li
door lisa123 Mar 26, 2010 om 14:43
Computers & telefonie

Steeds opnieuw inloggen bij hotmail

Sinds Windows 7 op mijn pc staat moet ik steeds opniew inloggen bij Hotmail terwijl ik wel een ID heb aangemaakt.
Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Bij voorbaat dank voor een reactie.

3129 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 26, 2010 om 16:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lisa123,

Gebruik je soms Firefox? Zo ja, die vraagt ook of je het wachtwoord wilt onthouden. Heb je met Ja gereageerd?
Met vr.gr.

kr
door kroepoek - Mar 26, 2010 om 20:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Lisa123,

Moet je iedere keer opnieuw inloggen, nadat je Internet Explorer afgesloten hebt of ook als je van Hotmail naar Google gaat, en weer terug?

Wanneer het in beide gevallen gebeurt, lijkt het erop dat er iets mis gaat met de cookies op de PC.
Ik ken Windows 7 helaas nog niet zo goed, maar misschien is het een optie van Windows 7 om altijd om een wachtwoord bij het inloggen. Je kunt altijd even kijken binnen de internet opties of er zo een beveiligingsoptie bestaat.

li
door lisa123 - Mar 28, 2010 om 11:41
134 Antwoorden / 53 Vragen

Hallo panelleden,

Firefox gebruik ik niet en ik moet iedere keer opnieuw inloggen zodra hotmail afgesloten is, maakt niet uit welke programma's ik ervoor heb gebruikt.
Misschien iemand anders nog een suggestie?

B.v.d.

stacey
door stacey - Mar 28, 2010 om 13:32
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--moet iedere keer opnieuw inloggen zodra hotmail afgesloten --

Lijkt me logisch, dat is voor beveiliging. Is het afgesloten dan liog in in.........

Je kunt hotmail niet oneindig open laten staan uit veiligheid, volgens mij kun je daar zelf niets aan veranderen.

Je zou wel Windows Live Mail op je pc kunnen installeren, dan hoef je niet steeds een WW in te geven en hoef je ook speciaal eerst niet naar hotmail op internet.