

Verder kun je op je tien vingers natellen dat het bij dergelijke websites alléén maar om het verzenden van (betaalde) berichten gaat en dat het dus helemaal niet de bedoeling is dat het tot een 'contact' komt. Sterker nog, ik durf er een maandsalaris op te zetten dat je berichten beantwoord worden door een vent....

Freya


ve
door verwijderd - Jul 7, 2011 om 20:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

meneerkaktus schreef op donderdag 7 jul 2011, 12:24:
Er wordt groot geadverteerd met gratis inschrijving en 100% echte profielen, terwijl je na inschrijving een bedrag per minuut of per bericht moet betalen.



Dan gaan er toch al belletjes rinkelen?

ve
door verwijderd - Jul 7, 2011 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

cococat schreef op donderdag 7 jul 2011, 20:28:
meneerkaktus schreef op donderdag 7 jul 2011, 12:24:
Er wordt groot geadverteerd met gratis inschrijving en 100% echte profielen, terwijl je na inschrijving een bedrag per minuut of per bericht moet betalen.



Dan gaan er toch al belletjes rinkelen?


Misschien geen belletje maar wel de kassa... ;~)

Vladja

ve
door verwijderd - Jul 8, 2011 om 02:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het werkelijke probleem is dat heel veel mensen in deze onzin geloven en nergens recht kunnen halen. En die sexmarkt is gigagroot en winstgevend en vooral misleidend. Zelfs de gratis weekbladen in afgelegen oldambt staan elke week weer vol met perfecte partners a zoveel per minuut. En er is voor elk wat wils te bellen.

Heb een gigawrat op mijn voorneus, ben 67 en verschrikkelijk lelijk en alleen. Maar als ik maar betaal kan ik overal zomaar sex en een hele lieve blijvende partner krijgen.
Volgens al de advertenties tenminste beloofd. Bedriegen en liegen met geld maken daar is ons land goed in.VOC-mentaliteit.



ve
door verwijderd - Jul 8, 2011 om 07:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

nbw schreef op vrijdag 8 jul 2011, 02:46:

Bedriegen en liegen met geld maken daar is ons land goed in.VOC-mentaliteit.



Oplichters zijn in elk land werkzaam, dus ook in Nederland.
Zodra er betaald moet worden voor contact met een "dame", moet het m.i. meteen duidelijk zijn dat het hier oplichting betreft.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2011 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

..."Zodra er betaald moet worden voor contact met een "dame", moet het m.i. meteen duidelijk zijn dat het hier oplichting betreft"...


Soort van digitale prostitutie is het dus eigenlijk...

ve
door verwijderd - Jul 8, 2011 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

empyria schreef op vrijdag 8 jul 2011, 14:40: ..."Zodra er betaald moet worden voor contact met een "dame", moet het m.i. meteen duidelijk zijn dat het hier oplichting betreft"...


Soort van digitale prostitutie is het dus eigenlijk...


Ik dacht zelf meer in de richting van digitaal voorspel :)

ve
door verwijderd - Jul 8, 2011 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op vrijdag 8 jul 2011, 14:53:
empyria schreef op vrijdag 8 jul 2011, 14:40: ..."Zodra er betaald moet worden voor contact met een "dame", moet het m.i. meteen duidelijk zijn dat het hier oplichting betreft"...


Soort van digitale prostitutie is het dus eigenlijk...


Ik dacht zelf meer in de richting van digitaal voorspel :)


LOL! Vind ik 'n goeie verbetering!

ve
door verwijderd - Aug 25, 2011 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lijkt me een leuke klus voor justitie om dit aan te pakken, want je wordt regelrecht belazerd. Het is allemaal zo fake als wat. Geldklopperij, fraude en oplichting. Je krijgt een mooie dame voor je deur, die maakt je lekker en vervolgens gaat ze je allerlei vragen stellen die je in een normaal proces eerst stelt.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2011 om 19:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De meeste mensen vinden het toch genant om toe te geven dat ze belazerd zijn op een sex-dating site? En dan ook voor de 'zoveelste keer'.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2011 om 02:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is vrije fraude. En er is geen justitie die deze oplichting wil aanpakken. Want allereerst moet je aangifte doen. Zonder valide aangifte gebeurt er niets. Echter bij de politie vind er een vorm van selectie plaats over zaken waar je geen aangifte van kan doen via internet . Je moet fysiek naar een buro gaan en aangite doen. Daar is men wettelijk verplicht de aangifte op te nemen. Echter onderin de la verdwijnend en nooit meer naar kijken is het vervolg.

