d-
door d-daco 18 mrt. 2011 om 21:39
Computers & telefonie

Telefuture - Vodafone

Ik heb een abonnement bij Vodafone. Ik heb sinds drie weken kosten 'buiten mijn abonnement'. Ik weet zelf erg zeker dat ik geen gebruik heb gemaakt van diensten/applicaties en dit niet bewust heb kunnen activeren. Ik heb vervolgens naar Vodafone gebeld om een verklaring te krijgen. Zij meldde mij dat het 'een dienst' betrof van Telefuture en dat zij mij verder niet konden vertellen welke dienst het is of hoe ik het kan stoppen. Zij adviseerden mij om een mail te sturen naar helpdesk@telefuture.nl. Ik heb dit gedaan en vervolgens krijg ik een standaardmail terug dat de mail NIET door een persoon is bekeken en dat ik zelf moet uitzoeken hoe ik de dienst moet stoppen.

Vervolgens een mail gestuurd naar info@telefuture.nl (11-03-2011) maar nog geen antwoord gekregen.

Kortom: Ik weet zeker dat ik geen dienst/applicatie bewust heb geactiveerd ( ik ben een redelijk ervaren iemand als het gaat om technologie/smartphones, dus daarom kan ik dat stellig zeggen ). Ik kan de dienst niet stoppen omdat ik geen idee heb wat het moet zijn, Vodafone kan het niet zien en telefuture reageert niet.

Ook heb ik uit voorzorg vorige week smsdienstenfilter geactiveerd maar dit blijkt dus niet te helpen.

Ik heb tot nu toe elke week 5,- buiten mijn abonnement aan kosten bijgeschreven gekregen, het is nu opgelopen tot 15,-. Voor iets waar ik geen idee heb wat het is en NIET gebruik!

Is dit bekend? Kan iemand mij helpen, want zo lopen de kosten gewoon op?!
Ik bel Vodafone morgen weer aangezien ik er net ben achtergekomen dat er weer 5,- is bijgeschreven.

307 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door vodafonewebcare - 21 mrt. 2011 om 11:35
765 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste d-daco,

Ik wil je klacht graag onderzoeken.

Kun je mij een e-mail sturen met je 06-nr, naam en adresgegevens?
Stuur je e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld: Kassa/d-daco.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen, neem ik je klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ja
Jan Mol - 27 mei 2017 om 20:18
Voeding & gezondheid
Stayhealthproducts

Stayhealthproducts

is dit een betrouwbare site? en zijn de produckten veilig? Lees meer

pe
peterini - 28 mei 2017 om 12:09
Voeding & gezondheid

Ben al lid maar weet niet of ik al account heb

kan niet op mijn normale inlog inloggen. Lees meer

cm
cmm347 - 27 mei 2017 om 05:48
Huishouden & energie
Welk materiaal eenvoudige isolatie zolderkamer

Welk materiaal eenvoudige isolatie zolderkamer

i.v.m. ziekte van een gezinslid hebben wij de ruimte op zolder nodig, die bij zomer te warm is en bij winter te koud - ruimte met open balken tot nok dak - ik wil op een simpele manier proberen hier iets aan te verhelpen door de ruimte kleiner te maken (afdichten naar nok door planken of dergelijke op balken), maar weet niet welk materuiaal ik daarvoor het beste kan gebruiken: ik zoek iets wat nie ... Lees meer