d-
door d-daco 18 mrt. 2011 om 21:39
Computers & telefonie

Telefuture - Vodafone

Ik heb een abonnement bij Vodafone. Ik heb sinds drie weken kosten 'buiten mijn abonnement'. Ik weet zelf erg zeker dat ik geen gebruik heb gemaakt van diensten/applicaties en dit niet bewust heb kunnen activeren. Ik heb vervolgens naar Vodafone gebeld om een verklaring te krijgen. Zij meldde mij dat het 'een dienst' betrof van Telefuture en dat zij mij verder niet konden vertellen welke dienst het is of hoe ik het kan stoppen. Zij adviseerden mij om een mail te sturen naar helpdesk@telefuture.nl. Ik heb dit gedaan en vervolgens krijg ik een standaardmail terug dat de mail NIET door een persoon is bekeken en dat ik zelf moet uitzoeken hoe ik de dienst moet stoppen.

Vervolgens een mail gestuurd naar info@telefuture.nl (11-03-2011) maar nog geen antwoord gekregen.

Kortom: Ik weet zeker dat ik geen dienst/applicatie bewust heb geactiveerd ( ik ben een redelijk ervaren iemand als het gaat om technologie/smartphones, dus daarom kan ik dat stellig zeggen ). Ik kan de dienst niet stoppen omdat ik geen idee heb wat het moet zijn, Vodafone kan het niet zien en telefuture reageert niet.

Ook heb ik uit voorzorg vorige week smsdienstenfilter geactiveerd maar dit blijkt dus niet te helpen.

Ik heb tot nu toe elke week 5,- buiten mijn abonnement aan kosten bijgeschreven gekregen, het is nu opgelopen tot 15,-. Voor iets waar ik geen idee heb wat het is en NIET gebruik!

Is dit bekend? Kan iemand mij helpen, want zo lopen de kosten gewoon op?!
Ik bel Vodafone morgen weer aangezien ik er net ben achtergekomen dat er weer 5,- is bijgeschreven.

223 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door vodafonewebcare - 21 mrt. 2011 om 11:35
720 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste d-daco,

Ik wil je klacht graag onderzoeken.

Kun je mij een e-mail sturen met je 06-nr, naam en adresgegevens?
Stuur je e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld: Kassa/d-daco.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen, neem ik je klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

24
24veen36 - 21 jul. 2016 om 09:14
Vrije tijd & tuin

Bomen

In 1985 heeft de gemeente jongen eike bomen geplant op 2 meter van de erfgrens.
Intussen zijn het erg volwassen bomen geworden de takken hangen tot 3 meter over de tuin en veroorzaken veel overlast aan het einde van de zomer vallen er bergen eikels af in detuin en daar naa ontzetted veel bladeren .
En aangezien ik fysiek niet meer in staat ben om het op te ruimen vraag ik mij af of ik de ... Lees meer

am
amin - 23 jul. 2016 om 18:13
Geldzaken & recht

Deurwaarderskosten

Hallo,

Heb een brief van ggn met een verhoging van €26, 03 naar 148, 76. Hierin zijn de hoofdsom, invorderingskosten van 25,00, omzetbelasing invorderingskosten 5, 25 en kosten exploot 92, 48. Nou zou ik graag willen weten of het redelijk is om zoveel te verhogen want lees dat ze min. €40, 00 met rente mogen berekenen.  Dit is bijna 500% van het originele bedrag. Graag zou ik hulp wille ... Lees meer