Heb wel een advies voor de slachtoffers. Doe vooral aangifte, want die onderste la raakt dan overvol en weggooien mag niet dus moet er wel opgetreden worden.Kan duren en maar beperkt helpen. Doe je dit niet dan gaat het oplichten door.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2011 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

En tenslotte is het internet een ideaal medium om mensen op te lichten c.q. de zaken makkelijk te kunnen verdraaien.
Zo heb ik een plaatje verdeelt in 2 delen waar op de rechterkant een vette oudere kerel achter zijn scherm; links een mooie jonge meid ook aan de PC.
Die ouwe dikke vent tikt dan: "ik ben een jonge sportieve vent van 24..........enz"
Meisje blij!

Ach ja, de wereld wil kennelijk graag belazerd worden.
Ik ben daar te oud en door mijn voormalige beroep kennelijk ook wijzer geword4en in die richting schrijft...............................

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Sep 1, 2011 om 00:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

meneerkaktus schreef op donderdag 7 jul 2011, 15:06: Ik heb trouwens de link bekeken, het gaat mij niet om mijn geld terug, maar zoals Mr. Frank Visser al zei: hier moet de overheid naar gaan kijken.


ja en dan oa naar deze......

U heeft een nieuw persoonlijk bericht

Klik hier en heb plezier!

Met vriendelijke groeten,

Temptation



Wilt u geen mail meer ontvangen? Klik hier om u uit te schrijven. Dan pas begint het want je komt er Niet vanaf wat je ook aanklikt vergeet het maar...

Dan maar e mailen....hieronder wat adressen

To: Temptation Dating; ideal@temptation-dating.com;
ideal@temptation-dating.nl; ideal@temtation-dating.com;
info@tempation-dating.com; info@temptationdating.com;
info@temtation-dating.com; job@temptation-dating.com;
jobs@temptation-dating.com; news@mailshake.net;
privacy@temptation-dating.com; sales@2checkout.com; sales@2co.com;
service@2checkout.com; temtatingdating@com.nl
Cc: ideal@temptation-dating.com; ideal@temptation-dating.nl;
ideal@temtation-dating.com; info@tempation-dating.com; Temptation
Dating; info@temptationdating.com; info@temtation-dating.com;
job@temptation-dating.com; jobs@temptation-dating.com;
news@mailshake.net; privacy@temptation-dating.com; sales@2checkout.com;
sales@2co.com; service@2checkout.com; temtatingdating@com.nl

ve
door verwijderd - Sep 1, 2011 om 08:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Er zijn toch ook nog andere manieren om met mensen in contact te komen? Je kan op dansles gaan, naar een cafe of sportvereniging, het is net maar waar je je het prettigst bij voelt.

ve
door verwijderd - Sep 2, 2011 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ kamphuysen.

Dagelijks contactformulier invullen op de site:
klik hier

Ik houd niet van sites waar geen snailmail adres vermeld staat.


ve
door verwijderd - Sep 6, 2011 om 05:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

dating sites, rating sites e.d. zijn enkel om geld binnen te halen, het gaat eigenlijk altijd alleen om fakes en de echte krijg je niet te zien. Simpel omdat zodra je beet hebt, gaan de meesten over op msn, email etc. Dus dat word vaak geblokt. Zelfs alleen al het idee van een email adres te plaatsen is verboden vaak, en prive berichten worden maar al te vaak eerst gecontroleerd en aangepast al dan niet verweiderd om te voorkomen dat iemand er snel weer weg is.

Mijn tip is dan ook, wees verstandig en huur een bedrijf in dat dit soort zaken serieus aanpakt. Kijk al niet eens op dergelijke websites omdat deze maar al te vaak onzin zijn en erg vaak veel te veel kosten zonder resultaten.

ve
door verwijderd - Sep 6, 2011 om 13:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@conny2... ik voetbal en ik bowl.
Op de voetbalclub zijn de aanwezige dames vriendinnen/vrouwen van de voetballers... bij het bowlen heb ik ook weinig interessante dames gezien.
Bovendien ga je niet voetballen of bowlen omdat je vrouwen wil ontmoeten.
Dat doe je om te voetballen en te bowlen.
Zelfde als het salsadansen, hartstikke leuk dat daar allemaal mooie dames rondlopen, maar ik kan voor geen millimeter dansen.
Geloof me, ik heb het geprobeerd en de Tinnen Man uit de Tovenaar van Oz was nog minder stijf :-p
Dus in feite blijft het o.a. voor mij toch bij contact sites of elk weekend de kroeg in... zie daar maar eens een leuke vrouw aan te spreken zonder dat al haar vriendinnen er bij zitten.
Vrouwen in groepjes zijn wat dat betreft ontzettend gemeen omdat ze jaloers zijn op degene die wél aangesproken wordt uit het groepje.

