ar
door arnold aan het rot Oct 23, 2016 om 13:12
Computers & telefonie

Telfort heeft mijn internet snelheid verlaagd, maar ik betaal wel dezelfde koste

Telfort heeft mijn internet snelheid verlaagd en als oplossing geeft Telfort aan dat ik maar glasvezel moet nemen.
Dit hebben ze in het verleden al heel vaak aangeboden.
Voor mij was het normale internet voldoende en ben niet overgestapt.
Het is nu net of ik gedwongen wordt om glasvezel te nemen en extra moet betalen.
Mag dit zomaar?
Ik betaal toch ook dezelfde abonnementskosten,  dan moeten ze dat ook maar verlagen toch?

4760 8 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 23, 2016 om 18:54
1790 Antwoorden / 3 Vragen

"Telfort heeft mijn internet snelheid verlaagd" verklaar u nader.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 23, 2016 om 18:56
1790 Antwoorden / 3 Vragen

"Telfort heeft mijn internet snelheid verlaagd" verklaar u nader.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 23, 2016 om 18:57
1790 Antwoorden / 3 Vragen

"Telfort heeft mijn internet snelheid verlaagd" verklaar u nader.

koekeloer
door koekeloer Oct 24, 2016 om 15:54
562 Antwoorden / 18 Vragen

hoopt u zo veel punten te krijgen door 3 keer hetzelfde te vragen ?

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 23, 2016 om 18:58
1790 Antwoorden / 3 Vragen

^^ haha, het is dat je je niet mag uitlaten over de werking van deze website, maar anders..

diumenge
door diumenge Oct 23, 2016 om 19:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Verklaar je nader / Verklaar je nader / Verklaar je nader / ;-) / Edit / Nb. Als ik dit type dan staat het onder elkaar, als jullie dit lezen uiteraard niet...

akkerdistel
door akkerdistel Oct 24, 2016 om 12:31
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Normaal wordt de tekst bij een foutmelding niet verzonden, nu dus blijkbaar wel :-). Wat je opmerkt is ook al zo iets wat niet prettig werkt.

Cookies
door Cookies Oct 24, 2016 om 13:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

In juni j.l. zouden de laatste (verbeter)puntjes op de i worden gezet. En daar was dit geklooi in het reactieveld er één van. Belofte maakt schuld, dacht ik, maar niet voor @Kassa, die leveren blijkbaar alleen graag kritiek op andere bedrijven / instanties.

ar
door arnold aan het rot Oct 24, 2016 om 18:16
Antwoorden / 1 Vragen

Hallo.
De snelheid is nu 8 mb\s te weinig om you tube filmpjes te kijken.
Dit was iig altijd ruim voldoende.
Telfort heeft aangegeven dat de snelheid verlaagd is.
Mvg. Arnold

telfortwbcr
door telfortwbcr - Oct 24, 2016 om 13:17
124 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Arnold,

Wat vervelend dat je snelheid is verlaagd. Ik wil graag voor je uitzoeken wat de reden hiervan is. Kun je ons forum bezoeken en je naam en adresgegevens aan mij kenbaar maken via een privébericht? Daarbij graag kenbaar maken wat er aan de hand is. Na ontvangst help ik of 1 van mijn collega's jou graag verder.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

audb
door audb - Oct 24, 2016 om 14:16
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Ja zeer vervelend maar als u glasvezel kan afnemen neem dan lekker Fiber of een ander dan Telfoutje.

Het is altijd al een puinhoop geweest daar en er is sinds KPN het heeft overgenomen ook niet veranderd.

Voor een andere provider kan u deze link gebruiken.

https://www.eindelijkglasvezel.nl/?sc_camp=5814C19F0A7F482BA2CDD38BEC7762B6&gclid=CMGX27a1888CFULnGwod8LgBDA
Ook kan je deze gebruiken om te kijken of en waar glasvezel wordt aangeboden of misschien wordt aangelegd

simon55
door simon55 Oct 24, 2016 om 14:35
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Neem dan Fiber.......nou echt niet die kunnen ze beloofde snelheid niet eens leveren

vr1944
door vr1944 Oct 25, 2016 om 10:10
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Als je geen beter advies hebt , kun beter niet reageren . De fora staat vol met problemen over Fiber en ook andere providers hebben zo hun problemen met klanten.Zo heeft KPN jarenlang op nummer 1 gestaan op algemene klachtenlijst van Radar.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 24, 2016 om 14:31
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u het forum dat Telfort noemt al bezocht?

En akkerdistel@ opmerkingen maken over de site mag best hoor. Opmerkingen leiden vaak tot aanpassingen en verbeteringen maar soms gaat er ook gewoon iets fout en ik weet dat de redactie dat ook graag weet als ze het zelf al niet hebben ontdekt.

mo
door mof - Oct 24, 2016 om 16:18
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Hangt van de voorwaarden af. Ws kunnen ze het contract met u opzeggen als u glasvezel blijft weigeren en het overgrote deel van de klanten wel overstapt. Ze kunnen u niet meer laten betalentegen uw wil in