empee
door empee Feb 1, 2016 om 20:53
Computers & telefonie

Veel favorieten verdwenen

Van de ene op de andere dag zijn een heel stel Favorieten niet meer te zien. Zijn die nog terug te halen of komt dit vaker voor in Win10?

20843 15 Rapporteer

marita567
door marita567 - Feb 1, 2016 om 21:00
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo Empee ,

misschien is dit een oplossing ,

1 Selecteer "meer acties" ... (de drie stippen rechtsboven in de browser)

2 Instellingen selecteren

3 De switch "Werkbalk Favorieten Weergeven" aanzetten.

4 De optie "Favorieten importeren vanuit een andere browser" selecteren

5 Internet Explorer en/of Chrome selecteren om te importeren.

6 Importeren selecteren.

De favorieten worden weergegeven.

Bron : answers.microsoft.com

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 1, 2016 om 21:03
7187 Antwoorden / 3 Vragen
empee
door empee - Feb 2, 2016 om 21:32
178 Antwoorden / 139 Vragen

Niet gelukt met deze suggesties.Even goed bedankt en groetjes.

pk49
door pk49 - Feb 3, 2016 om 12:08
243 Antwoorden / 2 Vragen

veel onoplosbaar lijkende prblemen zijn op te lossen met een herstel actie.Via configuratiescherm naar herstel gaan,de datum kiezen waar het systeem naartoe hersteld moet worden, dus een datum toen alles nog goed was.Dit herstelproces duurt wel even.

wi
door wiljet - Feb 3, 2016 om 12:22
1 Antwoorden / Vragen
edrick3
door edrick3 - Feb 3, 2016 om 12:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo empee,

Terugzetten vanaf een systeemherstelpunt

Met deze optie wordt uw pc teruggezet naar een eerder moment in de tijd, wat een systeemherstelpunt wordt genoemd. Herstelpunten worden gegenereerd wanneer u een nieuwe app, een nieuw stuurprogramma of een Windows-update installeert, en wanneer u handmatig een herstelpunt maakt. Terugzetten heeft geen invloed op uw persoonlijke bestanden, maar apps, stuurprogramma's en updates die zijn geïnstalleerd nadat het herstelpunt is gemaakt, worden verwijderd.

  1. Klik met de rechtermuisknop op de Startknop (of houd deze ingedrukt) en selecteer vervolgens Configuratiescherm.

  2. Zoek in het Configuratiescherm naar Herstel.

  3. Selecteer Herstel > Systeemherstel starten > Volgende.

  4. Kies het herstelpunt dat is gerelateerd aan de app, het stuurprogramma of de update met problemen en selecteer Volgende > Voltooien.

(Bron)

ru
door ruitenboer - Feb 3, 2016 om 12:53
64 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien moet je een beetje specifieker zijn:
Ik neem aan dat je bedoelt dat de favorieten niet meer te zien zijn in je browser.

De eerste vraag is dan welke browser gebruik je?

Gebruik je nog steeds dezelfde browser als waar je favorieten in zaten?
Ik vraag dit omdat, zonder dat je het wilt, je standaard browser is vervangen door een andere standaard, bv door Google Chrome.

Je favorieten verhuizen niet automatisch van de ene browser naar de andere.

simon55
door simon55 - Feb 3, 2016 om 13:00
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Klik op verkenner dan ziet u staan bureaublad klik daar op dan staat daarbij uw naam klik daar op en walla daar zijn de favorietjes weer

edrick3
door edrick3 Feb 3, 2016 om 13:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

walla?

 Neem aan dat je voilà bedoelt?

ja
door jackyh - Feb 3, 2016 om 13:40
953 Antwoorden / 4 Vragen

Als ze nog op de exployer staan zou ik ze opnieuw in 1 keer overzetten.

tolsma1945
door tolsma1945 - Feb 3, 2016 om 14:27
229 Antwoorden / 6 Vragen

In principe vewoon weer de nieuwe favorieten aanmaken,systeem herstel werkt niet,want waarschijnlijk verdwijnt ook windows 10,dus niet doen.

edrick3
door edrick3 Feb 3, 2016 om 14:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

want waarschijnlijk verdwijnt ook windows 10,dus niet doen.

Onzin!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 3, 2016 om 20:08
16842 Antwoorden / 202 Vragen

Het eenvoudigste is, als al eerder gemeld, de favorieten opnieuw instellen. Bovendien, als dit is gebeurd na installatie win 10 is systeem herstel volstrekt zinloos. Favorieten ge lde n per browser en de reden kan zijn dat Win 10 edge benut ipv explorer.

marita567
door marita567 - Feb 3, 2016 om 20:40
1576 Antwoorden / 17 Vragen
empee
door empee - Feb 3, 2016 om 20:54
178 Antwoorden / 139 Vragen

Ik heb ze zoveel mogelijk teruggezet, handmatig.
Bedankt allemaal en groetjes

jftm
door jftm - Feb 5, 2016 om 21:36
182 Antwoorden / 5 Vragen

Beste Empee,
Met favorieten bedoeld u waarschijnlijk die in de webbrowser staan.
Zoiets als Google Chrome, Mozilla Firefox of Internet Explorer.
In windows 10 zijn geen favorieten, anders dan de apps of snelkoppelingen.
Daarom eerst aan u een vraag.
Welke webbrowser gebruikt u?
Groet, John

empee
door empee - Feb 6, 2016 om 21:24
178 Antwoorden / 139 Vragen

Windows 10 met Edge geeft zeker wel plek voor favorieten. Ik heb ze weer zoveel mogelijk teruggezet en tot nu toe blijven ze staan.