ve
door verwijderd - Sep 6, 2011 om 18:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De foto's van meiden die gebruikt worden op die websites zijn 9 van de 10x gepakt van iemands social media website ! Wel eens meegemaakt dat een maat van me gepost is op een mannen website.

ve
door verwijderd - Sep 17, 2011 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

nbw schreef op vrijdag 8 jul 2011, 02:46: Het werkelijke probleem is dat heel veel mensen in deze onzin geloven en nergens recht kunnen halen. En die sexmarkt is gigagroot en winstgevend en vooral misleidend. Zelfs de gratis weekbladen in afgelegen oldambt staan elke week weer vol met perfecte partners a zoveel per minuut. En er is voor elk wat wils te bellen.



Niks misleidend meer!
Als je nu nog niet weet dat sexdates sites beheerd worden door een operator die je voor veel geld allerlei onzin sturen, moet je wel van een andere planeet komen.
Dan verdien je ook niet beter,
Dat is ook de reden voor een operator om zijn of haar werk goed te praten>>het zijn enkel de sukkels die reageren (is ook waar) en die mag je naaien tot ze blut zijn.

ve
door verwijderd - Dec 6, 2011 om 22:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, het is zo, er is NIET één van die sites die betrouwbaar, en tot een echte ero-date komt het NOOIT want het gaat bij hun alleen om de poen (credits kopen), ik ben er ook wel eens ingestonken. als je trouwens in je vraag/antwoord vraagt , "bel mij eens even" en je geeft je GSM nummer krijgt de ontvanger alleen maar sterretjes te zien ALLE maar dan ook ALLE vormen van communicatie die buiten de desbetreffend website om gaan worden consquent geblokkeerd / uitgefilterd, dus ook al zou een vrouw die zich echt heeft ingeschreven je willen ontmoeten , een afspraak maken is ONMOGELIJK, ik denk er over om een serieuze website voor mensen die echt willen ero-daten , op te zetten, zonder al dat blokkeergezeik!

ve
door verwijderd - Dec 6, 2011 om 23:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

datkomtervan schreef op dinsdag 6 dec 2011, 22:37: Ja, het is zo, er is NIET één van die sites die betrouwbaar, en tot een echte ero-date komt het NOOIT want het gaat bij hun alleen om de poen (credits kopen), ik ben er ook wel eens ingestonken. als je trouwens in je vraag/antwoord vraagt , "bel mij eens even" en je geeft je GSM nummer krijgt de ontvanger alleen maar sterretjes te zien ALLE maar dan ook ALLE vormen van communicatie die buiten de desbetreffend website om gaan worden consquent geblokkeerd / uitgefilterd, dus ook al zou een vrouw die zich echt heeft ingeschreven je willen ontmoeten , een afspraak maken is ONMOGELIJK, ik denk er over om een serieuze website voor mensen die echt willen ero-daten , op te zetten, zonder al dat blokkeergezeik!


Je bent echt van een andere planeet!
Alle datingsites zijn fake, bedrog, nep fictief.
Altijd. Het is altijd een operator die je oplicht met zoete tekstjes, alleen echte sukkels trappen daar nog in.
Gewoon nooit aan beginnen dus.
Iedereen weet dat behalve jij.
Type met het verstand een meter te laag.

Ga naar de wallen, ga stappen, gooi je geld het water in!
Je krijgt van mij de garantie dat al die drie dingen leuker zijn en ook beter voor je portemonnee.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 23:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik begrijp niet dat u niet aanvoelt dat u met it soort site's in de maling wordt genomen. Het gaar ze alleen maar over halen en u te plukken. Als het nu eens een contact avond ergens is kan u dat toch veel beter dan kan u ook zien wat er in de aanbieding is.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 23:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gespleten persoonlijkheid? :-s

ve
door verwijderd - Mar 16, 2012 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Misschien moeten jullie die algemene voorwaarden van die datingsites even doornemen. Werkt zeer verhelderend.

