MZ
door MZylicz Apr 29, 2016 om 19:38
Computers & telefonie

Tele2 stuurt rekening van telefoonnummer dat nooit geactiveerd is. wat te doen?

Via GSMeasy heb ik een toestel en abbonnement bij Tele2 besteld. Bestelling is nooit aangekomen en zou na 3 werkdagen vervallen. Daarom op advies van GSMeasy en Tele2 een nieuwe bestelling geplaatst. Deze is geleverd, geactiveerd en in gebruik genomen. Vervolgens ontvang ik facturen voor twee abbonnementen. Dit is meteen aangekaart bij beide partijen. GSMeasy werkt mee, maar Tele2 niet. Na ruim twee maanden geeft Tele2 geen gehoor, en verandert niets. Medewerkers van klantenservice zeggen het vervelend te vinden en mee te helpen om een oplossing te vinden. Vervolgens komen ze met standaardprocedures die in deze situatie geen oplossing blijken te zijn. Ik kom niet verder dan de klantenservice, er is geen emailadres om bv de bevestiging van de annulering naar te verzenden. Het niet doorverbinden met iemand die de situatie op kan lossen en het in dezen tijd niet beschikken over een email adres, wijst er op dat Tele2 er alles aan doet om vragen en klachten ver buiten de deur te houden. Een klacht heb ik reeds ingediend maar inmiddels hebben zij mijn wel geactiveerde moment afgesloten. Ik ben ten einde raad. Heeft iemand advies in dezen?

900 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Apr 29, 2016 om 19:47
11494 Antwoorden / 15 Vragen
10

Hallo Mzylicz , 

 

Wat kan ik doen als ik vind dat ik onterecht bent afgesloten?

1. Neem contact op met de aanbieder

U kunt bellen met de klantenservice, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op de website. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u het volgende doen:

2.Schrijf een officiële brief of e-mail

Schrijf de aanbieder een brief of e-mail met daarin uw klacht. En vraag een oplossing vóór een bepaalde datum. De tijd die u de aanbieder geeft moet wel redelijk zijn. Schrijf ook welke vervolgstappen u neemt als de aanbieder geen goede oplossing biedt. Wilt u kunnen bewijzen dat de aanbieder uw bericht ontvangen heeft? Stuur dan een aangetekende brief.

Tip: Hebt u een rechtsbijstandsverzekering? Vraag dan of die u kan helpen met een brief of verdere stappen. Hebt u geen rechtsbijstandverzekering? Dan kunt u kijken of u bij het Juridisch Loket terecht kunt.

Juridisch loket klik op de rode regel ,en scroll naar beneden . 

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact




MZ
door MZylicz - Apr 29, 2016 om 21:37
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor je reactie Maritas. Punt 1 heb ik reeds geprobeerd. Een email sturen kan niet daar Tele2 niet over emailadressen zegt te beschikken betreffen. Erg vreemd in deze tijd en al helemaal voor een internetprovider. Daarnaast geeft de klantenservice aan dat een brief sturen geen optie is. Maar wellicht valt dit toch te proberen, want online is er wel een adres te vinden. Anders ga ik mij toch juridische stappen ondernemen. Ik had allen gehoopt dat dit niet nodig was..

Toch bedankt,

MZ

marita5
door marita5 Apr 29, 2016 om 21:42
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , vraag eerst inlichtingen bij het juridisch loket zij kunnen u meer vertellen . de klantenservice kan u wel veel vertellen maar de service van hun is knap waardeloos .

marita5
door marita5 Apr 29, 2016 om 21:48
11494 Antwoorden / 15 Vragen

u kunt ook een klacht indienen bij consuwijzer zie hier , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in

r.kemperman
door r.kemperman - Apr 30, 2016 om 08:41
423 Antwoorden / 4 Vragen
0

Heb je het al via Facebook geprobeerd?
De webcare kan meestal meer doen dan de klantenservice
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/

Cookies
door Cookies - Apr 30, 2016 om 08:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ik zou het probleem zeker op het forum van Tele2 zetten, daar zijn webcare medewerkers actief, https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer

Bo
Bonisimo - Mar 25, 2024 om 17:15
Voeding & gezondheid

Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.

Beste,

Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine. ... Lees meer

ha
hans zweekhorst - Mar 25, 2024 om 12:15
Vakantie & reizen

Waarom betaalt Supersaver mijn geld niet terug nadat Covid alle vluchten deed st

Gegroet,

Covid veroorzaakte vluchtannuleringen. Men zou het geld terug moeten krijgen. Supersaver doet dat niet, terwijl de vliegmaatschappij (Lufthansa) dat al wel aan Supersaver heeft terugbetaald.
Veel brieven, mailtjes en telefoontjes ten spijt. Na drie jaar nog geen geld.

mvg,
hans zweekhorst
delfgauw

Lees meer