d-
door d-daco - 18 Mar 2011 om 21:39
Computers & telefonie

Telefuture - vodafone

Ik heb een abonnement bij Vodafone. Ik heb sinds drie weken kosten 'buiten mijn abonnement'. Ik weet zelf erg zeker dat ik geen gebruik heb gemaakt van diensten/applicaties en dit niet bewust heb kunnen activeren. Ik heb vervolgens naar Vodafone gebeld om een verklaring te krijgen. Zij meldde mij dat het 'een dienst' betrof van Telefuture en dat zij mij verder niet konden vertellen welke dienst het is of hoe ik het kan stoppen. Zij adviseerden mij om een mail te sturen naar helpdesk@telefuture.nl. Ik heb dit gedaan en vervolgens krijg ik een standaardmail terug dat de mail NIET door een persoon is bekeken en dat ik zelf moet uitzoeken hoe ik de dienst moet stoppen.

Vervolgens een mail gestuurd naar info@telefuture.nl (11-03-2011) maar nog geen antwoord gekregen.

Kortom: Ik weet zeker dat ik geen dienst/applicatie bewust heb geactiveerd ( ik ben een redelijk ervaren iemand als het gaat om technologie/smartphones, dus daarom kan ik dat stellig zeggen ). Ik kan de dienst niet stoppen omdat ik geen idee heb wat het moet zijn, Vodafone kan het niet zien en telefuture reageert niet.

Ook heb ik uit voorzorg vorige week smsdienstenfilter geactiveerd maar dit blijkt dus niet te helpen.

Ik heb tot nu toe elke week 5,- buiten mijn abonnement aan kosten bijgeschreven gekregen, het is nu opgelopen tot 15,-. Voor iets waar ik geen idee heb wat het is en NIET gebruik!

Is dit bekend? Kan iemand mij helpen, want zo lopen de kosten gewoon op?!
Ik bel Vodafone morgen weer aangezien ik er net ben achtergekomen dat er weer 5,- is bijgeschreven.

141 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door vodafonewebcare - 21 Mar 2011 om 11:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste d-daco,

Ik wil je klacht graag onderzoeken.

Kun je mij een e-mail sturen met je 06-nr, naam en adresgegevens?
Stuur je e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld: Kassa/d-daco.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen, neem ik je klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Al
Albert van Ingen - 05 Feb 2016 om 21:26
Computers & telefonie

Chromecast toont filmpjes en foto's horizontaal op tv

Als ik foto's en filmpjes maakt met m'n smartphone in verticale stand en ik wil die opnames met chromecast naar de tv streamen dat worden die opnames in horizontale stand vertoond dus moet ik mijn hoofd opzij houden om ze te bekijken. Maak ik foto's en filmpjes met m'n smartphone in horziontale stand dan worden de opnames goed vertoond op tv. Hoe kan dit? Lees meer

co
corridor61 - 05 Feb 2016 om 13:36
Computers & telefonie

I tunes installeren lukt niet meer/windows 10

Ik kan i tunes6464 niet meer installeren op pc met windows 10.
Ik weet niet of dit met een update te maken kan hebben 
Kan nu niets meer op mijn ipod uploaden.
Heb al systeemherstel geprobeerd.Helpt niets.
Krijg een schermpje te zien met daarin:de functie die u wilt gebruiken,bevindt zich op een 
netwerkbron die niet beschikbaar is.
Installatie wordt dan afgebroken.Lees meer

Br
Brigitta11 - 05 Feb 2016 om 18:11
Winkels & webshops

Garantie Ikea

Mijn badkamerkastdeurtjes wellen op. Ik heb ze in 2006 gekocht en ze vallen nog in de garantie. Het gaat om zeven deurtjes. Het binnenwerk van de omlijsting puilt naar buiten. Het blijkt niet mogelijk te zijn om alleen nieuwe deurtjes te kopen. Ik moet het hele kastje kopen en daarbij komt dat deze serie niet meer wordt gemaakt. De nieuwe serie past gedeeltelijk. Ikea wil mij nu 50 euro geven om n ... Lees meer