En meneerkaktus, jij belazerd de boel net zo goed.Je maakt gebruik van die site om vrouwen te ontmoeten maar bent niet van plan daarvoor te betalen, want je probeert die "vrouwen" zo snel mogelijk zo ver te krijgen om te communiceren via email of chat en niet via de site die jou geld kost.
Beetje pot verwijt de ketel.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2012 om 00:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je hebt helemaal gelijk, winterman...
Ik ben een echte oplichter, je hebt me door.

Ik zie het al helemaal voor me.
Een dame die lekker berichtjes kan sturen naar iemand als ik, via een website waar ze voor moet betalen, en ineens moet dat gratis.

Wat een oplichting, schande... .de horror....

(ik verwacht dat ik niet veel verder hoef te gaan om te laten zien dat je bericht behoorlijk stompzinnig is?)

ve
door verwijderd - Mar 18, 2012 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dus die website moet jou aan je gerief helpen, maar mag er niets aan verdienen. Ze moeten gewoon alles gratis beschikbaar stellen.
Jij snapt het.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2012 om 10:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

winterman schreef op zondag 18 mrt 2012, 17:06: Dus die website moet jou aan je gerief helpen, maar mag er niets aan verdienen. Ze moeten gewoon alles gratis beschikbaar stellen.
Jij snapt het.


Jij snapt er niks van en kaktus ook niet.
Niemand wil met kaktus "gratis" chatten via e-mail omdat alles fake is.
De operator maakt zelf de profielen en berichten, dat je nou werkelijk dat er ook maar eentje gratis wilt chatten via een email?
Bovendien betaalt een operator nooit voor de berichten die verzonden worden.

Lezen dus : HET IS OPLICHTING! Blijf er ver van weg, je weet nu beter!

ve
door verwijderd - Mar 20, 2012 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

van leyden schreef op maandag 19 mrt 2012, 10:47:
Lezen dus : HET IS OPLICHTING! Blijf er ver van weg, je weet nu beter!


Zoals ik al zei, lees de algemene voorwaarden maar eens. Je kan het moeilijk oplichting noemen als ze er zelf voor waarschuwen.

ve
door verwijderd - Mar 20, 2012 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

winterman schreef op dinsdag 20 mrt 2012, 12:55:
van leyden schreef op maandag 19 mrt 2012, 10:47:
Lezen dus : HET IS OPLICHTING! Blijf er ver van weg, je weet nu beter!


Zoals ik al zei, lees de algemene voorwaarden maar eens. Je kan het moeilijk oplichting noemen als ze er zelf voor waarschuwen.


Oplichting is oplichting.
Dat ze door de wet gedwongen worden om daar zelf melding van te maken, doet daar niets aan af.

ve
door verwijderd - Mar 20, 2012 om 18:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Volgens de wet mag je niemand oplichten, dat houd in dat valse profielen ook oplichting is en dus illegaal. Al maak je 1000 berichten dat het vals is.

Daar naast word ook via bijvoorbeeld hyves, facebook en dergelijke websites, maar ook websites zoals Marktplaats dergelijke valse profielen geplaatst. Deze zijn dus ZONDER waarschuwing! Dergelijke websites proberen dus wel degelijk mensen op te lichten. Zo heb ik dit eens geprobeerd, kijken wat er gebeurde.

Ik kreeg een berichtje terug dat het geinterreseerd zou zijn, maar als ik verder contact wilde hebben moest ik inloggen op een datingsite en dus ook betalen! ik heb vervolgens de website nagetrokken en dit kwam uit bij een boerderij in de polder. Dus niet bij een bedrijf dat enigzins in aanmerking zou komen met dergelijke websites. Ik heb alle gevonden informatie direct verzonden naar het SBS 6 programma 'Undercover in Nederland'. Hopelijk verdiepen zij zich hierin.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2012 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat is nou het probleem? Iemand wil sex en gaat op zoek via een datingsite. Dat kan beter: Pak de auto, de trein of de bus of ga desnoods lopen. Er zijn voldoende mensen in ons land die zichzelf voor een raam posteren, doen er een romantisch rood lichtje bij en ziedaar: de uitnodiging is overduidelijk. Geen schaamte hoeft je in de weg te zitten, naar dansles of een sportvereniging hoef je alleen nog maar om te dansen of te sporten.
Let wel, ik ben geen voorstander van prostitutie, maar dat hoeft voor een ander geen beletsel te zijn. Je zou maar nodig moeten...

ve
door verwijderd - Apr 1, 2012 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Meeste sites dating of relatie of combo scheisse.
Zeggen gratis maar ieder berichtje of downloadje kost weer wat.
Dat is inderdaad naaien aan 2 kanten.
Als je bewijs heb hiervan dat het eerst gratis reclame was.
Iedere instantie is bij een club aangesloten
En is geregistreerd bij KVK en heeft een bedrijfs rekening nr.
Die ook soms op het site vermeld staat tenzij het niet correct handelt kan ook nog.

