Pe
door PepijnvanBroekh May 24, 2016 om 16:09
Computers & telefonie

Vodafona sluit mij niet aan

beste kassa,

Ik heb 2 maart bij the samsung store in Haarlem een vodafone-abbonnement+toestel (samsung S7) afgesloten. dit abbonnement zou ingaan op 5 april. op 5 april is mijn oude abbonnement bij Ziggo beëindigd, maar geen nieuwe aansluiting van vodafone. Ik ben dus een chat begonnen via de livechat van Vodafone die zeiden eerst dat er soms nog wel iets fout kan gaan dus dat ik even een dag af moest wachten. Na een tijd werd het een week afwachten. Daarna konden ze helemaal niet zeggen hoelang het ging duren, tja een dag, een week, een maand misschien wel een half jaar. het is vandaag 24 mei(!) we zijn dus al ruim anderhalve maand verder! nu heb ik nieuw abbonnement bij KPN afgesloten met een samsung S7. Ik heb gemeld bij vodafone dat ik wegens weigering van levering mijn contract wil ontbinden. Daar waren zij het mee eens ze moesten alleen nog even met de samsungstore de inname van mijn mobiel regelen. De samsungstore neemt geen telefoontjes in die al 2 maanden gebruikt zijn, dus ontbinding van mijn contract bij vodafone kan helaas niet doorgaan. ik moet maar afwachten wanneer de technische dienst het probleem opgelost heeft. ik heb aangeboden mijn telefoon van KPN in de doos met verzegeling terug te geven, maar dit is tegen winkelbeleid. dus ik weet het niet meer. Ik ben al deze tijd al onbereikbaar voor werkgerelateerde zaken, en mijn sociale contacten raken ook op de achtergrond. Ik heb vaak in uw programma gezien dat als u zich tot deze providers wendt, er plotseling wel oplossingen mogelijk blijken te zijn

875 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 24, 2016 om 16:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je hebt nu geen contact met Kassa, maar zit op het forum.

Het webcareteam van Vodafone wil hier nog wel eens mee lezen en geeft dan een reactie.
Hopelijk voor jou gebeurt dat nu dan ook spoedig.

Natuurlijk niet handig om een nieuw contract met KPN aan te gaan als je het contract met Vodafone nog niet hebt ontbonden.
(Maar wel begrijpelijk, want je wilt natuurlijk kunnen bellen!)

edrick3
door edrick3 - May 24, 2016 om 16:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Belbus

Heb jij een probleem met een bedrijf of instantie en kom je niet verder? Schrijf naar: Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum Of mail ons: Belbus@vara.nl Tip: stuur een kopie mee van de kassabon, of een filmpje (bijv. van je ondeugdelijke product) om je probleem te verduidelijken.

Cookies
door Cookies - May 24, 2016 om 17:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Belbus contacten heeft geen enkele zin. Zomerreces komt er bijna aan, eerste uitzendingen komen dan pas weer in september/oktober.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - May 26, 2016 om 09:49
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Pepijn,

Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is en ik wil u hiermee graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"? Dan kunnen we het een en ander verder nakijken.

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Serkan

Vodafone 24/7 Web Crew

edrick3
door edrick3 - May 26, 2016 om 13:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En nu maar hopen dat het snel in orde komt.

Suc6

akkerdistel
door akkerdistel - May 26, 2016 om 17:28
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Wees blij dat ze je je niet als klant willen. Hopelijk heb je wel een rechtsbijstandverzekering..

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jun 2, 2016 om 08:35
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste PepijnvanBroekh,

Helaas hebben we nog geen e-mail mogen ontvangen. Graag willen we dit verder onderzoeken.
Ik wil u vragen om alsnog de gevraagde gegevens in een e-mail toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web crew