d-
door d-daco - 18 Mar 2011 om 21:39
Computers & telefonie

Telefuture - Vodafone

Ik heb een abonnement bij Vodafone. Ik heb sinds drie weken kosten 'buiten mijn abonnement'. Ik weet zelf erg zeker dat ik geen gebruik heb gemaakt van diensten/applicaties en dit niet bewust heb kunnen activeren. Ik heb vervolgens naar Vodafone gebeld om een verklaring te krijgen. Zij meldde mij dat het 'een dienst' betrof van Telefuture en dat zij mij verder niet konden vertellen welke dienst het is of hoe ik het kan stoppen. Zij adviseerden mij om een mail te sturen naar helpdesk@telefuture.nl. Ik heb dit gedaan en vervolgens krijg ik een standaardmail terug dat de mail NIET door een persoon is bekeken en dat ik zelf moet uitzoeken hoe ik de dienst moet stoppen.

Vervolgens een mail gestuurd naar info@telefuture.nl (11-03-2011) maar nog geen antwoord gekregen.

Kortom: Ik weet zeker dat ik geen dienst/applicatie bewust heb geactiveerd ( ik ben een redelijk ervaren iemand als het gaat om technologie/smartphones, dus daarom kan ik dat stellig zeggen ). Ik kan de dienst niet stoppen omdat ik geen idee heb wat het moet zijn, Vodafone kan het niet zien en telefuture reageert niet.

Ook heb ik uit voorzorg vorige week smsdienstenfilter geactiveerd maar dit blijkt dus niet te helpen.

Ik heb tot nu toe elke week 5,- buiten mijn abonnement aan kosten bijgeschreven gekregen, het is nu opgelopen tot 15,-. Voor iets waar ik geen idee heb wat het is en NIET gebruik!

Is dit bekend? Kan iemand mij helpen, want zo lopen de kosten gewoon op?!
Ik bel Vodafone morgen weer aangezien ik er net ben achtergekomen dat er weer 5,- is bijgeschreven.

190 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door vodafonewebcare - 21 Mar 2011 om 11:35
704 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste d-daco,

Ik wil je klacht graag onderzoeken.

Kun je mij een e-mail sturen met je 06-nr, naam en adresgegevens?
Stuur je e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld: Kassa/d-daco.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen, neem ik je klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Sa
Sannn - 05 May 2016 om 04:02
Geldzaken & recht

Eigen risico, eigen bijdragen, zorgverzekeraars

Nou gebruikt mijn oma tena lady en per dag 4 tabeletten volgens het gvs wordt dit allemaal vergoed want alle medicijnen die geregistreerd staan hoeven niet bij betaald te worden en geen eigen risico (volgens de zorgverzekeraars) nu krijgt zij toch een rekening van elk tabelletje waar 3 euro zoveel voor bij betaald moet worden en van de tena lady op 18 januari 21 euro zoveel en 2 februari 25 euro z ... Lees meer

me
methanol - 05 May 2016 om 13:43
Voeding & gezondheid

Hoe zit het met iemand die ziek thuis zit

wat ken ik verwachten van mijn ziekenfons Lees meer

Fl
Flupper - 05 May 2016 om 01:25
Geldzaken & recht

Hypotheek met bkr registratie

Beste Forumleden,

Mijn vriendin en ik willen graag een hypotheek afsluiten huis kopen en samen gaan wonen. Maar nu heeft ze net het minnelijke traject van de schuldhulpsanering doorlopen. Alles is keurig op tijd betaald niets is kwijtgescholden alle schuldeisers hebben het volledige bedrag gehad. Maar nu staat ze geregistreerd bij het bkr . Niet negatief of met co ... Lees meer