Je kan het juridisch loket advies te vragen hoe je er werk van kan maken.
En hoe je diegen aan kan spreken hierop.

ve
door verwijderd - Apr 1, 2012 om 11:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Maar ik geef je wijnig kans want hun zullen ook wel voorwaardes hebben.
Maar alsnog vind ik het wel zeer grappig om eerlijk te zijn.
Maar als je het wil proberen kijk maar gewoon en bel maar.
Maar denk dat hun ook zelfde gaan zeggen.
Maar wie houd je tegen ieder is vrij om te proberen.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2012 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

winterman schreef op woensdag 21 mrt 2012, 00:40:
sig442 schreef op dinsdag 20 mrt 2012, 18:54: . Zo heb ik dit eens geprobeerd, kijken wat er gebeurde.

Ik kreeg een berichtje terug dat het geinterreseerd zou zijn.


Inderdaad.
Als het geld kost zijn ze geinteresseerd,.
Wanneer gaan we nou eens onthouden dat alles wat geld is ALTIJD OPLICHTING is?

ve
door verwijderd - Jul 18, 2013 om 00:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste allemaal,

Onderstaand is vanuit mijn perspectief en behoefte geschreven, maar het is met hier en daar een aanpassing ook goed te lezen voor mensen bij wie de behoefte minder sterk maar wel aanwezig is.

Ik ben vijftien jaar lang sexverslaafd geweest, en dan kom je al gauw op allerlei datingsites.
Elke erotische datingsite is nep!!

Ik heb de ervaring dat op elke site de reacties afnemen zodra je hebt betaald en dat er nooit een definitieve toezegging wordt gedaan. Als je de ander daarop aanspreekt, word je opdringerig genoemd "dat begrijp je toch wel, schatje". Bedenk dat elke mooie uitnodiging bedoeld is om jou binnen te lokken!

Je kunt jezelf heel lang voor de gek houden als je je hieraan verslaafd voelt.

Er is niets mis met sexuele behoeftes en op een bepaalde manier voorzien dit soort sites hierin. Mijns inziens zijn ze minder schadelijk dan het bezoek aan een prostituee (het eerste is fantasie, het tweede is een menselijke ontmoeting die voor beide personen onwaardig is).

Ik raad je het volgende aan als je wanhopig bent op dit gebied (of "continu op knappen staat", laten we het beestje bij de naam noemen): zoek hulp als het je niet lukt om ermee om te gaan (whatever the reason) en/of begeef je in de echte wereld om contacten op te doen.

Met relatiesites heb ik weinig ervaring, maar ik krijg de indruk dat relatieplanet en lexa redelijk betrouwbaar zijn.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2013 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik geef het standaard antwoord :
Ga liever op zoek "in het echte leven". . Of ga op dansles, naar de kroeg of wat dan ook waar je mensen ontmoet. Doe wat aan je uiterlijk, wees galant. Plaats desnoods een advertentie op een gratis site, bijvoorbeeld marktplaats. Als het je alleen om sex gaat , ga dan naar de hoeren.

Geef geen geld uit aan dit soort betaalde datingsite sites. Natuurlijk begrijp ik de behoefte op een date of om sex te hebben, maar er zijn teveel oplichters en fakers die inspelen op de naiviteit van de mensen.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2013 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

langste adem schreef op vrijdag 19 jul 2013, 13:43:

Geef geen geld uit aan dit soort betaalde datingsite sites. Natuurlijk begrijp ik de behoefte op een date of om sex te hebben, maar er zijn teveel oplichters en fakers die inspelen op de naiviteit van de mensen.


Dit soort betaalde datingsites is altijd oplichting.
Standaard is "contact" alleen maar mogelijk met de operator.
Echte vrouwen gaan heus niet dik betalen voor zoiets, waarom zouden ze, als je overal gratis kan mailen.
Maar net wat je zegt, alleen naieve en sex verslaafden trappen daar in.
De eerste weet niet beter en de laatste moet behandeld worden, ze weten wel beter, maar handelen tegen beter weten in.

