ja
door janneke sneep Feb 24, 2017 om 18:19
Computers & telefonie

Vast bellen telfort ineens uit pakket

Al 5 jaar tevreden klant van Telfort, alles in één pakket (bellen, internet, televisie) tot eind vorig jaar, toen er ineens € 30,00 meer werd afgeschreven.

Afgelopen oktober via mijntelfort Fox Eredivisie bij het pakket genomen, volgens Telfort heb ik toen 'vast bellen' uitgezet!

Let dus op, het pakket welke ik heb afgesloten wordt nu ineens niet meer geleverd, kan nu wel onbeperkt bellen inschakelen voor € 5,00 per maand.
Even voor de duidelijkheid, ik heb helemaal NIETS uitgezet, maar bij Telfort krijg je geen voet aan de grond en bewijzen kun  je het niet. Ze grijpen deze wijziging aan om je op hogere kosten te jagen.

Ga nog wel een klachtenbrief insturen want met de verbruikersgegevens wordt ook gesjoemeld, gelukkig had ik afdrukken hiervan al eerder opgeslagen op mijn computer. Op het verschil in kosten kunnen ze bij Telfort niet inhoudelijk reageren maar inmiddels zijn de verbruik gegevens welke ik had ingestuurd ter controle wel (in mijn nadeel) aangepast. Geen eerlijke manier van zaken doen!

676 5 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 24, 2017 om 18:31
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan maar overstappen naar een andere provider.

Cookies
door Cookies - Feb 24, 2017 om 18:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het kan niet zo zijn dat je door Fox bij te nemen, je een nieuw abonnement hebt gekregen en dat in dat nieuwe abonnement gratis bellen niet meer mogelijk is?

Kan ook zijn dat sowieso onbeperkt gratis bellen gewijzigd is. Heeft Ziggo zoveel jaar terug ook gedaan.

Als je veel belt met de vaste telefoon, zou ik die 5,- euro optie maar snel aanzetten als ik jou was.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 25, 2017 om 10:18
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Note: onbeperkt naar vast en mobiel bellen kost 2 x 5 euro, dat is duur. Tip: je kunt jouw eigen - externe - sip-gegevens in hun modem zetten.

edrick3
door edrick3 - Feb 25, 2017 om 10:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Vast bellen onbeperkt is al lang € 5 p/m evenals het onbeperkt mobiel voor € 5 p/m
En ja, dat kun je zelf aan of uit zetten.

telfortwbcr
door telfortwbcr - Feb 27, 2017 om 13:58
124 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Janneke,

Wat vervelend om jouw ontevredenheid te vernemen. Graag willen wij uitzoeken waarom er ineens € 30,00 meer werd afgeschreven en vast bellen zou zijn uitgezet.
Bezoek ons forum waar je je naam, adresgegevens en 06-nummer kunt achterlaten in een privébericht. Wij gaan na ontvangst van jouw gegevens dan meteen voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet.

Stephen (Telfort Forum Team)