d-
door d-daco 18 mrt. 2011 om 21:39
Computers & telefonie

Telefuture - Vodafone

Ik heb een abonnement bij Vodafone. Ik heb sinds drie weken kosten 'buiten mijn abonnement'. Ik weet zelf erg zeker dat ik geen gebruik heb gemaakt van diensten/applicaties en dit niet bewust heb kunnen activeren. Ik heb vervolgens naar Vodafone gebeld om een verklaring te krijgen. Zij meldde mij dat het 'een dienst' betrof van Telefuture en dat zij mij verder niet konden vertellen welke dienst het is of hoe ik het kan stoppen. Zij adviseerden mij om een mail te sturen naar helpdesk@telefuture.nl. Ik heb dit gedaan en vervolgens krijg ik een standaardmail terug dat de mail NIET door een persoon is bekeken en dat ik zelf moet uitzoeken hoe ik de dienst moet stoppen.

Vervolgens een mail gestuurd naar info@telefuture.nl (11-03-2011) maar nog geen antwoord gekregen.

Kortom: Ik weet zeker dat ik geen dienst/applicatie bewust heb geactiveerd ( ik ben een redelijk ervaren iemand als het gaat om technologie/smartphones, dus daarom kan ik dat stellig zeggen ). Ik kan de dienst niet stoppen omdat ik geen idee heb wat het moet zijn, Vodafone kan het niet zien en telefuture reageert niet.

Ook heb ik uit voorzorg vorige week smsdienstenfilter geactiveerd maar dit blijkt dus niet te helpen.

Ik heb tot nu toe elke week 5,- buiten mijn abonnement aan kosten bijgeschreven gekregen, het is nu opgelopen tot 15,-. Voor iets waar ik geen idee heb wat het is en NIET gebruik!

Is dit bekend? Kan iemand mij helpen, want zo lopen de kosten gewoon op?!
Ik bel Vodafone morgen weer aangezien ik er net ben achtergekomen dat er weer 5,- is bijgeschreven.

241 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door vodafonewebcare - 21 mrt. 2011 om 11:35
721 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste d-daco,

Ik wil je klacht graag onderzoeken.

Kun je mij een e-mail sturen met je 06-nr, naam en adresgegevens?
Stuur je e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld: Kassa/d-daco.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen, neem ik je klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ac
achraf el - 25 sep. 2016 om 20:58
Winkels & webshops

Vipfashion shop origineel en vertouwbaar.

Heeft iemand ervaring met vipfashion shop en is het origineel? Lees meer

ha
haiko wantia - 20 sep. 2016 om 19:30
Computers & telefonie

KPN pre order iPhone 7 en alle missers in deze, hoe los je het op?

Zie onderstaande conversatie met KPN en graag jullie mening of jullie hier iets mee kunnen?

@Bob Mols, directeur @klantenservice KPN   Geachte heer Mols,   Vrijdag 09-09-2016 was het dan zover, we konden de Iphone 7 in pre order bestellen. Echter nu 10 dagen later en veel frustratie verder, blijkt mijn pre order niet, in welke vorm dan ook nog in jullie systemen te zijn vermeld, w ... Lees meer

cees60 - 21 sep. 2016 om 19:08
Computers & telefonie

Netwerknaam veranderen

De naam van mijn netwerk is UPC........ Dit zie ik als ik via Wifi inlog. Naast het gebruik van een Wifi-verbinding heb ik ook twee desktops welke ik
d.m.v. homepluggen heb aangesloten op mijn modem. Nu zie ik dat, als ik op het netwerk-icoontje onderin de taakbalk ga staan dat hier een andere naam verschijnt. Op mijn W7 pc. verschijnt de naam Atheros ....... en op de W10 pc de naam Netwerk 2 ... Lees meer