Maar ook de zogenaamde officiele datingsites zijn net zo onbetrouwbaar, ook op lexa en e-darling enz barst het van de fake en de oplichters waaronder de operator zelf, (rarara wie stuurt jou tig berichtjes als je je net gratis hebt aangemeld...wie stuurt jou helemaal niks meer als je betalend lid bent geworden...) dus jouw advies om je geluk ergens anders te zoeken is helemaal niet verkeerd.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2013 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Datingsites zijn maar een dekmantel, het doel is de automatische incasso.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2013 om 11:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

de sexlijnen zijn er al sinds de jaren 80, het is snel bekend dat die vrouwen faken en ondertussen zaten te strijken of piepers jassen, dit zal met gratis sexsites niet anders zijn. porno kijken is goedkopere optie en je zal eens echt naar de hoeren kunnen gaan, ook niet gratis maar wel live.

olijfje3

ve
door verwijderd - Aug 19, 2013 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Believe me,

Er zijn honderden sites in omloop waarbij je als je goed oplet steeds dezelfde vrouwen voorbij ziet komen die 'op je wachten'. In alle voorwaarden valt te lezen dat er profielen tussen kunnen zitten ter bevordering van het 'entertainmentgehalte', waarbij geen fysiek contact mogelijk is. Ze zeggen er niet bij dat dat 95% is.
Toevallig ben ik door dezelfde afzetterij en irritaties een eigen sexdatingsite begonnen, echt gratis dus, en alle profielen worden handmatig goedgekeurd en gechecked, en krijg eigenlijk alleen maar mannelijke aanmelders.
Dus laat je niet in de zeik nemen door teksten als '100.000 vrouwen wachten op je'. Ik heb 100 leden. 99 mannen, 1 vrouw. En die vrouw is mijn vriendin.
[edit redactie: reclame verwijderd]

ve
door verwijderd - Aug 20, 2013 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

olijfje3 schreef op maandag 19 aug 2013, 11:35: de sexlijnen zijn er al sinds de jaren 80, het is snel bekend dat die vrouwen faken en ondertussen zaten te strijken of piepers jassen, dit zal met gratis sexsites niet anders zijn. porno kijken is goedkopere optie en je zal eens echt naar de hoeren kunnen gaan, ook niet gratis maar wel live.

olijfje3


Wat een onzin, alle berichten komen van de operator van de sms-dienst.
Foto s worden geplukt van internet, alleen een echte sukkel trapt daar nog in.
Tuurlijk is het fake, maar ook bedrog, oplichting en diefstal.

Jij zit toch niet hier alleen om je puntjes te scoren, je hapt overal op en je doet net alsof je overal verstand van hebt.
Laat het antwoord maar zitten, ik weet genoeg.

ve
door verwijderd - Aug 20, 2013 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0


ik doe niet alsof ik de grote specialist ben, het gaat er niet om wat jij of u weet van leyden, het gaat erom dat de vragensteller het niet beseft, terwijl heel nederland het wel weet. olijfje3

ve
door verwijderd - Aug 20, 2013 om 18:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ultrafunk schreef op maandag 19 aug 2013, 01:30:
Dus laat je niet in de zeik nemen door teksten als '100.000 vrouwen wachten op je'. Ik heb 100 leden. 99 mannen, 1 vrouw. En die vrouw is mijn vriendin.
[edit redactie: reclame verwijderd]

Uw vriendin zal wel helemaal uitgeput zijn....

ve
door verwijderd - Aug 22, 2013 om 00:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wat dacht zekf toen je eraan begon olijfje3

ve
door verwijderd - Mar 17, 2014 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@meneerkaktus
Elk weldenkende man of vrouw weet dat als men op een SEX-DATINGSITE iets van zijn of haar gading vind,en met die persoon wil chatten of what ever,dat dat in de MEESTE gevallen geld gaat kosten,hoe naief kan men zijn.
Er zijn wel site,s waar men zonder kosten iemand voor een sexdate kan vinden en wat mee af kan spreken,maar als je een 0900 nummer moet gaan bellen of verwezen word naar een 1 of andere website dan zal elk weldenkend mens alwel enige (figuurlijke) nattigheid voelen.En al helemaal!! als je als (bijvoorbeeld)oudere man van middelbare leeftijd benaderd word door een knappe/wulpse jonge mooie vrouw van een jaar of 20.
KOM nou zeg...Daar trap je toch niet in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - May 31, 2014 om 02:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wanneer en na hoeveel euro's wordt je wakker. Klagen is zinloos.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2014 om 14:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Een boksbal kopen en daarop afreageren!

