Vodafona sluit mij niet aan
beste kassa,
Ik heb 2 maart bij the samsung store in Haarlem een vodafone-abbonnement+toestel (samsung S7) afgesloten. dit abbonnement zou ingaan op 5 april. op 5 april is mijn oude abbonnement bij Ziggo beëindigd, maar geen nieuwe aansluiting van vodafone. Ik ben dus een chat begonnen via de livechat van Vodafone die zeiden eerst dat er soms nog wel iets fout kan gaan dus dat ik even een dag af moest wachten. Na een tijd werd het een week afwachten. Daarna konden ze helemaal niet zeggen hoelang het ging duren, tja een dag, een week, een maand misschien wel een half jaar. het is vandaag 24 mei(!) we zijn dus al ruim anderhalve maand verder! nu heb ik nieuw abbonnement bij KPN afgesloten met een samsung S7. Ik heb gemeld bij vodafone dat ik wegens weigering van levering mijn contract wil ontbinden. Daar waren zij het mee eens ze moesten alleen nog even met de samsungstore de inname van mijn mobiel regelen. De samsungstore neemt geen telefoontjes in die al 2 maanden gebruikt zijn, dus ontbinding van mijn contract bij vodafone kan helaas niet doorgaan. ik moet maar afwachten wanneer de technische dienst het probleem opgelost heeft. ik heb aangeboden mijn telefoon van KPN in de doos met verzegeling terug te geven, maar dit is tegen winkelbeleid. dus ik weet het niet meer. Ik ben al deze tijd al onbereikbaar voor werkgerelateerde zaken, en mijn sociale contacten raken ook op de achtergrond. Ik heb vaak in uw programma gezien dat als u zich tot deze providers wendt, er plotseling wel oplossingen mogelijk blijken te zijn
Je hebt nu geen contact met Kassa, maar zit op het forum.
Het webcareteam van Vodafone wil hier nog wel eens mee lezen en geeft dan een reactie.
Hopelijk voor jou gebeurt dat nu dan ook spoedig.
Natuurlijk niet handig om een nieuw contract met KPN aan te gaan als je het contract met Vodafone nog niet hebt ontbonden.
(Maar wel begrijpelijk, want je wilt natuurlijk kunnen bellen!)
Belbus
Belbus contacten heeft geen enkele zin. Zomerreces komt er bijna aan, eerste uitzendingen komen dan pas weer in september/oktober.
Beste PepijnvanBroekh,
Helaas hebben we nog geen e-mail mogen ontvangen. Graag willen we dit verder onderzoeken.
Ik wil u vragen om alsnog de gevraagde gegevens in een e-mail toe te sturen.
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web crew
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer