cm
door cmsnoeij Apr 10, 2016 om 10:49
Computers & telefonie

Spooktelefoontjes Tele2

Hoe kan ik reageren op de uitzending van gisteravond over de spooktelefoontjes van Tele2 ?

2564 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 10, 2016 om 11:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Door er hier een vraag over te stellen zoals je nu doet of door te mailen naar kassa@vara.nl (dan bereik je de redactie van het programma Kassa).

to
door tonkuis - Apr 10, 2016 om 11:39
1 Antwoorden / Vragen

Goedenmorgen,

Ik weet niet of het van belang is maar ik wilde het even melden naar aanleiding van uw uitzending van afgelopen zaterdag
Ik heb niet opgenomen en ook geen exstra afschrijvingen.

Ik ben op 04-04-2016 om 01.29 uur gebeld door het nummer 0212 6726 9982 3
Het was op mijn mobiele telefoon merk Nokkia C2

Vriendelijke groeten,
Ton Kuis

audb
door audb - Apr 10, 2016 om 11:43
1668 Antwoorden / 5 Vragen

http://kassa.vara.nl/media/355728

Hier is het terug te horen en als u slim bent dan gaat u naar een andere provider die niet teleNEE heet.

so
door solbeamer - May 1, 2016 om 03:09
30 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb gelukkig prepaid. (dat is misschien de veilige oplossing? Ze kunnen niet afschrijven wat er niet op staat dan. Als je nummer aan de beurt is met de scam, gooi je de chip weg. Helaas is de prijs dat je je vrienden steeds een nieuw nummer moet geven. Ik heb het gelukkig nog niet gehad.)

Afijn... dit is wellich wat een hoop mensen niet willen horen.
Wat nog meer van belang is dat ik nieuws heb voor die lui die niet geloofd worden dat ze niet terug gebeld hebben!!!

Bewijsstuk 4B dat hun verhaal aannemelijk is nu! :

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/04/27/new-phone-scam-leaves-victims-with-300-bills-for-calls-they-neve/

r.kemperman
door r.kemperman May 1, 2016 om 08:19
423 Antwoorden / 4 Vragen

Link klopt niet

r.kemperman
door r.kemperman May 1, 2016 om 08:20
423 Antwoorden / 4 Vragen

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/04/27/new-phone-scam-leaves-victims-with-300-bills-for-calls-they-neve/

so
door solbeamer May 25, 2016 om 21:52
30 Antwoorden / 3 Vragen

Vreemd; bij mij doet jouw link het juist niet, en wat IK knip/plak het wèl.
Hmmm.... ik zit op firefox.

Als ik op jouw link klik krijg ik:
[]

Uw verbinding is niet beveiligd

De eigenaar van www.telegraph.co.uk heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd. Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt.

Meer info…
[]
Rapporteer fouten als deze om Mozilla te helpen onjuist geconfigureerde websites te herkennen

so
door solbeamer May 25, 2016 om 21:56
30 Antwoorden / 3 Vragen

New phone scam leaves victims with £300 bills for calls they never made

Tik dit maar in op Google. Dat werkt altijd :D

reflecs
door reflecs May 26, 2016 om 11:03
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@solbeamer, u heeft geen link gemaakt. Dat kan met het icoontje rechts naast de onderstreepte U bij de Antwoorden. Binnen Reacties wordt de link automatisch gemaakt, maar op dit moment altijd als httpS, bij http adressen krijg je dus een foutmelding. Kopieren en plakken lukt wel, anders na de waarschuwing de S verwijderen uit het adres.

so
door solbeamer Jul 1, 2016 om 07:48
30 Antwoorden / 3 Vragen

Dank uw wel. Ik ga zo eens kijken of ik nog kan corrigeren... :)

so
door solbeamer Jul 1, 2016 om 07:49
30 Antwoorden / 3 Vragen

Werkt niet bij mij. Ik klik op hyperlink, en hij geeft een blanco regel. Bij het kopiëren van die site link.

so
door solbeamer Jul 1, 2016 om 07:59
30 Antwoorden / 3 Vragen

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/04/27/new-phone-scam-leaves-victims-with-300-bills-for-calls-they-neve/

so
door solbeamer Jul 1, 2016 om 08:02
30 Antwoorden / 3 Vragen

Wat een crap hier!! Dat hele linken deugt voor geen meter!!!

Mijn link laat ook in edit modus duidelijk GEEN 'S' zien!!! WAAR KOMT DIE VANDAAN????
De enige site op deze planeet die dit verkeerd doet. Is dit een consumentenhulpsite??

Kost een site nalopen dan zoveel miljoen???? Fix it plzzzz...
:P

reflecs
door reflecs Jul 1, 2016 om 09:18
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ja, u kunt wachten totdat de bug gefixed wordt. Succes daarmee ;) U kunt een werkende link maken naar een HTTP adres als u de link als ANTWOORD maakt i.p.v. zoals nu steeds als REACTIE: dus in het witte vak onder de vraag. Het adres (of het woord) dat u als link wilt gebruiken selecteren, link- icoontje klikken en op de lege regel het adres plakken.

so
door solbeamer - Jul 1, 2016 om 09:22
30 Antwoorden / 3 Vragen

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/04/27/new-phone-scam-leaves-victims-with-300-bills-for-calls-they-neve/

reflecs
door reflecs Jul 1, 2016 om 09:29
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt het nu (binnen een uur) nog bewerken;  het adres dat er nu staat selecteren (blauw maken) > link-icoon. Op de lege regel (url) het adres plakken > oke

reflecs
door reflecs Jul 1, 2016 om 10:24
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Zie nieuw antwoord.

so
door solbeamer - Jul 1, 2016 om 09:24
30 Antwoorden / 3 Vragen
so
door solbeamer - Jul 1, 2016 om 09:28
30 Antwoorden / 3 Vragen

Dus gewoon de link plaatsen geeft geen link, en dat link-ding naast die U gebruiken geeft een lege regel (in de preview krijg ik een blauw klein dingetje, en dat was het dan)

WAAR-DE-LOOOOSSSS!!!!!

Zelfs MET uitleg snap ik er geen drol van. En ik programmeer joysticks in C, redt pc's van familie en vrienden door windows te hacken, en zet pc's zelf in elkaar!

Waaaaardelooooosssss!!!!!

Maar wellicht ben ik te negatief ingesteld. Misschien ontbeer ik de hercencel die ervoor nodig is. Ik ben gewoon te stom voor woorden!

reflecs
door reflecs - Jul 1, 2016 om 09:53
1859 Antwoorden / 4 Vragen

OT
@solbeamer
Zo hoort het eruit te zien.
Grote afbeelding:https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/uploads/answers/g_1f30ae5580c5d76385ea09f150337f81c7c75755.jpeg
Op de bovenste regel moet het adres nog geplakt worden.

Als dat bij u niet zo is, is dat fout. U kunt het doorgeven, zie contact onderaan de pagina. Wilt u toch een link plaatsen, dan zou u een andere browser kunnen proberen.
Relax, het heeft geen zin je er kwaad over te maken :)Nog een fijne dag.