Sterkte !

ve
door verwijderd - Jun 1, 2014 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sex dating sites
.
Lol, heeft niks met dating te maken. Staat ook in de voorwaardes als het goed is
1 of andere operator verzint gruizige tekstjes en verstuurt ze, dan heb je nog geluk dat het geen echte fake is.

Maar ja, er zijn nu eenmaal mannetjes die het niks uitmaken, de verzonnen tekstjes zijn beter als helemaal niets. Het woord fictief zegt ze niks, ook al leg je uit dat het nep betekent.
Het is de eenzaamheid en weinig verstand ( ze schrijft toch dat ze me lief vindt, kijk maar) Zelf meegemaakt, ben onderdeel van een maatjes project.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2014 om 14:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Op 484 rtl teletekst zitten ze ook (de oplichters) en s avonds heb je dan de ero chat op 485. Je kan er zogenaamd chatten...
Voor de nieuwkomer lijkt het net echt, totdat je de voorwaardes gaat lezen.
Heel geniepig staan ze vermeld op 481> afspraken zijn NIET mogelijk.

Kan er met mijn pet niet bij dat die oplichters nog klantjes trekken, totdat je erachter komt dat het sms nummer ook s nachts gebruikt wordt op de porno zenders. (de zogenaamde hijgvrouwtjes)
Het gaat allemaal in 1 moeite door, elke subtiele verwijzing dat het 100 procent fake is. wordt niet geplaatst en betekent onmiddellijk uitsluiting voor het leven
Want het zijn wel gestoorde criminelen, maar ook niet zo gestoord dat ze hun stinkzaakjes laten verpesten.
Het "geheim" moet koste wat het kost in stand gehouden worden.

Zaken zijn zaken.


ve
door verwijderd - Feb 12, 2015 om 04:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Meneer Kaktus,

U bent niet belazerd en het is ook al helemaal geen oplichting. U en de andere die ervoor kiezen het zo te ''willen'' moeten de voorwaarden lezen, staat écht alles in. Deze site worden niet gedwongen om dat erin te zetten, dat is verplicht zodat het wettelijk toegestaan word om ''zaken'' te doen.
Mensen en vooral mannen zoals U en vele andere zijn te sullig (niet persoonlijk bedoeld) om zichzelf erin te verdiepen voordat zij wat ''willen''. Geloof mij ik kan het weten..... Weet er alles van....De wet zal hiervoor ook echt niet aangepast gaan worden omdat het volgens de regels gaat. Misleiding mag tot op een zekere hoogte, zelfs in de supermarkten wordt dat toegepast. En dat gaat zelfs zover dat wij nu nog op benzine rijden i.p.v. een waterstofmotor, puur omdat onze wereld geld wilt zien. Want ja zulke auto's bestaan.... 10 jaar geleden al.....
Stoppen met roken vaccinatie is er ook... Enkele jaren al.... Waarom niet voor ''wij'' burgers... Belastinginkomsten, daar draait om in de wereld, en ja zulke sites helpen er heel véél aan mee ook dat weet ik elk jaar opnieuw weer.
Stel U koopt een huis, leest U ook de kleine letters toch? Huurt een onafhankelijke bouwbedrijf in voor een grootschalige controle van het huis....
Het spreekwoord ''een ezel stoot geen 2e keer zijn hoofd'' is U niet bekend merk ik.
Achteraf klagen is leuk, maar onzinnig, U heeft betaald voor diensten en er diensten voor terug gekregen. En U vond het blijkbaar nog gezellig en leuk ook.

Groetjes ikbenanders



ve
door verwijderd - Feb 12, 2015 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou, hr. of mevr. 'Ikbenanders', het komt bij mij over als of u bij dat (of zo'n) clubje hoort.

Natuurlijk wordt iedereen belazerd bij elke datingsite. Het is (over het algemeen) niets anders dan één grote leugen. Het draait om het grote geld en je wordt gewoon voor de gek gehouden.
Daar doen die super kleine lettertjes van de (algemene) voorwaarden niets aan af.

