d-
door d-daco 18 mrt. 2011 om 21:39
Computers & telefonie

Telefuture - Vodafone

Ik heb een abonnement bij Vodafone. Ik heb sinds drie weken kosten 'buiten mijn abonnement'. Ik weet zelf erg zeker dat ik geen gebruik heb gemaakt van diensten/applicaties en dit niet bewust heb kunnen activeren. Ik heb vervolgens naar Vodafone gebeld om een verklaring te krijgen. Zij meldde mij dat het 'een dienst' betrof van Telefuture en dat zij mij verder niet konden vertellen welke dienst het is of hoe ik het kan stoppen. Zij adviseerden mij om een mail te sturen naar helpdesk@telefuture.nl. Ik heb dit gedaan en vervolgens krijg ik een standaardmail terug dat de mail NIET door een persoon is bekeken en dat ik zelf moet uitzoeken hoe ik de dienst moet stoppen.

Vervolgens een mail gestuurd naar info@telefuture.nl (11-03-2011) maar nog geen antwoord gekregen.

Kortom: Ik weet zeker dat ik geen dienst/applicatie bewust heb geactiveerd ( ik ben een redelijk ervaren iemand als het gaat om technologie/smartphones, dus daarom kan ik dat stellig zeggen ). Ik kan de dienst niet stoppen omdat ik geen idee heb wat het moet zijn, Vodafone kan het niet zien en telefuture reageert niet.

Ook heb ik uit voorzorg vorige week smsdienstenfilter geactiveerd maar dit blijkt dus niet te helpen.

Ik heb tot nu toe elke week 5,- buiten mijn abonnement aan kosten bijgeschreven gekregen, het is nu opgelopen tot 15,-. Voor iets waar ik geen idee heb wat het is en NIET gebruik!

Is dit bekend? Kan iemand mij helpen, want zo lopen de kosten gewoon op?!
Ik bel Vodafone morgen weer aangezien ik er net ben achtergekomen dat er weer 5,- is bijgeschreven.

283 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door vodafonewebcare - 21 mrt. 2011 om 11:35
752 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste d-daco,

Ik wil je klacht graag onderzoeken.

Kun je mij een e-mail sturen met je 06-nr, naam en adresgegevens?
Stuur je e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld: Kassa/d-daco.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen, neem ik je klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Cl
Clardeij - 19 feb. 2017 om 10:26
Garantie & verzekeringen

Beoordeling van remmen met een automaat

Ik heb de ANWB verzekering gekozen veilig rijden .juist omdat  ik altijd rustig rijd .de beoordeling is ook dat alles goed is alleen blijf ik te hard remmen .Nu rijd ik automaat en rem je dus vaker en meer .is de beoordeling dat eerlijk ? Lees meer

ro
romanoluciano - 19 feb. 2017 om 19:04
Geldzaken & recht

Menzis eigen risico 2017 betalings regeling

Goedenavond, 
daar ik chronische lymfoedeem heb zit ik al heel snel op het totale bedrag van eigen risico 2017.
betalings regeling aangevraagd via de site Mijn Menzis. 
Was allemaal Ok.
Als ZZp instructeur sportscholen merkte ik dat sommige sportscholen laat uitbetalen.
Dus maakte mij zorgen over de automatische incasso omdat ik aan het jongleren ben met mijn ontvangsten e ... Lees meer

Bu
Buitenlicht - 18 feb. 2017 om 13:39
Computers & telefonie

Draaien van videofilmpjes in windows 7 (profess.)

Ik zet af en toe via USB aansluiting ontvangen fotoos en videofilmpjes van mijn telefoon ( Samsung) over naar mijn lap-top in "bibliotheken". Geladen fotoos kan ik in het programma draaien maar de filmpjes komen "op de kant" in het 
programma binnen en die kan ik in video's niet draaien. Geluid en beeld functioneren normaal maar het is lastig filmpjes kijken.
Kan ik dit in windows 7 -pro ... Lees meer