En de vergelijkingen die u maakt slaan ook nergens op.

ikbenanders schreef op donderdag 12 feb 2015, 04:14: .Het spreekwoord ''een ezel stoot geen 2e keer zijn hoofd'' is U niet bekend merk ik.

En dit spreekwoord is mij ook niet bekend. Mogelijk een zelf bedachte variatie op:
"Een ezel stoot zich in het gemeen geen twee maal aan dezelfde steen."

Dat na dik 3,5 jaar na dato registreren om hier deze reactie te plaatsen.....?

ve
door verwijderd - Feb 12, 2015 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ben anders..
Lijkt me ook wel juist, lang geleden dat ik zoveel onzin las.

Typisch zo n operatortje die bang is voor zijn baantje.
Zet er een duizend euro dat hij werkt in die oplichtersbranche.
Een normaal mens weet wel beter. Het is gelegaliseerde oplichting.

Btw, een ezel heeft een kop, alleen een paard heeft een hoofd.
Toch wel komisch zo n verbasterd spreekwoord, helemaal als het bedoeld is om je eigen gelijk (not) te halen.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2015 om 00:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heel veel van deze sites zijn opgezet om geld van mensen af te troggelen. Als je twijfelt google dan en vraag dan of de site waar je lid van wil worden betrouwbaar is. Zijn genoeg mensen die zich verdiept hebben hierin en anderen waarschuwen.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2015 om 01:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

chrichtonsworld schreef op vrijdag 13 feb 2015, 00:31: Heel veel van deze sites zijn opgezet om geld van mensen af te troggelen. Als je twijfelt google dan en vraag dan of de site waar je lid van wil worden betrouwbaar is. Zijn genoeg mensen die zich verdiept hebben hierin en anderen waarschuwen.


Nee, is niet zo.
Alle sexdatingsites zijn fake. Allemaal

Vrouwen gaan niet betalen om met de eerste de beste vent gruizige tekstjes uit te wisselen. Zelfs als het gratis zou zijn doen ze het nog niet. (een enkele uitzondering daargelaten,
Het is altijd een operator, altijd fake, geen fysieke afspraken mogelijk. Pure oplichterij.

Alleen echte sukkels trappen erin en soms ook mannetjes met het verstand een meter te laag.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2015 om 05:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

van leyden schreef op vrijdag 13 feb 2015, 01:37:
chrichtonsworld schreef op vrijdag 13 feb 2015, 00:31: Heel veel van deze sites zijn opgezet om geld van mensen af te troggelen. Als je twijfelt google dan en vraag dan of de site waar je lid van wil worden betrouwbaar is. Zijn genoeg mensen die zich verdiept hebben hierin en anderen waarschuwen.


Nee, is niet zo.
Alle sexdatingsites zijn fake. Allemaal

Vrouwen gaan niet betalen om met de eerste de beste vent gruizige tekstjes uit te wisselen. Zelfs als het gratis zou zijn doen ze het nog niet. (een enkele uitzondering daargelaten,
Het is altijd een operator, altijd fake, geen fysieke afspraken mogelijk. Pure oplichterij.

Alleen echte sukkels trappen erin en soms ook mannetjes met het verstand een meter te laag.


Veel van die sites zijn nep, ben ik mee eens. Maar er zijn ook adult sites waar ze gratis content aanbieden en mogelijkheid bieden voor mensen om met elkaar te communiceren en te ontmoeten. Het merendeel gebruiken dit soort sites om elkaar te ontmoeten met succes. En het kost je geen cent. Deze sites bestaan al heel lang en zijn ook heel groot en belangrijkste vrijblijvend.

Je hebt bijvoorbeeld ook penpal en vriendschapssites. In eerste instantie bedoeld voor het vinden van mensen om mee te mailen of te schrijven maar ook sex contact als je dat zou willen.

Om nu mensen uit te maken voor sukkels of wat dan ook vind ik te ver gaan want niet iedereen kan altijd goed beoordelen of iets betrouwbaar is of niet.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2015 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gratis is altijd goed natuurlijk.
Want dan heb je ook geen vervelende operators die faken. Ben je niet tevreden, dan kan je zo weer vertrekken.

Was dat eigenlijk even vergeten te vermelden in mijn vorige schrijfsel.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2015 om 14:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sukkels gaat misschien te ver. Sommigen zijn (nog) onwetend.
Elke seconde wordt er weer een nieuwe internetter geboren, aan ons de taak om ze wegwijs te maken en ze te attenderen op de valkuilen daarvan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer